eRuf Stormster: elektrické SUV s rysy Carrery

Švýcarská společnost Ruf již v minulosti dokázala, že ji baví experimentovat se stuttgartským sportovními modely, přičemž tomu tak zdaleka není pouze v estetické, ale i ryze technické rovině. Důkazem podporujícím toto tvrzení může být třeba projekt eRuf, v rámci něhož společnost zhruba před rokem představila model 911. Tyto technické zásahy ale na druhé straně utlumily jakýkoliv sportovní potenciál vozu, což vyplynulo především z vysoké hmotnosti. Nyní se společnost rozhodla jít jinou, i když velmi podobnou cestou.

Upravený 270 kW agregát od Siemensu napájeným lithiovými bateriemi Li-Tec osadila do modelu Cayenne, který už v základu mnoho sportovních vlastností opravdu nemá, a tak je ujma v tomto případě určitě menší. Celý tento systém implementovala společnost do dvou variant a to jedovatě zelené „Stormster grün“ a standardní s téměř sériovým vzhledem. Podle předběžných informací se ale koncem příštího roku začne i sériová produkce, takže Ruf to s těmito úpravami myslí opravdu vážně. Dojezd na jedno plné nabití by přitom měl být kolem 200 km, nečekejte však, že půjde o levnou záležitost, je docela dobře možné, že model bude stát i víc, než vrcholná verze běžného Cayennu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
eRuf Stormster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky