eRuf Stormster: elektrické SUV s rysy Carrery

Švýcarská společnost Ruf již v minulosti dokázala, že ji baví experimentovat se stuttgartským sportovními modely, přičemž tomu tak zdaleka není pouze v estetické, ale i ryze technické rovině. Důkazem podporujícím toto tvrzení může být třeba projekt eRuf, v rámci něhož společnost zhruba před rokem představila model 911. Tyto technické zásahy ale na druhé straně utlumily jakýkoliv sportovní potenciál vozu, což vyplynulo především z vysoké hmotnosti. Nyní se společnost rozhodla jít jinou, i když velmi podobnou cestou.

Upravený 270 kW agregát od Siemensu napájeným lithiovými bateriemi Li-Tec osadila do modelu Cayenne, který už v základu mnoho sportovních vlastností opravdu nemá, a tak je ujma v tomto případě určitě menší. Celý tento systém implementovala společnost do dvou variant a to jedovatě zelené „Stormster grün“ a standardní s téměř sériovým vzhledem. Podle předběžných informací se ale koncem příštího roku začne i sériová produkce, takže Ruf to s těmito úpravami myslí opravdu vážně. Dojezd na jedno plné nabití by přitom měl být kolem 200 km, nečekejte však, že půjde o levnou záležitost, je docela dobře možné, že model bude stát i víc, než vrcholná verze běžného Cayennu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
eRuf Stormster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků