Ermini 686: další zajímavý sporťák se chystá do Ženevy. Tento váží 686 kg

Ermini 686: další zajímavý sporťák se chystá do Ženevy. Tento váží 686 kg

Opět se obracíme k ženevskému autosalonu, kam míří další poměrně zajímavá premiéra. Ta se jmenuje Ermini 686. Název automobilky vám asi mnoho neřekne, ale svou historii má. V letech 1946 až 1955 vyprodukovala zhruba 40 sportovních automobilů, které v různých závodech soupeřily se jmény typu Ferrari, Porsche, Mercedes nebo Maserati. Aktuálně se tedy toto jméno vrací zpět.

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

V Ženevě se představí model Seiottosei (686). Původ tohoto čísla je jednoduchý. Novinka s rozměry 4120 mm na délku a 1850 mm váží pouhých 686 kilogramů. O pohon se postará dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec z dílny automobilky Renault.

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Jeho maximum činí 320 koní. Stovku zvládne malosériová novinka za 3,5 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 270 km/h. Brzdy mají původ u společnosti Brembo a převodovka je šestistupňová sekvenční.

Nebudeme vám nic nalhávat, na představení této speciality se už teď docela těšíme.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků