Erko s technikou Formule 2: Takto Škoda drtila konkurenci v Británii!

bzzz  |  03. 11. 2018 14:58

Karoserie (potazmo jeji casti) Skoda drtila soupere

Odpovědět  |   | 
king014  |  03. 11. 2018 18:50

Na dakarských speciálech nebývá sériový ani ten stěrač, tak proč taková přísnost zrovna u Škodovky

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 11. 2018 22:55

Na Dakare je znacka automobilky bud na aute, ktore postavila samotna automobilka, alebo ho minimalne podporila.

S tymto paskvilom nemala Skoda nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
Džumhur  |  03. 11. 2018 15:41

Ano, Škoda nás tady na autorevue opravdu drtí ze všech stran - reklamou, PR články a všudypřítmnou propagací ze strany koncernové redakce...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 11. 2018 16:07

Hlavně nezapomeň i v budoucnu klikat na články nejen o vozech z produkce koncernu VW, ať to v redakci cinká. jen tak dál.

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  03. 11. 2018 17:16

Ano! Co by to bylo za promarněný den, aspoň jednou si článkem nebo nadpisem nepřipomenout ono magické slůvko znamenající božskou značku ... Š K O D A !!!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 11. 2018 22:57

To auto ma so Skodou spolocne asi tolko ako ma tento web spolocne s automobilovou zurnalistikou.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  03. 11. 2018 23:25

Proč to potom čteš blbečku? :)

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  04. 11. 2018 08:46

👍

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 11. 2018 17:34

Know your enemy and/or have fun, chytraku

Odpovědět  |   | 
Roman  |  05. 11. 2018 14:18

Obrázek 8-12 focen dobovou kalkulačkou?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A