Éra elektromobilů se blíží. Brzy budou mainstreamem, míní VW

vana  |  12. 01. 2017 09:30

Jen bych. se toho šéfa prodejů zeptal, čím jezdí on sám

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  12. 01. 2017 16:12

Šéf mluví o zítřku, ne o dnešku, takže zbytečná otázka.

Odpovědět  |   | 
vana  |  12. 01. 2017 20:43

Tak čekal bych že půjde příkladem

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  12. 01. 2017 10:13

Poslední roky čtu každý rok zprávu, že: "Za 2 roky budeme mít nové baterie. Již brzy budeme všichni jezdit elektromobilem." Řekl bych, že až to bude tak mě máte vzbudit, ale nechci prospat zbytek života

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  12. 01. 2017 10:49

Odborníci vidí budoucnost ve vodíku.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  12. 01. 2017 10:58

Vodíku bych se nebránil.

Odpovědět  |   | 
alien5  |  12. 01. 2017 11:08

+1

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  12. 01. 2017 14:27

Odbornici vidia buducnost, Tesla riesi dnesok. A to tak, ze o par mesiacov zacne predavat auto s 350km realneho dojazdu a rozmermi BMW 3 za 35 000 USD, doplneneho o rychlonabijacky...

Odpovědět  |   | 
alien5  |  12. 01. 2017 22:31

Za priplatek a bez servisu v CR :) bomba :) Bolt (ampera) dojezd 500km je uz ted :)

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  13. 01. 2017 08:15

Opravdu evropský trh a průmysl EV za 30 000 a víc Euro nezachrání.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2017 01:19

A kdo ti takovou blbost nakukal?

Odpovědět  |   | 
josephko  |  12. 01. 2017 18:00

Všetko ide ako na drátkách. Dokonca lepšie a rýchlejšie ako som si predstavoval. V súčasnosti je to také ticho pred búrkou, kedy sa prakticky všetky veľké firmy pripravujú na elektro boom. A keď ten nastane, tak budú spaľováky moderné asi tak ako parný rušeň oproti TGV či Shinkanzenu...
Súčasnosť by som prirovnal k situácii tesne pred tým, ako sa začne v hrnci variť voda. Najskôr sa objaví jedna bublinka, potom ďalšia, ďalšia a naraz sa voda začne variť.
Ale dosť zbytočných rečí, uvediem odkaz na 2 zaujímavé články len z tohto týždňa:
http://www.pcrevue.sk/a/Inovativna-bateria-Sams... ...
http://www.pcrevue.sk/a/V-Izraeli-testuju--E2-8... ...

Odpovědět  |   | 
vana  |  12. 01. 2017 20:48

Na elektroboom musí ztrojnásobit dojezd a na třetinu snížit cenu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 01. 2017 16:44

to je přehnané - řekl byl že zdvojnásobení a snížení na polovinu už by bylo naprosto v pohodě...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2017 01:22

Stačí jen snížit cenu, dojezd je v pohodě

Odpovědět  |   | 
wil  |  12. 01. 2017 21:03

Jedna bublinka, potom ďalšia a naraz začne a potom Ti to vyvrie!!!! Aby si sa neobáril s tých blbostí....Máš smolu teba spaľováky prežijú!!!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  13. 01. 2017 21:42

Tie baterie sa maju vyrabat za 4 roky. Takych baterii tu uz bolo. Je to len reklama.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 01. 2017 19:17

V roce 1964 nám ukazovali budoucí auta s palivovými články ny vodík. Saab vyráběl okopčený tříválcový wartburg, saab je po smrti, wartburg je po smrti a ti manažeři s palivovými články taky. Mám pocit, že to dopadne zase stejně.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  13. 01. 2017 09:21

Kéž by takových uvědomělých a inteligentních lidí bylo více i na pozicích manažerů. Manažeři jsou jako politici. Nic neumí a všechno slibují, přičemž náplní jejich skutečné činnosti je jen práce na vlastním prospěchu, na ničem jiném. Jediný problém, který tu máme, je to, že politici nařídili takové emisní normy, že manažeři musí prosazovat nesmyslá řešení i kdyby nechtěli. jde jen o to, aby se prodávalo. To, že se prodávají někdy absolutní šity, to nikdo neřeší. Zisk je měřítko. Spotřebitel je ten poslední, o koho tady jde.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 01. 2017 22:03

Tak jsem se po dvou hodinách dočkal a můj elektromobilní telefon je nabitý na 100%. Jupííí. Včera jsem musel vyměnit baterku v klíči od auta, asi ty mrazy nedala. Elektroauta jsou bezproblémové řešení jak zůstat sedět doma a zrovna dneska by se dalo tak hezky zablbnout na sněhu, sorry zůstávám u benzínu.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí 2  |  13. 01. 2017 16:16

Taky jsem zablbnul na sněhu A dokonce jsem si u toho i topil "odpadním" teplem

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2017 01:27

Kouřilo se ti z hlavy a prděl jsi do sedačky?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2017 01:33

Aneb honem zapomeňte na Dízlgejt a kupujte dál VW! Ještě potřebujem prodat spoooooousty smradlavejch spalováků než vám vůbec dodáme pár elektrovozítek.
My jsme totiž teď strááááááěně zelený!
Prostě GREENWASHING alá dinosaurus VW.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2017 01:40

Stejně tak to teď dělá GM se svým Boltem, spousta zelenejch PíÁr keců a pak ta megautomobilka dodá za první rok jen 30 000 Boltů což je jak flusnutí do moře.
To samý zdržování dělala se svým Voltem 3.
Ampér pro Evropu bude snad jen 7000...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2017 02:07

Všechny automobilky maj zelenej keců plnou hubu, ale hned po zvolení Trumpa prezidentem u něj okamžitě společně lobovali za omezení přísných emisních předpisů EPA, aby mohli prodat ještě spooousty spalovacích sračkometů!
https://electrek.co/2016/12/09/automakers-but... ...
Pochopitelně kromě Tesly

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A