E.ON radí českým firmám s využitím CNG. Bezplatně

Společnost E.ON nabízí českým firmám bezplatné poradenství s využitím alternativního paliva CNG. Největší zájem je o něj u živnostníků a firem s rozsáhlejším vozovým parkem. Počet dotazů navíc průběžně roste, jen za poslední čtvrtletí o více než 50 %.

Pro bezplatné poradenství jsou všem firmám na území České republiky k dispozici specialisté na oblast CNG, s nimiž je možné se spojit na +420 724 258 723 nebo +420 733 670 647. Odborníci E.ON na infolince zodpoví základní dotazy k CNG, případně zajistí i řešení náročnějších požadavků. „Komplexní dotazy týkající se porovnání či propočtu spotřeby paliva, investice nebo nákladů na změnu vozového parku CNG jsou řešeny v řádu dnů. Zákazník je v tomto případě kontaktován telefonicky nebo písemně,“ vysvětluje Radek Patera, odborník na CNG ze společnosti E.ON Energie a.s.

Ze strany firem navíc roste poptávka bezplatného poradenství s každým měsícem. Jen za poslední čtvrtletí se počet dotazů zvýšil o zhruba 50 %. „Se zahájením výroby nového modelu Škoda Octavia G-TEC a s nástupem EURO 6 zaznamenáváme zvýšený zájem o tuto problematiku. Každý týden dostáváme desítky dotazů či písemných žádostí o informace, za poslední 2 měsíce jich bylo již zhruba 90. Nejčastěji se týkají ceny paliva, možnosti plnění vozidel, pořizovací ceny vozidel nebo nákladů na 1 kilometr,“ dodává Radek Patera.

Podle statistik společnosti E.ON je největší zájem o CNG vozidla u živnostníků a firem s větším vozovým parkem, které mají vyšší měsíční nebo roční nájezd kilometrů. Současná průměrná nákladová cena paliva na jeden ujetý kilometr je u těchto firem v rozmezí od 3 Kč do 7 Kč. „V případě, že provozujete auto s pohonem na stlačený zemní plyn, lze tyto náklady snížit na polovinu, tedy od 1,50 Kč do 3,50 Kč,“ vysvětluje Radek Patera.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků