Englon TXN: Geely připravuje čínský taxík londýnského typu

Čínské automobilky toho okopírovaly už opravdu hodně, ale vypadá to tak, že se „svými“ nápady ještě stále nedosáhly vrcholu. Již na pekingském autosalonu by měl zažít svou premiéru čínský taxík, který se objeví v ulicích asijských metropolí. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby vlastně nešlo o předělaný typ klasických londýnských taxíků, které se jen tak mimochodem i pro Londýn montují v Číně. Vzhled je nezaměnitelný, stejně jako technická řešení, která v sobě tento vůz ukrývá.

V současnosti ovšem nemáme k dispozici žádné bližší informace, očekávat se dá, že model vstupující na trhy pod názvem Englon TXN bude pohánět dieselový agregát. Jak vyplývá z prvních snímků a renderů, vůz bude mít pevně oddělené místo pro řidiče od posádky, model bude zároveň disponovat speciálními špíně odolnými potahy, bezbariérovou plošinou a pevně vstavěným taxametrem.

V budoucnu můžeme očekávat, že tyto vozy se objeví i v Evropě, jako levnější varianta od těch nabízených pod anglickou značkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Englon TXN
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 50 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků