Elonu Muskovi hrozí vězení. Stačilo napsat jeden nevhodný tweet

77 komentářů

itykokotpojebany
28. února • 14:21

Musk nepujde do krimu i kdyby vypitchoval cely svet nejakym tvítem... prachu na pokutu ma dost a podmaznout se da kor v ameru v podstate kazdej. Za tyden vyjde zas nejaka kktina, ze si Musk utrel prdel ne pravou ale levou rukou, znaci to snad zdravotni problemy genia ? :-D vazeni, jdete do hajzlu s takovejma nesmyslema.

FRČ
26. února • 20:08

Ten člověk absolutně postrádá kritické myšlení, tzv. selský rozum.

mpolan
27. února • 11:40

Ano, nejlépe by mu v tom poradily místní diskusní kapacity jako ty, runner42 nebo Marek71. Asi by mu řekly, že nemá nic dělat, protože podle nich je to nesmysl. No jo, a on má takové kapacity na háku, rozjel změny v oborech, do kterých se pustil... a ostatní jen fňukají a přemýšlí, jak ho podrazit, když už na něj myšlenkově nemají.

FRČ
27. února • 21:59

Mě jen k smíchu dojímá, jak z něj a Tesly dělají jeho příznivci, mimochodem postrádající kritické myšlení stejně jako on, nějakého boha. Přitom je ve světě daleko víc inteligentnějších, rozumnějších a pro lidstvo důležitějších lidí, kteří tvoří daleko důležitější hodnoty a objevy, mají to v hlavě srovnané a nestojí o publicitu za každou cenu, i za cenu ztráty svobody a totálního ztrapnění. Všechno okolo něj a jeho fanatických příznivců mi zavání přízemní prvoplánovou kolotočářskou "kulturou" a ne racionální vědou.

nobody
27. února • 22:22

Zopár príkladov inteligentnejších ľudí?

FRČ
27. února • 22:36

Např. Timothy Berners-Lee, Tchu Jou-jou, Šin'ja Jamanaka, Elizabeth Blackburnová a další skutečné kapacity a géniové.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Art Vandelay
27. února • 23:14

Preco porovnavas vedcov s ekcentrickym podnikatelom? Elon skratka inspiruje viac ludi kvoli jeho povahe, sposobu akym dosiahol uspech a velkymi planmi. Ak to neinspiruje teba, je to ok. Mna nikdy neinspiroval Steve Jobs, ale nemal som chutky o tom ludom rozpravat na internetovych forach...

FRČ
27. února • 23:32

Můj názor je, že s jeho blbou povahou může inspirovat leda tak jemu podobné. Rozumně smýšlející lidé si o něm a jeho obdivovatelích udělají svůj úsudek. A podle toho, co ve svém okolí zjišťuji, tak většina má stejný názor jako já. Zatím nevymyslel nic převratného, je to jen megaloman, kterému nejde o ekologii a blaho lidstva, jinak by neprosazoval jeho tak typicky nesmyslné EV.

Art Vandelay
28. února • 0:03

Vidis to velmi povrchne.

FRČ
28. února • 18:26

Právě že naopak to vidím velmi realisticky, na rozdíl od jeho fanaticky zaslepených příznivců. Navíc na základě hlubšího studia této problematiky nejsem zastáncem čistě bateriových elektromobilů. Což mi potvrzují i vědecké studie. Ve skutečnosti stačí mít jen kritické myšlení a dostatek nezávislých informací k tomu, aby každý pochopil nesmyslnost výroby čistě bateriových EV v souvislosti s ekologií a drancováním neobnovitelných zdrojů.

kkk
28. února • 20:25

Pozdravujte vaše klony H4H ,Elektronaut,runner42 a další:-D P.S. když už si změníte jméno, bylo by dobré změnit i ty omleté frázeB-]a kolik vám to psaní měsíčně hodí?:-D

runner42
27. února • 12:24

A teď myslíš báťušku Stalina, nebo jiný kult?

Marek71
27. února • 11:52

Ať si dělá co chce, je to jeho věc a jeho peníze, resp. peníze investorů, které spotřebovává, mě je to vcelku jedno. Ale svůj názor ne elektromobil a Teslu snad mohu říct, nebo ne? Z mého pohledu jako uživatele. Od toho je diskuse přeci :-)

mpolan
28. února • 7:01

Ano, i tvá hloupost a omezenost se dá prezentovat jako "názor".

Marek71
28. února • 8:40

Aha...
Takže pokud si myslím, že elektromobilita zatím není spása individuální dopravy, že zatím není pro každého vhodná a že Tesla není tak božská a špičková značka elektromobilů, jak o ní její příznivci básní... to znamená, že když mám na tyto věci střízlivý a zatím zdrženlivý názor, tak to znamená, že jsem hloupý a omezený?Já si spíš mysím, že tento tvůj příspěvek a názor vypovídá o tvé minimálně netoleranci a možná i hlouposti :-)

vize
26. února • 14:45

Možná se jednou za to, co provedl, bude smažit v pekle. Takové TESLA peklo by mohlo vypadat asi takto: https://www.youtube.com/watch...

Art Vandelay
26. února • 15:46

https://www.youtube.com/watch... Tvoje vysnivane BMW M5. A ani narazit nemuselo...

vize
27. února • 9:30

Ten rozdíl je v tom, že u toho videa s BMW řidič bez problémů vystoupil. V případě Tesly se prý neaktivoval airbag a ani nevysunuly se kliky, takže to nešlo po té nehodě otevřít. A sklo má zřejmě Tesla opravdu kvalitnější, protože se ho prý nepodařilo rozbít, aby mohli řidiče vytáhnout aspoň oknem. Snad by to tedy mohl být ideální elektrický přístroj do pekla ke grilování toho, co to tahkle vymyslel.

runner42
27. února • 9:53

Airbag se po aktivaci nevyfouknul a tím uvěznil řidiče - závada, kliky se nevysunuly - závada. Ten aušus co Tesla produkuje by byl k smíchu, když by u toho někdo brutálně neumřel.Budiž to výstrahou těm, co považují závady Tesel za dětské nemoci a chtějí si ji pořídit.

Benzín
28. února • 15:49

Sice trochu černý humor, ale vybavila se mi reklama na Favorita z Alles gute - Vůz je vybaven vnitřním spalováním....:-D

Art Vandelay
27. února • 10:21

Tesly su najbezpecnejsie auta na svete, staci si pozriet vysledky crash testov.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
27. února • 10:39

No ale tento konkrétní případ moc dobře nedopadl, to snad budeš souhlasit, ne? A teď je otázka, proč a ještě podstatnější otázka, jestli se takové selhání nebude přístě zase opakovat?

runner42
27. února • 12:22

Opakovat se bude, protože Tesla je plná samoúčelných designových výstřelků. Kliky u dveří musíš nejdřív vysunout, pak za ně můžeš zatáhnout. Ventilaci si nenastavíš ovladačem, musíš matlat po tabletu. Dveře neotevřeš, když nejde proud, musíš tahat za táhlo nouzového otevření. A tak dále a tak dále.
Spoustu věcí lety vyladěných k dokonalosti Tesla opustila, aby se odlišila. Jen aby se odlišila.

Art Vandelay
27. února • 13:09

Teslu ludia miluju napriek tymto Elonovym vystrelkom, kolko ludi bude kupovat Model Y ked sa niektorych z tych vystrelkov zbavi..

runner42
27. února • 14:45

Jací lidé? Jsi přesvědčen, že existuje poptávka po Modelu Y? Stejně fiktivní poptávka, jako po Modelu 3?

Art Vandelay
27. února • 17:03

Dopyt po Modely 3 je obrovsky, predavaju 6 tisic aut tyzdenne, do cca roka to bude 10 tisic aut. Dopyt po Modely Y bude este vyssi. Otazka je, do akej miery bude TMY kanibalizovat predaj TM3.

runner42
27. února • 19:42

To bohužel vůbec nesouhlasí s informacemi o stavu skladových zásob.

Tohares
28. února • 10:51

Tak to bych ty informace chtěl vidět. Ještě jsem nezažil, aby to nebyl short hoax...

Art Vandelay
27. února • 11:39

Pockajme si na zavery vysetrovania.

Marek71
27. února • 11:49

Jistě... výsledek nehody již známe, bohužel :-(

runner42
26. února • 17:41

Normální ruský tuning a majiteli se nic nestalo, narozdíl od nekvalitní Tesly, co upálila svého řidiče.

Art Vandelay
26. února • 18:09

Prva cast - celkom vtipna, druha cast - nepravdiva, plno benzinovych aut sa po prudkom naraze vznieti, to je realita, BMW mali tendenciu vznietnut aj zaparkovane, pozri youtube

runner42
26. února • 18:49

To nezpochybňuji, benzín a baterie při nehodě si nemají co vyčítat. Zdaleka nejbezpečnější je diesel.

runner42
26. února • 13:01

Jeden nevhodný tweet??
Co raději opakované veřejné lhaní s cílem vylepšit obraz Tesly?

Freddka
27. února • 7:59

Je mozne, ze ma nejakou mentalni nemoc.
Kdyz se podivas na vice mene vsechny velikany sveta, skoro vsichni jsou nejak mimo.
Ono to asi bude tim, ze "normalni" clovek nedela veci jako treba Einstein, Nikola Tesla nebo Elon Musk - ono se tak nejak vi, ze to jde ruku v ruce s podivnou osobnosti. Zaroven mnoho z techto lidi si je sve zvlastni osobnosti vedomo - protoze to nejsou blbci - a tak se o ni neboji tolik mluvit. I Elon mel takove ty poznamky jako “The reality is great highs, terrible lows and unrelenting stress. Don't think people want to hear about the last two.”Vite zkuste nastartoval PayPal, udelat prvni komercni firmu na rakety (a snazit se dostat lidi na Mars, postavit pristavaci modul, stavet nejvetsi raketu co kdy byla...), udelat prvni ciste EV automobilku, udelat megalomanskou firmu na baterky (do aut i do prumyslu), udelat firmu na solarni kolektory, ktere vypadaji jako stresni taska... a to jsem jiste jeste na mnoho jeho podniku zapomnel ... a to vse do 40 let sveho zivota.
Potom si muzeme popovidat, kdo tady neco dokazal a kdo je tady "normalni" a povida si s neznamymi lidmi v komentarich automagazinu na internetu, kde uspesne lidi narkne z blaznovstvi ... =D

Art Vandelay
26. února • 19:13

Stale hovoris ako Elon klame. Je to ovela komplexnejsie s nim, zial je to genius, co je sam sebe aj najvacsi nepriatel, zaujimavy (dost tvrdy) clanok na wired vysiel - https://www.wired.com/story/elon-musk-tesla-lif... ...

runner42
27. února • 8:12

Děkuji za odkaz, ale nedočetl jsem ho, Musk jako osoba ani jeho manažerský styl mě nijak zvlášť nezajímají, to je jeho věc.
Pouze jsem zaznamenal, že prokazatelně není psychicky v pořádku, ale to je opět jeho věc.Co jeho věc není je problematika ekonomiky a ekologie elektromobilů a tam ho sleduji pozorně.

jogurt
26. února • 22:29

....génius nevím, ale podvodník určitě.

Rembaz
26. února • 16:17

Tie čísla v tweete bola nová info? Nebol ten odhad náhodou zverejnený už počas posledného “earnings callu”

runner42
26. února • 17:56

Ne, nebyla, bez ohledu že se to některá média a fanoušci v obraně Muska snaží postavit.Během earnings callu Musk odpovídal na téma poptávky, zcela konkrétně ".... I think even in a recession, worldwide demand is still something in the order of 500,000 for Model 3."V tweetu slibuje "will make around 500k in 2019".Pokud nechápeš rozdíl mezi odhadem poptáky a příslibem výroby, tak ho prostě jen z nějakého důvodu nechceš chápat.

Karel.
26. února • 13:44

To dělá tak často, že už si toho nikdo nevšímá. Spíž než do lochu by mu měli rezervovat klecové lůžko v Bohnicích, ten chlap má všechny příznaky chování typického schizofrenika.

nobody
26. února • 16:17

AntiTesla kampaň pokračuje, dinosaurom garážovka riadne leží v žalúdku

jogurt
26. února • 22:22

Nikoliv, ten chlap je tlučhuba a pozér, kterému se léta dařilo balamutit investory a vytáhnout z nich slušnou sumu peněz, které prošustroval a nikdy jim je nebude schopen vrátit, natož s přidanou hodnotou. Protože dnes, kdy se mu po 8 letech konečně podařilo vyrábět alespoň plánovaný počet vozů, už je začínají lépe a výrazně levněji vyrábět i zavedené automobilky, kterým nebude schopen konkurovat déle, než v jednotkách roků. A že to zatím zvládají pouze Jaguar a Audi nic neznamená, ostatní je budou následovat ve velice krátké době. Navíc je snad každému jasné, že akumulátor je jen přechodné řešení.....

nobody
27. února • 6:26

A ktoré konkrétne značky to sú? Tesla má konkurenta v podobe i-Pace a E-tronu pre Model X. Je však smutné, že automobilky uvedú na trh modely, ktoré majú horšie parametre ako niekoľko ročný model od garážovky.Pre Model 3 aktuálne na trhu neexistuje žiaden konkurent, po uvedení základného modelu bude mať konkurencia ťažké časy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
27. února • 17:08

Další následovníci jsou za dveřmi. BMW, M-B, Volvo/Polestar... a to je jen a pouze začátek.

Marek71
27. února • 9:04

Jenomže Evropan (a hlavně Němec) si raději koupí ten etron než Teslu X, i když má, dle tebe, horsí parametry. Na Tesle je vidět, že je to opravdu garážovka, myslím teď ten interiér. Někomu je to jedno, v pořádku, ale dle mého názoru to spousta lidí nezkousne a půjde do něčeho jiného, až bude na trhu. není kam spěchat, elektroauta zatím pro většinu lidí nemají význam.

nobody
27. února • 10:19

Jedno, či to je Etron, iPace a pod, dôležité je, že sa o to menej predá spaľovákov.Interiér je vec vkusu, mne napr viac vyhovuje jednoduchosť Modelu 3, interiér v Etrone je príliš preplácaný, v kvalite spracovania je však na inej úrovni ako v Tesle. Kvalita spracovania detailov nie je hlavným merítkom elektromobilov, dôležitejšie je zvládnutie pohonnej sústavy a jej životnosť, ktorá je zatiaľ u Tesly bezkonkurenčná.

runner42
27. února • 10:41

Ještě jeden postřeh - domníváš se, že životnost spalovacích aut, tedy spotřebního zboží, je nějak významně limitována životností pohonné soustavy?
Bude na tom patnáctiletý automobil s nájezdem 300 tisíc km nějak vyrazně hůře, než elektromobil se stejným stářím a nájezdem?Mimochodem, právě tebou odkazovaný interiér Modelu 3 z laciných materiálů bude za 10 let vypadat vysloveně nechutně.

nobody
27. února • 11:24

Dovolím si tvrdiť, že životnosť elektromobilov z hľadiska kilometrového nábehu bude vyššia ako cenovo porovnateľné vozidlaso spaľovacím motorom. Bavíme sa však o systéme kvalitátivne na úrovni Tesly, kde po 500.000 km akumulátory nestratia viac ako 20 % svojej kapacity. Prevádzkové náklady a vplyv na životné prostredie po 15 rokoch a 300.000 km budúvýrazne nižšie v porovnaní so spaľovacím motorom.Po 10 rokoch prevádzky Modelu 3 môžeme polemizovať o kvalite materiálov použitých v kabíne, hlavne keď nikto z nás dvoch v danom aute nesedel. Stačí si pozrieť 7 ročné Modely S a následne sa vyjadriť. Napr. interiér Modelu X po 500.000 km prevádzky v taxislužbe nejavil zásadné známky opotrebenia, bohužiaľ bolo to len v 2 ročnej prevádzke.

Pas
27. února • 12:44

Vite o poruchovosti Tesel velke kulove....

runner42
27. února • 12:06

PS: Poznámka k exteriéru - kus v kterém jsem seděl měl tak obrovskou spáru mezi zadními dveřmi a karoserií, že nebylo poznat, zda jsou nebo nejsou dveře dovřené. Nic tak otřesného jsem nikdy neviděl. Snad možná starý superb v sedanu a jeho spára víka kufru, ovšem tam to bylo designové pochybění, v případě Tesly to je jen neschopnost výroby.

nobody
27. února • 13:09

Každému je zjavné, že Tesla má kvalitatívne nedostatky vo výrobe. Treba si však uvedomiť koľko rokov je táto automobilka na trhu a hlavne fakt, že s pribúdajúcimi výrobenými kusmi kvalita produkcie rastie. V počiatkoch výroby aj kórejské značky boli terčom posmechu a v súčasnosti sú plnohodnotnou konkurenciou zavedeným značkám.

runner42
27. února • 11:36

Já v tom ale seděl, sice neřídil, ale máte moje slovo, že i pro čecha zvyklého na kompromisy domácí značky Škoda je to kvalitativní šok a tím nemyslím pozitivní.

Marek71
27. února • 10:37

Souhlasím, že elektrický pohon má Tesla zvládnutý velmi dobře. Ale není to jediné kriterium, podle kterého se zájemnce o EV rozhoduje, to jsem chtěl říct. Takže špičkový pohon nestačí, pro spoustu lidí je důležité i něco jiného.

nobody
27. února • 11:26

Určite ano, každému vyhovuje niečo iné, veď nie nadarmo sa hovorí 100 ľudí, 100 chutí. Treba si však uvedomiť, že akumulátory sú to najcennejšie na elektromobile a je rozdiel, či ich životnosť skončí pri 200 alebo pri 600.000 km :)

Marek71
27. února • 11:46

Jistě. Ale myslím, že záruky na akumulátory jsou velmi podobné u všech EV, takže tady je to více-méně vyrovnané. Dokonce etron dokáže nabíjet podstatně rychleji než Tesla, dle nedávného testu, vyšel o tom i článek na hybrid.cz. Kde je Tesla lepší, tak to je hospodárnost, prostě na stejnou baterku má o něco vyšší dojezd, hlavně na dálnici.

nobody
27. února • 13:06

Dôležitejšia ako záruka je životnosť akumulátorov, predovšetkým z dôvodu ďaľšieho predaja a hlavne z dôvodu nákladov na jazdené vozidlo. Etron nabíja rýchlejšie, až čas ukáže aký to bude mať dopad na životnosť akumulátora.

Marek71
27. února • 14:20

Ano, tohle všechno uživatelé budou brát do úvahy a dle preferencí pak zakoupí... jeden Teslu, jiný etron. Jen mě vadí, když se píše že ten a ten EV je lepší než jiný. Takto kategoricky to říct nelze, záleží na preferencích.

runner42
27. února • 10:35

To je hodně odvážné tvrzení, že se spalovacích aut prodá méně o počet prodaných elektromobilů.
Za posledních 5 let sice počet prodaných elektromobilů vzrostl, ovšem stejně tak výrazně vzrost počet prodaných aut se spalovacím motorem.
Jak už to tak během ekonomické konjuktury bývá - lidé si mohou dovolit i více vozidel a z toho právě profitují elektromobily v pozici tzv. druhého případně třetího auta v rodině. Ovšem ekonomický cyklus je nevuhnutelný a otázka zní - bude počet elektromobilů stoupat i v okamžiku, kdy si třetí a druhé auto rodina nebude moci dovolit?
Pokud ano, pak uznám, že elektromobily se prodávájí místo spalovacích aut. Ale mám o tom velké pochybnosti, osobně považuji aktuálně prodávané elektromobily za luxusní zboží, tedy zbytné.

nobody
27. února • 11:14

Zatiaľ sú to len dohady, až čas ukáže ako sa bude vyvíjať trh automobilov so spaľovacími motormi.Je to logické, použiteľné elektromobily ako 1. auto do rodiny sú hlavne z luxusných tried, zmena nastala až s príchodom Model 3, resp. príde s príchodom jej základnj verzie.

runner42
27. února • 11:28

Změna nastala = auto s dojezdem 300km za 1.500.000 Kč? :-D V čem tu změnu jako spatřujete?

nobody
27. února • 13:04

Pri akých podmienkach je taký dojazd? 160 km/h po diaľnici?
Aby sme si tu nevymýšľali, pridávam odkaz k testu pri diaľničnej 120ke:https://www.youtube.com/watch... Dojazd v teste 475 km.Mode 3 je v rovnakej cene ako rovnako vybavené konkurencia so spaľovacím motorom.

Marek71
27. února • 14:24

Záleží na tom, jak definujete tu konkurenci pro Tesla model 3.

nobody
27. února • 15:22

Mám na mysli BMW 3, Audi A4, MB C

Marek71
27. února • 15:40

Resp. spíš se zeptám, jestli se Tesla 3 může srovnávat s těmito vámi vyjmenovanými auty jako se svou konkurencí?

nobody
27. února • 15:48

Určite ano, výkonovo, rozmerovo, cenou sú si tie autá veľmi podobné.

Marek71
28. února • 12:35

A proč ne konkurent Passatu, Mazdy 6, Mondea a pod.? Ano, výkonem ta Tesla 3 vyčnívá nad ty mnou jmenovaná auta. Ale jinak? Proč je pro ni konkurentem zrovna drahá prémie? Může se k ní postavit i co se týže kvality zpracování, interiéru, exteriéru, možnostmi kombinace materiálů a výbav dle přání, zákaznického servisu a přístupu, atd... a nebo jenom cenou?

Marek71
27. února • 15:39

A proč myslíte, že právě tyto auta jsou konkurence Tesly 3?

Marek71
27. února • 11:26

Skutečná změna (alespoň v Evropě) přijde až VW uvede na trh slibovaný ID Neo, nebo jak se bude jmenovat. A pokud opravdu bude s cenou cca. jako dieselový Golf.Tesla zákaldní verzi zatím jenom slibuje a už teď je jasné, že za 35.000 USD to nebude, stáhly to z konfigurátoru. Takže tady v Evropě bude Tesla 3 pořád dost přes milion, což není cena, která by nějak masově rozhýbala elektromobilný trh. A zvlášť, když přihlédneme k zázemí a servisní síti. Tady má obrovskou výhodu VW, už jen zbývá čekat, co předvede.

nobody
27. února • 12:47

Modelová rada I.D. od VW bude zlomová, ak splnia to, čo vo svojich prehláseniach vyhlasujú úspech majú zaručený.Nemyslím si to, základný Model 3 príde, otázka je kedy. Reálne to vidím pre EU trh 2020.

Marek71
27. února • 14:16

Uvidíme jak to bude s tím základním modelem za 35.000 USD, co Elon sliboval. Zatím se zdá, že to tak nějak kamufluje... uvádí, že ten Mid Range model je za 35 tisíc, jenom pak v poznámce uvádí, že je to po odečtení daňové výhody a ušetřeného paliva. Já myslel, že 35 tis. bude konečná prodejní cena pro zákazníka a ne takového kličky...http://www.hybrid.cz/tesla-zameta-stopy-po-sli... ...

runner42
27. února • 14:42

Ve skutečnosti lidé objednávali auto, za které byli ochotni dát 27500$.
Teď bez dotací si mají koupit auto za dvojnásobek. :-D

Art Vandelay
27. února • 14:39

Dockas sa, len to chce cas.

Marek71
27. února • 14:52

To se právě uvidí, je docela možné, že ani ne...
Ale já nejsem potenciální zákazník, takže je mi to jedno. A pokud bych byl, podíval bych se na Polestar 2, cenově je cca. jako model 3, interiér se nedá srovnávat, věřím tomu, že i celkové zpracování bude na úrovni té prémiové ceny a dojezd kolem 500 km. Zdá se mi to jako lepší koupě, jsem zvědavý na první reakce a recenze.

runner42
27. února • 7:59

A jaký trh myslíš? Elektromobilní? Takový ve skutečnosti neexistuje, elektromobily soupeří s automobily se spalovacím motorem a prohrávají.

nobody
27. února • 10:15

Súhlasím, trh s elektromobilmi je veľmi malý, konkurencia je v spaľovákoch. Okrem Tesly ostatné automobilky vyrábajúce elektromobily v priamom porovnaní prehrávajú. Príchodom Modelu 3 začínajú mať konkurenčné značky so spaľovákmi vázneho súpera.

feseli komiq
26. února • 12:39

V tomto clanku pozapomela redakce, zcela malym nedopatrenim, zminit dulezitou vec. Aby bylo smluvnim partnerum ucineno za dost, zminim to ja: Tesla model 3 je vlastne takovy americky Skoda Kamiq.

Doporučujeme

Články odjinud