Elon Musk si opět pustil pusu na špacír. Nadávky teď směřuje i na novináře

55 komentářů

zmfcz
10. září • 9:21

"Zpravodajský server Buzzfeed" ... tak to jo :-D

Anti-automat
9. září • 12:12

hm, skor by som povedal ze Elon potrebuje prave teraz kazdy kusok litia (chem.zn Li). Ja by som mu dal tip na jedno demokraticke konzorcium, ktore to jeho litium vdacne kupi. Aj ked pod cenu, pretoze termonuklearne hlavice dnes velmi netahaju....

Benzín
8. září • 20:36

Na Muska se sypou žaloby. Investoři jej viní z manipulace s cenami akcií..:-Dhttps://ekonomika.idnes.cz/musk-tesla-akcie-manipula... ...

Kuk Vykuk
12. září • 1:38

Na VW Gruppen Sex se sesypali právníci akcionářů a chtěj jen 9 miliard eur odškodné za Dieselgate. Tydle hoši z finančních fondů nejsou žádný vořezávátka. ;-)B-]
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Kuk Vykuk
12. září • 1:40

Soud už začal.

Joint
8. září • 0:32

Marjánkou vykouřená palice, už to bude jenom horší a horší.

Kuk Vykuk
12. září • 1:32

Lepší než vychlastaná hlava a zvonící játra.

runner42
7. září • 18:36

Ahoj Arte, jen hlásím, že jsem short neuzavřel při 277 a rozhodl jsem se počkat na 250 ;-)

Art Vandelay
7. září • 20:07

Mas velku sancu, ze pri vsetkom co sa teraz deje ze to tam aj pojde...uvidime. Ja som v pluse uz len 10% :( kvoli kurzu som ale v miernom minuse, tazsie obdobie je teraz, snad pride zmena ked ohlasia vysledky za Q3...

runner42
7. září • 20:12

Jasný, držím palce.
Ten kurz nechápu, také mi komplikuje business.

Art Vandelay
7. září • 20:41

Inak dost hovoris o bankrote, nemal by si pockat az do 0?

runner42
8. září • 11:33

Ano, i to je možný scénář. Uvidíme.

Xray
7. září • 16:02

Tesle odešel vrchní účetní, po odchodu minulého vydržel v práci měsíc a bere kramle. Asi už se na ty podvody nemůže dívat.

Kuk Vykuk
12. září • 1:30

Byl to účetní kterej zprivatizoval Seagate. Když privatizce Tesly padla už tam byl zbytečnej. Ještě nějaký otázky?

Petr
7. září • 15:51

Tomu magorovi uz hrablo uplne. At ho zavrou do cvokarny.

Martin
7. září • 9:33

Od srpna jsem majitel modelu X P100D a mé zkušenosti jen potvrzují fakt, že média Teslu záměrně poškozují. Předtím jsem měl RS6, tze mohu porovnat precizní Němce s Elonem. Jízdní vlastnosti EV jsou úplně jiné a mění to kompletně styl. Auto je hravé a nabusene IT věcmi tak intuitivními, že to bude ostatním trvat dekádu, než to dozenou. Nemluvě o super mobilní aplikaci, kterou žádná automobilka zatím nemá. Audi Connect byla příšera. Na závody to není, krátkodobě snad, ale na denní aktivní ježdění je to prostě super. Máte pravdu, ostatní už se snaží Teslu dotáhnout, ale tak možná fiktivním dojezdem. Nemají superchargery (zejména v zahraničí), po ČR je mi to jedno, nabíjím v klidu doma nebo v práci, tze vyrazit teď např s etronem bude hrůza, každé nabíjení bude 6 hodin místo 30ti minut. Jasně, že slibuji ještě rychlejsi nabíjení, ještě více superchargeru než má Tesla, ale na druhé straně s ní potichu vyjednávaji, jestli je Tesla nepřipusti. Elon je ďábel a já mu fandím, to co dokazal si spoustu lidí neumí dát do kontextu.

Hugo
7. září • 10:04

:-D
Jo, jo, jasně. Potřebuješ hravé auto? Zajdi si na pouťový autodrom, silnice není o hraní si. Máš fakt nutkavou potřebu hrát si? Použij nabušený noťas, mobil - a zase - ne za volantem protože na silnici nejsi sám. A proč by měl někdo dohánět tyhle "nabušené IT" nesmysly v autě? Před dvěma dny jsem jel večer v silném lijáku od moře před Blavu - úsek asi 2 km, kdy silničáři se pokusili vytvořit rekord v počtu nastavěných dopravních značek. Bylo třeba "vystrčit" oči metr před auto, aby se v tom člověk rychle ve tmě a v dešti a v protisvětlech zorientoval. Mohl by sis zkusit tenhle úsek projet v autě "nabušeném IT", zapnout všechny asistenty.... Jo, tak možná sám, když chceš hrát ruskou ruletu, ne jako zodpovědný tatík čí děda, který veze v sedačce spícího vnuka a chce jej dovézt a pochopitelně i sebe živého. A to nemluvím o tom, že jsem si x krát zapnul klímu plus vše, co by s baterkou Tvé Tesly cvičilo tak, že bys měl sedínku staženou strachem ať tam v tom dešti nezůstaneš viset, hračičko. O tom je reálný život na silnici.

Martin
7. září • 10:19

Jenom potvrzujes, že jsi v Tesle nikdy v životě neseděl. Pokud byla situace tak špatná, řídil bys úplně stejně i tady s tím rozdílem, že z okna bys lépe viděl, silnici a provoz lépe cítil a k tomu bys měl tu nejlepší a nejdokonalejší navigaci a ochranu na světě. Kdybys Teslu vyzkousel, tak bys věděl, že klima pustena na plno sezere cca 1 km dojezdu za 15 min. Tze z baterky na 434 km při plném nabití bys mohl foukat na sklo i tvé čelo ledovou trist cca 100 hodin, a to by tvůj fósil byl už 3 dny bez nafty. Hravosti jsem měl na mysli to, že řízení je prostě skvělé, chceš vyrazit, vystřelís, chceš jet pohodu, jedes jak v letadle, tím vším máš větší klid na soustředění na jízdu, tze jedeš bezpečněji a jsi méně unavený. A možná by se to i vyhlo te uzavirce, ale to dokážeš i teď, pokud máš Google a data na mobilu. Jen na malém displeji.

Hugo
7. září • 10:42

Jenom Ti potvrzuju, že do ní skutečně v životě nesednu. Protože - nepochopil jsi, já žiju za volantem reálný život. Reálný život je jedna cesta 1080 km a kdybych byl hračička jako Ty, tak bych zariskoval a ujel to celé na jedno natankování mého fosila. Vzhledem ke vnukovi v autě jsem dotankoval někde uprostřed Moravy. To Ty bys byl se svými směšnými 434 km kde? Nepsal jsem o uzavírce, psal jsem o pracech na silnici. Jasně, mohl jsem to objet třeba přes Ukrajinu ....

Martin
7. září • 10:59

Máš naprostou pravdu, pokud jezdíš denně 1080 km, EV pro Tebe absolutně není vhodné. Já denně jezdím do 300 km a spíš méně, tze pro mě je to ok. Dlouhé cesty mám párkrát za rok a víceméně jde o dovolenou, a to mi nevadí, že každých 350 km zastavím, dobiju baterky a občerstvim sebe a děti. Vezl jsem si ji z Tilburgu, což je podobná streka, 2x jsem dobíjel. 1x jsem u toho večeřel, tze auto čekalo spíš na mě a podruhé jsem si dal delší kafe a trochu si 30 min odpočinul. Domů jsem dojel možná o tu půlhodinu později, než bych jel benzínem. Nikdo Ti to nenutí a nesedej do ničeho, co nechceš. Já jen podotýkám, že média a lidi mají zkreslené představy. Stejně jako moji známí, kteri mě varovali a strašili a když se projeli, tak popadali dech úžasem. Měj se fajn

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hugo
7. září • 11:15

Díky za přání, i Tobě přeju totéž a hodně spokojenosti, upřímně. Já jen, že nejezdím denně 1080 km, to občas, mnohem častěji stejným fosilem jezdím v Beskydách po sjezdovce a tahám bržděný vozík, např. O tom všem bych si Teslou i se strejdou Googlem a tetou Bětou v zádech mohl nechat jen zdát. Opakuju do třetice - žiju reálný život.

Saman
8. září • 10:21

Tesla X ma moznost tahat brzdeny prives, a to do hmotnosti 2270kg ve vsech variantach modelu Xjen tak pro pobaveni http://www.hybrid.cz/pribeh-funguje-tesla-mode... ... drtiva vetsina lidi zije realny zivot, a kazdy ho mame jiny, takze i jine potreby a jine moznosti, nekdo muze to a druhej zase to, nekdo si jezdi po Beskydech po sjezdovkach s dieselm a brzdenym vozikem a jinej zas po silnicich s TeslouX a pomaha znamim odtahnout benzinove auto domu, je snad nektery z tech zivotu nerealitou? ja bych rekl ze oba jsou realitou

Hugo
8. září • 21:22

Nepřu se o tom, že Tesla neutáhne vozík s koněm třeba. Psal jsem o reálné cestě z dovo, píšu o víkendových dřevorubeckých aktivitách, denně jezdím 60 km po dálnici. Pro tenhle reálný mix situací se mi jeví stále fosil daleko lepší - univerzálnější volbou. Když tady oponent popisuje jak se kvůli nabíjení Tesly musel jednou najíst, jindy 30 min. lelkovat - jasně, když člověk jede sám štreku, tak je vhodné lelkovat i při řízení fosila. Já se střídal za volantem se synem a bylo to skoro jako na 24hod v LeMans, protože jen co jsme zastavili, tak se vnouček budil a byl nevrlý. Lepší bylo nevypínat motor, rychle se prohodit a jet dál. Taková celkem běžná životní realita.

Martin
7. září • 10:59

Máš naprostou pravdu, pokud jezdíš denně 1080 km, EV pro Tebe absolutně není vhodné. Já denně jezdím do 300 km a spíš méně, tze pro mě je to ok. Dlouhé cesty mám párkrát za rok a víceméně jde o dovolenou, a to mi nevadí, že každých 350 km zastavím, dobiju baterky a občerstvim sebe a děti. Vezl jsem si ji z Tilburgu, což je podobná streka, 2x jsem dobíjel. 1x jsem u toho večeřel, tze auto čekalo spíš na mě a podruhé jsem si dal delší kafe a trochu si 30 min odpočinul. Domů jsem dojel možná o tu půlhodinu později, než bych jel benzínem. Nikdo Ti to nenutí a nesedej do ničeho, co nechceš. Já jen podotýkám, že média a lidi mají zkreslené představy. Stejně jako moji známí, kteri mě varovali a strašili a když se projeli, tak popadali dech úžasem. Měj se fajn

Rembaz
6. září • 20:52

Aj miliardari sú len ľudia. Každopádne smiešny spor ktorý s autami nič nemá a len sa to rozmaznáva.Musk by mal ísť na dovolenku. Možno do Thajska, by mu to prospelo.

Hasta
6. září • 21:50

Do Thajska? No ty mu teda přeješ, s jeho baby face by v ráji pedofilů dostal pěkně "naloženo".

Rembaz
7. září • 8:03

Už si ho dlho nevidel. Teraz vyzerá strhane a unavene. Kruhy pod očami atd.

Art Vandelay
6. září • 19:14

Kvalitna zurnalistika....Tesla Model 3 je uz inak piate najpredavanejsie auto (bez SUVs) v USA. Hned za Camry, Civic, Accord a Corolla.V auguste predala Tesla viac aut ako cele BMW dokopy (tiez bez SUVs)Toto nie su fakty hodne uverejnenia, ale ze Elon vynada redaktorovi, to ano...

JH
6. září • 23:36

Ešte by sa patrilo Art napísať koľko dolárov EM pre svojich akcionarov na tých predaných Teslach zarobil? ......

Saman
7. září • 8:42

diky shortarum zrejme akcionari Tesly vydelali celkem hodne, teda nekteri z nich ;-) nebo myslis ze ty akcie jim pujcuji zadarmo? ono i prave proto se hodona Tesly drzi tak vysoko a toci se okolo ni desitky miliard dolaru, tedy sumy o kterych se vetsine automobilek jenom zda, a kdys se koukneme treba na Opel ktery se horko tezko nakonec prodal cca za 1.6 miliardy je Tesla doslova nasobne vetsim podnikemnavic a to jsem tu nekolikrat psal, Tesla neni jen automobilka, i jen samotna sit Supercharger ktera lezi v zaludku nejedne automobilce, ma hodnotu vetsi nez nektere automobilky, a nejvetsi akcionari jsou si toho vedomi ;-) proto se v nedavne dobe docela zapojili i automobilky v tom, kdo by zaplatil ty desitky miliard za presun Tesly mimo burzu ;-) ne VW opravdu ty miliardy nenabidlo jen aby se Tesly zbavilo, oni vedi ze nektere aktivity Tesly jsou pro ne dnes problem a ani projekty jako Ionity jim v tom moc nepomuzou, protoze to samozrejme pomuze i Teslam a nejen jejim koncernovym autumvesmes se tu v diskuzi hadame o prkotinach a uplne se prehlizi ty nejvetsi casti ktere s tim vsim hejbou nejvic ;-)

David.
6. září • 23:47

Tak ztráta Tesla za Q2 je dostatečně známá a všichni jsou zvědaví na profit v Q3.

Rembaz
6. září • 20:49

Štatistiky nikoho nezaujímajú. Správy na úrovni Blesku áno.Snáď to nebol len “sezónny” výkyv kým ešte dávajú zľavu na dani.

Radim
6. září • 16:36

Chlapci nějak mu tečou nervy. Možná by udělal lépe, kdyby se staral o výrobu modelu 3 a o ziskovost Tesly.

Drahoslav Vejsasa
6. září • 17:35

Americký Babiš

mrazik
6. září • 17:16

No velci hraci zacinaji prichazet s auty na elektrinu se srovnatelnym dojezdem, ale mnohem lepsi kvalitou a stejnou cenou, takze dost zakazniku mu to vezme. Pocitam, ze pristi rok se dohodne s nekym na prodeji.

Kuk Vykuk
7. září • 10:32

Velkej hráč Mercedes zrovna předved super progresivní elektrickou překopávku spalováku GLC s mizerným dojezdem a falešnejma výfukama s kterou dobude svět až za 2 roky. Tím Tesle fakt natrhne prdel, zvlášte když jim chybí vlastní integrovaná nabíjecí síť 10 000 supernabíječek. :-DB-]

Kukbuk
7. září • 17:54

Zato tebe ju ty sockarska buzna tvoj pastier natrhol poriadne.
Same hovno,sama rit v kazdom tvojom jeblom prispevku o hovne..nezapres v sebe smradlaveho buzeranta s myslenim vylizanej oooovce :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
7. září • 21:22

Maďarskej hovnocuc se zase poblil. B-]

AL14
6. září • 17:25

Ten kdo se dohodne na prodeji bude s nejvyšší pravděpodobností správce konkurzní podstaty.

runner42
6. září • 17:18

Prodeji čeho?

Saman
7. září • 8:30

jestli obchodues s akciema, tak jiste vis ze v USA krach neznamena ze se podnik zavre a lidi jdou domu, znamena to pouze fakt, ze pozadaji o ochrannou lhutu kdy po dobu 3-6 mesicu maji vesmes pokoj od veritelu a muzou vyjednavat pripadne refinancovani nebo odkup, a ver ze Tesla by nasla jak odkup, tak hodne stedre refinancovani ;-) a nedivil bych se kdyby to bylo klidne i od US vlady, a to i prez Trumpa kterej by mel na beznon nejradsi i nafukovaci panu ;-)

runner42
7. září • 9:20

Tak já už dvě firmy prodával a několik kupoval, tak vím, jak to chodí. Veškeré dojmy a představy o hodnotě jsou doslova brutálně osekány na kost, v podstatě pod úroveň tržní hodnoty aktiv.
Věci jako tržní podíl, jméno společnosti atd. nemají žádnou reálnou hodnotu. Žádná restrukturalizace společnosti zde nedává smysl, protože její business je od počátku ztrátový. Pokud Tesla zkrachuje, bude rozprodána na součástky za tržní hodnotu strojů v továrnách, pozemků atd. Tesla nemá žádné know-how a patenty, o které by nědo usiloval. Asi nemusím zdůrazňovat, že tržní hodnota aktiv a tržní kapitalizace splečnosti jsou galakticky vzdálené hodnoty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
7. září • 15:24

americke firmy kde jde o miliardy dolaru? nebo nejake zdejsi lokalni firmicky kde se jedna o rady milionu korun? je to docela rozdil :-Dpokud ted Muskovi nabidli 30 miliard dolaru pro mozny odchod z burzy, a akcionari jiz dnes jsou vetsinove fondy kde to nenechaj padnout kvuli narodnim zajmum, tak stezi krachnou tak jak tu nastinujes ty ;-) Tesla proste pri pripadnem krachu nekrachne tak jak tu pises, krachne vesmes tak ze odejit bude Musk s velmi zajimavim financem a Tesla pojede dal jakosto extremne cenny brand ;-) a mimochodem tohle se da dohledat i na servrech jako bloomberg, tedy lidi kterym se da verit vic nez tobe coby pisalkovi v diskuzich ;-)mimochodem Tesla ma hodne know-hov i patentu, ty patenty co dali verejne k dispozici se ani v jednom pripade nedotykali pohonu a baterii, a jak jsem psal vejs, sit Superchargeru ma dnes cenu vetsi nez jakou maj nektere automobilky, a to jsou to jen stojany a pozamky ;) VW usilovalo svoji nabidkou prave o to aby ziskali moznost pristupu k siti Superchargeru a destinationchargeru, to by je totiz posunulo v elektromobilite o hodne kroku napred pred konkurenci ;-) tak jako chteli ziskat patenty na pohony o ktere usilovali i primo patentovou cestou ;-)

Kuk Vykuk
7. září • 10:26

Tesla nemá žádné know-how a proto tam čekal VW před dveřma s naditejma kuframa peněz aby si mohli koupit podíl a ještě se strkali se šejkama :-D:-D:-DB-]

Emil
7. září • 13:50

Zcela nepotvrzená informace, kterou si někdo vymyslel. Nakonec i federální vyšetřování, které ještě neskončilo, ukáže kdo stál nebo nestál (pak bude mít Tesla další problém kvůli klamání trhu) před dveřmi s naditými kufry peněz.

Kuk Vykuk
7. září • 21:17

Jak regovat na "potvrzené" runnerovy infomace než nějakou taky potvrzenou zprávičkou :-))B-]

kkk
7. září • 9:41

P.S nejste náhodou ředitel galaxie?:-D

kkk
7. září • 9:39

Když tak všechno víte a znáte, tak nám jistě sdělíte, kolik bude na vánoce sněhu, a jak dlouho vydrží :-D

Kuk Vykuk
7. září • 10:28

Von je velkej vizionář. Vždycky se vysere a pak se podívá do mísy a podle toho jak se to howno kroutí odhaduje budoucnost :-D

Alex
7. září • 8:54

Odkup najde prakticky každá zkrachovalá firma a nejen v USA, ale prakticky všude na světě vyjma nějakých socialistických ekonomik. Když nic jiného, tak pozemky, haly, roboti, zásoby materiálu vše má svou hodnotu a někdo to nakonec za více či méně peněz koupí. Na druhou stranu i v USA se může stát, že zkrachovalý podnik koupí někdo, kdo němá zájem na další činnosti firmy a převede její výrobu třeba na výrobu elektrických vysavačů.

leprousek jeneral
6. září • 16:46

I presto, ze asi mate pravdu, myslim, ze se da pochopit, proc mu tecou nervy.Nevim jak spor Muska s nejakym potapecem z Thajska souvisi s automobilismem. Ackoliv mne vedle automobilismu zajima mnoho ostatnich oblasti zivota, skutecne netusim proc bych si mel na tuto zalezitost delat nazor? A jen tak slepe fandit, podle toho, zda je mi Musk sympa nebo neni, skutecne neni muj styl.

JH
8. září • 17:53

EM nemá problém s nejakým potapacom, to len kali vodu, on má problém s investormi ktorí naňho podali žalobu za tu špekuláciu s akciami.

Kuk Vykuk
7. září • 10:21

Von má Musk spor s nějakým potápěčem? :-D:-D:-DB-]

runner42
6. září • 17:15

Záleží na úhlu pohledu.
Že se nějaký Musk hádá s nějakým Unsworthem, na to každý kašle.
Že CEO Tesly vykazuje známky nervového rozkladu a je díky tomu žalován v trestní kauze, to je jiná písnička.

Drahoslav Vejsasa
6. září • 17:36

Americký Babiš

Doporučujeme

Články odjinud