Elon Musk se vyjádřil k Fordu Mustang Mach-E. Tentokrát byl překvapivě mírný

MM  |  19. 11. 2019 11:08

Vtipnej týpek. Oni mu to okopírují a on jim poblahopřeje.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 11. 2019 11:15

protože ví co je ford za srágoru, to z Porche má hlavně strach..

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 11. 2019 11:14

Tak malý čokl vždy štěká na velkého (Porsche), protože se ho bojí, malého nemocného čoklíka nechá na pokoji, protože se ho nebojí.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  19. 11. 2019 13:16

Neni divu, tenhle počin vypada velmi zdařile.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 11. 2019 14:04

Elon machruje....ale v jeho případě teda oprávněně....bojí se samozřejmě každé konkurence, protože +1 e-mach = - 1 Y, že.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  19. 11. 2019 19:59

Tak a navic budou mit auto a ne "auto" od fordu a ne od nějake teslY.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  19. 11. 2019 18:37

Investori, ktorí utopili v Tesle 13 miliárd $ si myslia niečo iné,určite sa im sníva o nových modeloch EV tzv. "vrahoch Tesly".Návratnosť vložených $$$ s príchodom novej konkurencie sa vzďaľuje. Tesla jednoducho premrhala výhodu prvého ťahu, keď roky vyrábala a predávala prakticky bez konkurencie.Hlupo investované miliardy do vlastnej batérie, vlastnej nabíjacej siete,alebo do firmy Muskovho brata Solar City ktorú zachránili pred bankrotom,sa im nikdy nevrátia.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 11. 2019 21:24

Neviděl bych to tak horký, jasně, spousta dražších značek teď představila své elektromobily, ale oproti Tesle mají některé z nich pořád zásadní nedostatky. Nižší výkon, menší dojezd, absence rychlodobíjecí sítě (např. Ionity pořád nemá tolik nabíječek).
Jediná opravdová konkurence Tesle je v tuto chvíli Porsche.

Ale i tak. To, že se do hry pouštěj další hráči, nemusí nutně znamenat, že prodeje Tesly půjdou rapidně dolů. Řekl bych jen, že díky většímu zájmu k elektromobilitě začne přecházet větší počet lidí, trh se zvětší.
Hlavně Tesla pořád nevytáhla všechny trumfy, pořád je velká spousta lidí, kteří o ní vůbec nemají ani páru. Pokud by investovali do reklamy v TV apod., přineslo by jim to další prodeje. V tuto chvíli ovšem stále nemají problém s odbytem.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 11. 2019 09:14

Ty a myslíš, že někdo vybírá auto podle velikosti nádrže nebo účinnosti motoru? Ty rozdíly jsou tak zanedbatelný, že to bude většinš lidí jedno. Důležitější bude pohodlí sedaček, odhlučnění atp. Tesla neujede na 1kWh baterie víc, jak ioniq a Hummer taky žere víc, jak Landrover. Souhlasím s tvrzením, že Tesla nedokázala využít momentu překvapení a utopila miliardy v nepotřebných věcech.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  21. 11. 2019 19:50

Souhlas, na bankrot do konce listopadu to nevypadá(42?), akcie jsou nahoře a nové investice probíhají. https://www.euro.cz/blogy/tesla-made-in-berli... ...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 10:58

Podle mě je to velký krok pro Ford protože do teď se zabýval pouze spalovacímy motory měly byste mu složit poklonu jako Elon Musk. Jen se ohlédněte co pro nás Ford dělá už přes 100let levné auto pro masy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A