Elon Musk se Googlu nebojí, Apple by ale mohl být pro Teslu konkurencí

Elon Musk se Googlu nebojí, Apple by ale mohl být pro Teslu konkurencí

Elona Muska vám asi nemusíme podrobněji představovat. Své první velké peníze vydělal na elektronickém bankovním systému PayPal, které poté investoval do několika společností - mimo jiné založil automobilku Tesla, která se zabývá čistě elektrickými vozy. 

Asi vás tedy nepřekvapí, že velmi bedlivě sleduje veškerou konkurenci, která by Teslu mohla v blízké budoucnosti ohrozit. Na toto téma se před nedávnem rozpovídal na konferenci Vox Media Code, kde prohlásil, že v Googlu nevidí soupeře. Podle něj sice Google udělal hodně práce na systému autonomního řízení, ale nedokáže si ho představit jako společnost, která vyrábí auta. 

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Ale Apple, to už je trochu jiná písnička. O tom, že by měla jablečná společnost z Cuppertina produkovat vlastní auta, se mluví čím dál hlasitěji a ze slov Elona Muska se dá vytušit, že má před nejhodnotnější společností světa velký respekt.

Podle posledních zpráv ovšem auto s jablkem ve znaku ještě pár let neuvidíme, protože se společnost teprve chystá budovat vývojové centrum. A to už může být klidně pozdě, protože Tesla v těchto dnech dokončuje stavbu svojí ohromné továrny na výrobu akumulátorů Gigafactory a pilně se připravuje na produkci Modelu 3. Auto od Applu by přitom nemělo přijít dříve, než v roce 2020.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků