Elon Musk se Googlu nebojí, Apple by ale mohl být pro Teslu konkurencí

Elon Musk se Googlu nebojí, Apple by ale mohl být pro Teslu konkurencí

Elona Muska vám asi nemusíme podrobněji představovat. Své první velké peníze vydělal na elektronickém bankovním systému PayPal, které poté investoval do několika společností - mimo jiné založil automobilku Tesla, která se zabývá čistě elektrickými vozy. 

Asi vás tedy nepřekvapí, že velmi bedlivě sleduje veškerou konkurenci, která by Teslu mohla v blízké budoucnosti ohrozit. Na toto téma se před nedávnem rozpovídal na konferenci Vox Media Code, kde prohlásil, že v Googlu nevidí soupeře. Podle něj sice Google udělal hodně práce na systému autonomního řízení, ale nedokáže si ho představit jako společnost, která vyrábí auta. 

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Ale Apple, to už je trochu jiná písnička. O tom, že by měla jablečná společnost z Cuppertina produkovat vlastní auta, se mluví čím dál hlasitěji a ze slov Elona Muska se dá vytušit, že má před nejhodnotnější společností světa velký respekt.

Podle posledních zpráv ovšem auto s jablkem ve znaku ještě pár let neuvidíme, protože se společnost teprve chystá budovat vývojové centrum. A to už může být klidně pozdě, protože Tesla v těchto dnech dokončuje stavbu svojí ohromné továrny na výrobu akumulátorů Gigafactory a pilně se připravuje na produkci Modelu 3. Auto od Applu by přitom nemělo přijít dříve, než v roce 2020.

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků