Elon Musk nazval Ford márnicí. Modrý ovál obratem vrátil úder

Tesla montuje svá auta i v provizorním stanu, jen aby naplnila svůj slib ohledně produkce Modelu 3. Jestli ho dodrží, je ve hvězdách, zdá se, že spíše to nezvládne, přesto Musk vtipkuje na účet Fordu.

Neprojde snad den, aby si majitel a generální ředitel automobilky Tesla nepustil pusu na špacír a nesnažil se ohromovat svět svými vizionářskými nápady, sporadicky i trochu nabubřelými poznámkami, případně si rovnou dloubne verbálním klacíkem do konkurence. Právě z posledního soudku je i jeho nejnovější extempore.

Musk už neví, kde brát? Tesly možná budou vyrábět jejich příznivci

Musk už neví, kde brát? Tesly možná budou vyrábět jejich příznivci

Když v rozhovoru pro Wall Street Journal komentoval výrobu Tesly Model 3, která kvůli snaze dosáhnout slibovanou kapacitu 5000 aut týdně probíhá i v provizorním stanu dlouhém přes 180 metrů (postaveném mimo továrnu ve Fremontu), opět si nedával příliš pozor na jazyk. „Mam z toho dobrý pocit. Myslím, že to má správnou atmosféru. Běžte se podívat do Fordu, vypadá to tam jako v márnici.“

Ačkoli výrobci reagují na podobná slova od konkurence jen zřídkakdy, tentokrát Ford nezůstal zticha. „Není pochyb, že ten provizorní stan má svou atmosféru, ale špatné to není ani ,přes ulici´ v továrně Ford Rouge, kde z linky sjíždí každých 53 sekund špičkový model F-150,“ napsal na Twitter v reakci na Muskova slova Mark Truby, viceprezident modrého oválu odpovědný za komunikaci.

Obrovský pick-up Tesly opět na scéně. Musk slibuje šílený točivý moment

Obrovský pick-up Tesly opět na scéně. Musk slibuje šílený točivý moment

Narážel tím pochopitelně jednak na podmínky, ve kterých Tesla momentálně vyrábí svá auta a samozřejmě i na Muskův slib, podle kterého by měla jeho společnost vyrábět pět tisíc kusů Modelu 3 týdně. Aby šéf Tesly dodržel tento závazek, měli by jeho lidé začít vyrábět uvedený počet automobilů do této soboty, tedy „do konce června 2018“.

Několik dalších médií v reakci na tuto přestřelku zaslalo Muskovi dotaz, jestli tentokrát svůj slib splní. Pokud nám je ale známo, odpovědí se pořád nedočkaly, takže uvidíme, co se stane o tomto víkendu.

 

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků