Elon Musk nazval Ford márnicí. Modrý ovál obratem vrátil úder

Tesla montuje svá auta i v provizorním stanu, jen aby naplnila svůj slib ohledně produkce Modelu 3. Jestli ho dodrží, je ve hvězdách, zdá se, že spíše to nezvládne, přesto Musk vtipkuje na účet Fordu.

Neprojde snad den, aby si majitel a generální ředitel automobilky Tesla nepustil pusu na špacír a nesnažil se ohromovat svět svými vizionářskými nápady, sporadicky i trochu nabubřelými poznámkami, případně si rovnou dloubne verbálním klacíkem do konkurence. Právě z posledního soudku je i jeho nejnovější extempore.

Musk už neví, kde brát? Tesly možná budou vyrábět jejich příznivci

Musk už neví, kde brát? Tesly možná budou vyrábět jejich příznivci

Když v rozhovoru pro Wall Street Journal komentoval výrobu Tesly Model 3, která kvůli snaze dosáhnout slibovanou kapacitu 5000 aut týdně probíhá i v provizorním stanu dlouhém přes 180 metrů (postaveném mimo továrnu ve Fremontu), opět si nedával příliš pozor na jazyk. „Mam z toho dobrý pocit. Myslím, že to má správnou atmosféru. Běžte se podívat do Fordu, vypadá to tam jako v márnici.“

Ačkoli výrobci reagují na podobná slova od konkurence jen zřídkakdy, tentokrát Ford nezůstal zticha. „Není pochyb, že ten provizorní stan má svou atmosféru, ale špatné to není ani ,přes ulici´ v továrně Ford Rouge, kde z linky sjíždí každých 53 sekund špičkový model F-150,“ napsal na Twitter v reakci na Muskova slova Mark Truby, viceprezident modrého oválu odpovědný za komunikaci.

Obrovský pick-up Tesly opět na scéně. Musk slibuje šílený točivý moment

Obrovský pick-up Tesly opět na scéně. Musk slibuje šílený točivý moment

Narážel tím pochopitelně jednak na podmínky, ve kterých Tesla momentálně vyrábí svá auta a samozřejmě i na Muskův slib, podle kterého by měla jeho společnost vyrábět pět tisíc kusů Modelu 3 týdně. Aby šéf Tesly dodržel tento závazek, měli by jeho lidé začít vyrábět uvedený počet automobilů do této soboty, tedy „do konce června 2018“.

Několik dalších médií v reakci na tuto přestřelku zaslalo Muskovi dotaz, jestli tentokrát svůj slib splní. Pokud nám je ale známo, odpovědí se pořád nedočkaly, takže uvidíme, co se stane o tomto víkendu.

 

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků