Elon Musk má problémy s bombami a netopýry. Německá továrna je v ohrožení

Fabia R2 Twincharger  |  26. 01. 2020 14:21

Kdyz se seka les, tak litaji trisky Elone

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 01. 2020 15:21

Obalamutil investory, obalamutil zákazníky, obalamutí i Gretény

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  26. 01. 2020 15:41

Tovarna na auta v lese je stejne divny napad.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:28

Místo je součástí tamní průmyslové zóny.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  26. 01. 2020 18:46

Dôležité je, že teba určite nikto neobalamutí. Ani ropné koncerny, ani ČEZ, ani čerpačky...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 01. 2020 19:24

A až si to pořádně utřeš, tak ten kapesník vyper.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:33

To nesedí.

Jsem jeden z hlavních investorů Tesly. Když jsem od nich nakupoval akcie za 120,- USD/ks, očekával jsem nárůst alespoň 100% v období do 5-ti let.

Bohužel co se nestalo, aktuální nárůst je více než 400%. A to prosím za dobu cca 6 let.

No to nasere i nejzkušenějšího investora, Tomáši Fuku .

A teď zpátky do dílen, hochu.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  27. 01. 2020 12:02

12/2018 - 360USD
05/2019 - 180USD
01/2020 - 500USD
06/2020 - ?

Asi tak... to se formam, co si berou uver, aby mohly splatit starsi uver obcas stava.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  26. 01. 2020 18:47

Pokiaľ viem, tak súčasťou zmluvy je, že Tesla za každý vyrúbaný /vykácený/ strom vysadí 3 ďalšie. Čo vy na to, Brouci Pytlíci?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 01. 2020 19:24

Jednoduchý tvor....

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  27. 01. 2020 07:12

Ze by to mohli postavit jinde a les nechat tam kde je.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:34

No to mohli. Jen bych rád doplnil, že to místo jsme si ani tak nevybrali my, jako nám bylo nabídnuto německými úřady jako velmi vhodné pro naši stavbu, Freddko.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  27. 01. 2020 23:11

Ach Elone, jsi to ty? Jsem tvuj biologicky syn z 30 kolene. Doufam, ze me, syna pouze me vlastni krve, zaopatris!

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  27. 01. 2020 10:42

kym tie 3 budu produkovat tolko kyslika a zachytavat tolko oxidov to potrva roky. tie 3 stromceky - sadenice vyjdu na centy, kedze ich nakupi v stotisicoch, teda snad. Ale na sadenie stromcekov je tu predsa Lidl.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  26. 01. 2020 20:00

Pevně věřím, že ekologický vizionář Musk nebude při těžbě tisíců zdravých stromů používat neekologické motorové pily, či dokonce Harvestory , a že ze svého soukromého tryskace dohledne na co nejekologičtější těžbu za pomoci např. ručních pil a sekyr... A teď trochu vážněji, vůbec si neumím představit jak nějaký úředník, může dát k něčemu takovému souhlas, podle platných zákonů na ochranu přírody. Představa že vyrubu tisíce stromů a neovlivnim ekosystém je utopie.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  27. 01. 2020 08:09

Máš představu, kolik stromů je ročně v ČR vykáceno přímo pro účely zpracování dřeva, nemluvě dnes o kůrovci?

Odpovědět  |   | 
hasič  |  27. 01. 2020 09:35

Vzhledem k tomu ,že bydlím pár metrů od Českosaského Švýcarska, vidím velice dobře tu kůrovcovou katastrofu a Scanie naložené kůrovcovým dřevem zde potkáváme téměř denně. Ale ty vytěžené plochy se opět zalesňují, takže je pravděpodobné, že se po určité době lesy obnoví. Stavět v lese nějakou mega, nebo giga fabriku mi připadá naprosto šílené a nechápu jak k tomu mohl dát úřad na ochranu životního prostředí souhlas.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  27. 01. 2020 10:47

tiez neverim, ze by sa v nemecku nenasli 4 velke polia, kde sa pestuje napr. repka olejna aby tam supli tu gigamegavelkufaktoriu. To ze stromy dorastu za nejaky cas, ano, dorastu, ale my a mozno ani nase deti sa toho nedoziju, spolocenska skoda stromu len jedneho je nevycislitelna. Ale strom sa hodnoti pre nas len na kubiky samozrejme na cenu za spracovatelne drevo. Nie som gretén ani zeleny ale no proste uz ked sa bavime o tych stromoch...

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  27. 01. 2020 23:14

Souhlasim a tebou. Ale pripominam, ze doziti v evrope je celkem vysoke. Tedy si troufnu tvrdit, ze tve deti (pokud jim neni 70) se toho doziji.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 01. 2020 23:47

co vyšiluješ? lesy jsou hospodarstvi zrovna jako pole, zadna nevycislitelna hodnota stromu neexistuje - kolik co2 ve dne spotrebuje tolik v noci vypusti, umi zadrzet vlahu ale zaroven ji nemuzes pouzit atd.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 01. 2020 07:56

Na stromy/lesy je navazana dalsi flora/fauna. Zadrzena vlaha ma velky vliv na okolni ekosystem (i mimo les). V neposledni rade brani/zmirnuji odplaveni pudy (privalove deste), pomahaji cistit vzduch (zejmena ve mestech k nezaplaceni), snizuji hladinu hluku, pozitivne pusobi na lidskou psychiku a tak...

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:37

Prosím proč bych měl já osobně dohlížet na těžbu/kácení tamního porostu?

k tomu nám německý úřad dodal smluvní partnery neměckého správce lesů, který celou akci zastřešuje pod dohledem všech zájmových skupin, včetně ochránců přírody.

Nekácíme v Čechách, pane Hasič.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 01. 2020 19:31

Za pomoci ručních pil a sandra 9všem zvýší produkci metanu. A to je horší, než céÓdva..

Odpovědět  |   | 
Kromodor  |  26. 01. 2020 14:28

Ekologie jak prase... Kvúli pojizdným elektronesmyslům pokácíme les.... Komedianti....

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:39

Neustále jen manipulujete s fakty. Dotčený zalesněný úsek je součástí tamní průmyslové zóny a byl určen k vykácení dávno v rámci tamního schváleného územního plánu.

Proč to děláte?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  27. 01. 2020 23:15

Aaaaaliene, teda miandisi, teda anonasi, jsi to ty?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  26. 01. 2020 14:39

Proč se furt staví na polích, loukách v lesích??? Proč se to neděje na nevyužívané a již průmyslem znehodnocené půdě??? Asi v tom budou zase prachy, že ano??? Koupit levně kus přírody je menší problém, než se zabývat odstraňováním nějaké původní ekologické zátěže... Kdyby narazil na staré germánské pohřebiště a nebo na něco podobného, tak by mu to asi archeologové zatrhli..., bomby nebudou až takový problém. Lesy by měl vysazovat tak jako tak, že se elektřina vyrábí převážně spalováním hněděho uhlí a mnohde i odpadků...

Odpovědět  |   | 
VW fan  |  26. 01. 2020 14:51

Jaký vhodný brownfield pro Teslu máš v okolí Berlína na mysli?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  26. 01. 2020 15:12
VW fan  |  26. 01. 2020 15:24

To není odkaz na konkrétní pozemek. Opuštěné plochy nejsou problém. Dřív nebo později se vždy najde developerský záměr. Poptáváme více všeho. Více domů, aut, elektroniky, cestování. To sebou nese i více podpůrné infrastruktury, více zastavěné plochy. Říkám stále, prodloužit záruku na spotřební elektroniku, automobily, stavební materiály a máme tu ekologično jedna dvě.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  26. 01. 2020 15:30

Ale to je to samé, proč stavět v přírodě, když můžeme nalézt plochy k tomu vhodné (viz odkaz)? Prodloužení záruky je z ekologického hlediska k ničemu, naopak, nic se nebude opravovat, vše se rovnou vyhodí (třeba i do moře) a dá se klientovi nové a samozřejmě se to promítne i do ceny. Tak je to se vším, raději se vymění v servisu kus auta, než aby se někdo babral s nějakými malými součástkami...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 01. 2020 17:16

Díval jsem se na odkaz, ale žádná vhodná plocha pro takovou továrnu na něm není. Takže znovu - kde to mají postavit?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  27. 01. 2020 07:14

Jinde nez v lese.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 09:10

Je rybník jinde, než v lese?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2020 16:34

Jasně, můžou třeba na zemědělské půdě...
Doufám, že budete stejně kvičet, až bude novou halu stavět třeba Škoda...

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:42

Ale toto přesně se v našem případě děje. Stavíme v průmyslové zóně, vymezené místním územním plánem. Dotčený lesní úsek byl určen k vykácení už dávno. Kdyby to nebylo kvůli naší Tesle, bylo by to kvůli něčemu jinému, co by tam stálo místo nás.

Tady nejsme v Česku. Tady v Nemecku je procesní řád na úplně jiné úrovni. Nemecká pečlivost a řád je tu cítit na každém kroku.

Ano, jako v každém podnikání jsou v tom také prachy. Chodíte snad do práce kvůli krásným očím vaší uklízečky?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  27. 01. 2020 11:04

Ano, to je přesně ono, vykácet les a udělat tam fabriku... Že to bylo rozhodnuto dávno, to není časový údaj. U nás také sklárny vznikaly na horách kvůli tomu, aby se tam snadno vykácely všechny lesy, víme jak to dopadlo...
Totéž okolo Mladé Boleslavi, nejlepší půda v Polabí a místo polí tam stojí haly, které klidně za pár let mohou prázdné chátrat... To, že to tam teď živí tísíce lidí neznamená, že do budoucna nám ta půda či lesy nebudou chybět... Kde budeme něco pěstovat a dýchat čistý vzduch (ten z tepelných elektráren pro elektroauta zatím není nic moc)???
Německá pečlivost není to co bývala např. na konci osmdesátých let. Teď se tam stačí porozhlédnout a srovnat si to se stavem okolo revoluce...

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  28. 01. 2020 12:38

To je přesně ono co? My o kácení toho lesa nerozhodovali. Pokud s tím máte problém, obraťte se na místně příslušné německé úřady. Že máte v okolí Mladé Boleslavi, v Polabí a vůbec v Česku bordel, nás Američany tady v Německu nijak zvlášť nezajímá. Sorry. To je váš problém tam u vás doma. My se zdarma a sami od sebe, aniž by nám to někdo nařizoval zavázali, že i když nemusíme, za každý vykácený strom zasadíme 3 nové. Kolik stromů jste kdy zasadila vy sama, Dagmaro? Sama od sebe a dobrovolně?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  28. 01. 2020 14:11

Jak můžete vědět, kolik stromů sázím, představte si, že docela dost a za vlastní peníze na vlastních pozemcích. To je to samé, jako kdybych já tvrdila, že "Američané jsou rusáci s kravatou"... Mimochodem, ten bordel v Česku je opět tím, že někteří z nás za vším vidí v první řadě byznys, to Vy určitě znáte velmi dobře...

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  29. 01. 2020 07:35

Tak až jich vysázíte 300 tisíc tak jako my za posledních 5 let, tak dejte vědět. A na rozdíl od vás my je nesázíme pro sebe na vlastních pozemcích, ale pro všechny. A s těmito z německé průmyslové zóny to nebude jinak. Byznys se dá dělat různě. S ohledy, nebo bez. A bordel v Česku rozhodně není kvůli byznysu, ale kvůli charakteru českého národa.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  30. 01. 2020 10:43

Mně přijde, že se chcete hádat... Já stromy sázím sice na svých pozemcích, ale volně přístupných. Teď především listnaté jako náhradu za smrčky. Tudíž tyto stromy jsou pro všechny a hlavně pro příští generace a né pro mě. Ale já se bavím o tom, že je škoda ničit les jako celek a nikoliv kácet stromy, to nějak nechápete. Protože zničit celý les a vysázet za něj malé stromky to je podle mě alibismus... A ačkoliv elektromobilitě fandím, tak mi přijde, že zatím to nemá s ekologií moc společného...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  26. 01. 2020 14:59

Teraz má Elon väčšie problémy ako bomby v lese.Nechce pripustiť,že dopyt je u konca,snaží sa podnietiť rozruch ale nemože.Znie a vyzerá ako Enron,vždy buduci projekt,buduce zisky,buduce produkty...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 01. 2020 17:07

Kolik takových proroků konce už tu bylo, a kde dnes jsou oni a kde Tesla. A hloupý slovenský Ďoďo skončí stejně jako všichni před ním, taky v zapomnění. A Tesla roste dál.

Odpovědět  |   | 
MM  |  26. 01. 2020 17:44

Proroků konce bylo hodně a dle Muska ten konec taky málem přišel. Kdy má Tesla zveřejnit výsledky za 4.Q?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 01. 2020 21:54

Bylo to asi 20 sekund hledání, 29.1:
https://ir.tesla.com/news-releases/news-releas...

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 01. 2020 15:11

Dík že si mi těch 20 sekund ušetřil. Samozřejmě si to umím najít sám, ale proč když mám tebe?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 01. 2020 15:19

Rádo se stalo

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  26. 01. 2020 18:42

Choď si dať studený obklad, Ďoďo...
Zbytočne tu zo seba robíš .uja...

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  26. 01. 2020 15:19

Prečo to nepostavia tam, kde nemusia ničiť les?

Odpovědět  |   | 

třeba v Holešovské zoně, sice ropucha tam není, ale byla jak se tam měla stavět pneumatikárna mitas a něco by se tam taky našlo, třeba krtek nebo brácha křečka co blokuje D1 a 55 a.......

Odpovědět  |   | 
J+K  |  26. 01. 2020 16:22

Jo, už by ten pedofil na nějakou tu bombu mohl šlápnout.

Odpovědět  |   | 

má lepší zhodnocení jak VW celéj aji se škodovkou, seatem, audinou a nevím co ještě, takže závist?

Odpovědět  |   | 
J+K  |  26. 01. 2020 16:49

Co bych asi tak mohl závidět firmě, která je 17 roků od svého založení každý rok ve ztrátě? Jo závidím, závidím Ferrari, Porsche, Toyotě, VW, BMW, Audi, Daimleru, které každý rok vydělávají miliardy, ale ne Tesle, tu lze jenom politovat.

Odpovědět  |   | 

takže to zhrneme, co přeješ druhým se ti splní.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  26. 01. 2020 18:41

Vidieť, že ekonómii, účtovníctvu a podnikaniu rozumieš ako "koza petrželu"...

Odpovědět  |   | 
K+H  |  26. 01. 2020 19:18

Jo, zato ty budeš nový slovenský Stiglitz.

Odpovědět  |   | 
VW fan  |  26. 01. 2020 19:31

Chápu, že se někdo vzhlédne v v elektrickém Porsche, Jaguaru, I.D.3. Ale v Tesle? V tom nekvalitním mexickém šrotu? I retardované opice by dosáhly vyšší kvality a menší ceny. V době, kdy je na výběr z plnohodnotných vozů, fandit Tesle obyčejné pozerství.

Odpovědět  |   | 
BB  |  26. 01. 2020 17:30

To sis dovolil moc, kritizovat HITLERFIRMU

Odpovědět  |   | 

né jsem jenom četl článek a tam popisují přesně ty fanatiky co ho jen pomlouvají a neznají, že třeba VW postavil firmu za to co ukradl za války.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 01. 2020 21:32

Ma. Len poznamka... na burze je entitou len VAG - jednotlive znacky su viac/menej odstepne zavody ;)

Odpovědět  |   | 
MM  |  26. 01. 2020 17:41

Občas tu čtu jak jsou novináři proti Tesle. Ale málokdo má takové promo zdarma jako Tesla a Elon.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  26. 01. 2020 18:40

Opäť sa raz potvrdilo, že elektromobily Tesla sú bomba...

Odpovědět  |   | 
45  |  26. 01. 2020 20:08

... a čobol čobolem zůstane.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 01. 2020 20:55

To bylo hluboke, brouku pytliku

Odpovědět  |   | 
vypatlanec  |  26. 01. 2020 23:07

no ty pico, kdyby chtela nejaka bomba pod fabrikou nechana az to postavi bouchnout te americke svini pod prdeli...

Nebudte ovce, najdete si info jake znecisteni a odpady jdou z vyroby Ele krabic na kolech... a preji hodne stesti s cenou uz dnes okolo 7kc / kWh. Doba lakani a cena nekde okolo 3kc + - / kWh velmi rychle skonci. A bude hur... staty si nenechaji vzit prijmy z dani z paliv pro auta, maji drsne zdaneni benzinu i nafty (18 resp 16kc z kazdeho litru, vic jak 50% z koncove prodejni ceny litru) , stejne drsne si zdani casem i elektrinu z nabijecek. Takze pokud je dnes kWh za 7kc, po zdaneni to muze byt az 11kc a to je jen zacatek. Tesla s 74kW baterii se nabije za 814kc. Tesla Model S 75D ujede realne 315km. Krasa... takze 1km za 2,58kc. Bozeno, s obstaroznim i novym dieslem se da jet za 2kc/km... a dokud se dostanes do prace, na nakup a na nejake to kodrcani s beznym autem, neni ani minimalni duvod, proc porizovat nejakou ele krabici na kolech. I pro jeji extremne velkou prodejni cenu. Doufam, ze tahle ele bublina splaskne. Zpicena evropska utopie chce spasit svet a nalozime si sami svym evropskym statum takovy podminky az se doufam rozpadne. Neexistuje aby par statu suplovalo spasu ovzdusi celeho sveta, kazdy at se cini, proc jen evropa ma podle tech zasranejch euro mozku v belgii odsrat na urovni obycejnych obcanu vsecko odsrat... svet se v kravskou picu obraci...

Odpovědět  |   | 
radek  |  27. 01. 2020 00:55

Jsi fakt vypatlanec, nabijeni je za 2Kc a neres Ionity a ekologicka katastrofy Tesly se 75kw baterii je ekologictejci v CR ze zasuvky jiz po 70tis.km oproti spalovaku

Odpovědět  |   | 
vypatlanec  |  27. 01. 2020 06:37

ano jsem 2kc... no dockej casu, jak krocan casu... a tak hlavne, ze vsude mame cistou energii a ty kWatty jsou k prirode setrne.... ale neeeee, nejsooouuuu, prece huhelne helektrarny a setrnost je razem ta tam... jenze to ti elektrikari na koleckach nechteji videt ani slyset, oni vidi curaci Eko, Zelenou a to je vse. V polsku to ma uz tuplovany dozvuk, tam je z uhli kryto snad vic jak pulka celkove produkce elektriny. Takze koukej nabijet solarama a pak mozna budes eko, do te doby zavri rypak.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  27. 01. 2020 08:50

Pane vypatlaný, upřímně je mi jedno, jak se vyrábí elektřina pro naše elektromobily, to totiž není naše věc, to je věc vašich vlád.

Mám nějaké informace, že po celé Evropě se utlumují uhelné elektrárny, takže to asi nebude tak hrozné, jak se tady pokoušíte vykreslit.

Taktéž je mi úplně jedno, kolik ve které zemi za elektřinu platíte. To je taktéž váš osobní domácí problém. Na našich chargerech bude tarif podobný tarifům pro vytápění elektřinou, tedy snížený ve srovnání s běžným tarifem běžné domácnosti.

Odpovědět  |   | 
vypatlanec  |  27. 01. 2020 19:54

na nasich chargerech bude driv ci pozdeji take stejna cena za kWh jako jinde... vnadicka par let za levno a pak flak pres prsty a hura do reality, racte nabijet 11k/kWh, racte se pripojit. No a to je prave ono, jebat kde se bere elektrika, ja jezdim eletro pekacem a jsem Eko vic nez vy okolo me, neprdim jak benzinaky a dyzly. Ale picu kamarade, taky devastujes prirodu, jen si to moc neuvedomujes, lepe se odvraci od reality, nez na ni bolestive a dlouze kouka. Si to uzij... tvoje decka ti taky podekujou, jax na to moh jen cumet a to bylo vsecko.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  28. 01. 2020 12:42

Co bude na vašich chargerech je nám taky jedno, pane vypatlanec. Psát si můžete co chcete, stejně to nikoho nezajímá. My ty elektromobily vyrábět budeme dál i navzory vám a vašim názorům. Moje děti mi děkují už teť. Co ty vaše?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 01. 2020 09:51

Tohle je odkud?
"Tesly se 75kw baterii je ekologictejci v CR ze zasuvky jiz po 70tis.km oproti spalovaku"

Odpovědět  |   | 
radek  |  27. 01. 2020 01:02

Jsi fakt vypatlanec, nabijeni je za 2Kc a neres Ionity a ekologicka katastrofy Tesly se 75kw baterii je ekologictejci v CR ze zasuvky jiz po 70tis.km oproti spalovaku

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  27. 01. 2020 08:14

Týjo, v praxi by mě opravdu zajímalo, jak mě kdo přinutí přiznávat, kolik elektřiny jsem si doma díky fotovoltaice vyrobil a jak mi ji kdo zdaní. :)
Nechovejme se jak blázni. Elektřina je zdaněna již dnes, a nevěřte tomu, že bude plošně a všude zdražovaná jen kvůli elektromobilům.

Ano, státu vypadne část příjmu plynoucího ze zdanění fosilních paliv, na druhou stranu díky tomu ušetří ve zdravotnictví.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 01. 2020 08:45

Na druhé straně ušetří ve zdravotnictví. Naivnější myšlenku už dlouho nikdo nevyslovil.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  27. 01. 2020 08:47

zdravotnoistvi je dlouhodobej proces, stat ale hlavne usetri na emisnich povolenkach, ktere zdrazuji celkem rychlim tempem, a pokud stat neplni kvoty, plati dost vysoke pokuty, statu by se vesmes vyplatil kompletni vypadek prodeje fosilnich paliv, protoze na povolenkach by ziskal vic, ale nevyplatilo by se to lidem kteri s fosilnimi palivy obchoduji bud naprimo nebo neprimo a jsou zaroven nakvartyrovani v kompletnim politickem a jeho urecnim aparatu spektru

stat ale samozrejme nemuze od fosilnich paliv naraz ustoupit ikdybyc chtel, musi to projit postupnym procesem nekolika dekad aby se hlavne prizpusobyl trh a ekonomika, aby to cele neskolabovalo tak rychlim prechodem, statu se tedy zezacatku chtit nebude, ale postupem bude stale vice naklonen k prechodu, je to oztana tak 2 desitek let, a behem nich to pochopi i obyvatelstvo ktere lacni vesmes jen po ekonomicke strance, minoritni skupina ktera nechce opoustet fosilni paliva z fandovskeho presvedceni vesmes nikoho nezajima, to jsou jednotky tisic lidi v tech cca 10 milionech, tedy hlasiti na forech ale s nulovejma moznostma v realu

Odpovědět  |   | 
hasič  |  27. 01. 2020 13:14

K 1. odstavci : příjmy státu ze spotřebních daní + DPH z prodeje PHM , uhlí, plynu atd. jsou přes 100mld. ročně, čili značně pochybuji o tvojí teorii výhodnosti výpadku prodeje fosilních paliv. Ještě jsem totiž neslyšel, že by nějaký stát v EU byl nucen platit pokutu ve výši přes 4mld.€.

K 2. odstavci : myslel jsem, si že v demokracii rozhoduje většina, proto se jen tiše usmívám tvé poznámce, že za dvě desítky let to pochopí i obyvatelstvo , které lačni vesměs jen po ekonomické stránce .... 😀 Každopádně musím uznat, že politici svůj mandát od voličů dostaly a nyni očekávám další vlnu zvyšování spotřebních daní v EU. A protože jsem kapku škodolibí, těším se hlavně na reakce ve Francii.

Závěrem se tě zeptám, ty znáš nějaké obyvatelstvo, které nelační po ekonomické stránce? Není Ti divné, že politici lidem furt slibují ekonomické a sociální výhody? Neváhají kvůli nesmyslným projektům své vlastní státy nesmyslně zadlužovat, aby uměle zvyšovaly spotřebu a tím zvýšily krátkodobě růst , a na druhé straně nám přesně tito Idioti slibují šetření přírodními zdroji a snižování emisí CO2 😂 . Já věřím spíše v přirozenou evoluci, než od zeleného stolu blbci řízenou revoluci.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  27. 01. 2020 13:51

Omlouvám se za ta y bijící do očí . Původně jsem politiky nahradil slovem slibotechny , pak jsem tam dal politiky a odeslal bez příslušné korekce u sloves.

Odpovědět  |   | 
vypatlanec  |  28. 01. 2020 14:48

tomu nerozumis samozrejme ze je ele zdanena jiz dnes a pro domaci pripojky nebo pro pripoky treba do 3x25A se menit nic nebude, ale veskere super chargery, dobijeci stanice apod., tam to pujde vosolit poradne... tam lidi zaplacou. No a co si budem rikat, kdo by jezdil domu na 8-20hod nabijeni na 1 fazi, kdyz ma nedaleko treba charger 100kW...

Jinak staci googlit...
https://www.cez.cz/cs/pro-media/tiskove-zpra... ...

Poplatek za odběr Kč/kWh, Neregistrovaný, 9,50kč
neni to az tak daleko k onem 11kc...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  27. 01. 2020 05:53

Autopilot pre milión robotaxi v praxi :
https://www.express.co.uk/life-style/cars/1231834/t... ...

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  27. 01. 2020 14:57

Prý se některým ekologickým aktivistům nelíbí ani předpokládaná vysoká spotřeba vody 300m3/h v téhle Gigafactory (např.: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tesla-... ... ).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  27. 01. 2020 17:43

v Protektorátu by se to nestalo...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A