Elon Musk chce zachránit chlapce v thajské jeskyni. Pomocí miniponorky

Zdar  |  09. 07. 2018 13:15

Aha. Takže je to spíš taková vzduchová kapsle.

Odpovědět  |   | 
M@tezz  |  09. 07. 2018 14:24

A dodá ji hned jak sežene prachy na výrobu jeho tahače, na který mu musí vydělat prodej pyramid, na které mu musí vydělat jeho důlní stroj, na který mu musí vydělat model 3, na který mu musí vydělat plamenomety, na které mu musí vydělat nabíječky a powerbanky ...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  09. 07. 2018 14:59

Další kecal,jak Babiš s čerpadlama...A skutek,utek.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:24

V cerpadlach bola uz CSSR na absolutnej svetovej spicke a Sigma nerobi nic ine len to iste a ma na co nadviazat. Inou vecou je, ako tie cerpadla doviest, usadit, aka je sacia vyska, zmeny tlaku apod. Ak mate otazky, zaoberal som sa nimi.

Odpovědět  |   | 
JVX  |  09. 07. 2018 15:05

Nejsem žádným obdivovatelem Elona Muska a ani fanouškem firmy Tesla. Za tenhle počin u mě ale Elon Musk získal plusové body. Nebylo jasné, za jak dlouho se ti kluci dostanou ven (mluvilo se i o měsících) a ani zda jsou na tom zdravotně tak, aby mohli sami plavat a chodit. On neseděl jen tak na zadku a se svými týmy vymyslel a zkonstruoval funkční řešení přímo pro tuhle situaci. I když se pravděpodobně nakonec nepoužije, může někoho zachránit příště.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2018 02:11

Říkal, že po úpravě to půjde použit i v kosmu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2018 02:15

Btw předtím zachraňoval nemocnici v Portoriku po hurikánu se svou baterkou a solární elektrárnou. Narozdíl vod Bureše nekecal a makal.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 07. 2018 15:23

Základ tubusu není z kevlaru, ale je kovový a je to část dlouhého "brčka" na dopravu silně podchlazených látek k raketovému motoru, které prochází nádrží v raketách SpaceX.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2018 02:05

Takže Musk má dvě řešení a to druhé je pytel z kevlaru. Vůbec nestíhám sledovat co se všechno děje.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2018 02:12

Zrovna twítnul, že jim to tam dovez.

Odpovědět  |   | 
Net  |  09. 07. 2018 15:58

Hrozně rád bych věřil tomu, že Elon Musk chce pomoci a není to jen PR, ale tohle řešení mi přijde v tomhle případě docela nepraktické, pevná konstrukce může být odolná, ale v těžce přístupném terénu by byl nějaký naukovací vak, který jde ohnout podle potřeby jako lepší řešení. Navíc kdo se s tím bude tahat v úsecích, které nejsou pod vodou?

Nakonec celoobličejová maska a trocha sedativ na zklidnění je pravděpodobně především vzhledem k místu nejlepší řešení, takhle potápěči táhnou jen chlapce a dýchací přístroj a nemusí vláčet další váhu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:29

uplna hovadina. Priestory su stiesnene. Inak, ani uplne odcerpanie vody tam (co by velkokapacitne cerpadlo zvladlo za par hodin) neriesi problem pretoze by im to vysalo oci z hlavy. Pouzitie kaloveho cerpadla, ktore ma maly pomer nasavacej a vytlacnej vysky je tu riesenie. Za predpokladu, ze mate cim vyrovnat tlak a potom za predpoladu ze to kalove cerpadlo ma to, co potrebuje.

Kazdopadne respekt k zachranarom. To musi byt k.rva odvaha ist tam.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  11. 07. 2018 07:11

Pokud tam to co odčerpáš zase nateče, můžeš čerpat skoro do nekonečna jakýmkoliv čerpadlem. S tou hovadinou souhlas. Ještě by se jim tam ten krám šprajcnul a nevytáhli by ani kapsli, ani trosečníky.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  10. 07. 2018 11:15

Asi to není zatím dostatečně vyzkoušené. Snad by s tím nejdřív mohl zkusit projet Niagárské vodopády, jak to v r. 1901 zvládla ta 63 letá učitelka v sudu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 19 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A