Elit bude nově servisovat služební auta Budvaru nebo Home Creditu

Malé i velké firmy čím dál víc důvěřují neznačkovým servisům. Síť nezávislých servisů Elit Car Fleet Service získala do svého portfolia další velké fleety, které dosud jezdily do autorizovaných servisů.

Služba Elit Car Fleet Service zažívá velmi úspěšný rok. „Letos se nám podařilo získat hned několik velkých klientů,“ chlubí se Tomáš Kabrhel, manažer servisních koncepcí Elit. „Od poloviny letošního roku jsme například převzali další téměř tisícovku vozů České pošty, která je má na operativní leasing od společností ALD a Arval.“ Elit bude nově servisovat i služební vozy budějovického pivovaru Budvar, jejichž fleet čítá kolem sta aut operovaných od Business Lease. Dalšími novými klienty služby Car Fleet Service jsou úvěrová společnost Home Credit a banka Airbank, díky nimž se tak Elit bude starat celkem o víc než 4500 služebních aut, a to jak nových, tak i starších po záruce.

Hlavní motivací firem přejít od značkových servisů k neznačkovým jsou nižší náklady. „V závislosti na počtu aut mohou klesnout náklady na servis až o polovinu, a to aniž by musely dělat nějaké kompromisy z hlediska kvality nebo bezpečnosti,“ říká Tomáš Kabrhel, manažer servisních koncepcí Elit. Navíc tyto servisy umějí opravovat všechny běžné osobní automobily na našem trhu, což pro firmy s flotilou složenou z více značek znamená výrazné usnadnění logistiky, administrativy i financí. „Se všemi služebními vozy mohou jezdit na jedno místo, což firmám ušetří čas i peníze,“ vysvětluje Tomáš Kabrhel.

Klienti na službě Car Fleet Service oceňují i systém centrální fakturace nebo transparentnost, kdykoliv lze totiž on-line dohledat podrobnou servisní historii každého vozu. Podle Petra Škody, technického ředitele LeasePlan ČR, přináší velkou časovou úsporu jednotné kontaktní centrum: „Zatímco dříve jsme se museli domlouvat individuálně se zástupcem každého nasmlouvaného servisu, nyní vše řešíme s jedním partnerem a dohodnuté podmínky platí pro celou nasmlouvanou síť.“

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků