Elibriea s výkonem 816 koní není pouze studie. Tohle auto se má vyrábět

Blízký východ má další speciál. Po známém Lykanu, který si zahrál i v posledním dílu Rychle a zběsile, byl nedávno představen koncept, který se jmenuje Elibriea. Auto s dost neortodoxním designem vypadá jako studie, která nemá šanci na výrobu. Jenže to je omyl, první zájemci si budou moci tento supersport objednat už velmi brzy.

Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Elibriea je dílem jistého Abdula Wahaba Ziaullaha, který chtěl vytvořit stroj s elegantním designem a zajímavou technikou. Základem vozu je karbonový monokok, motor je uložen uprostřed a poháněná je zadní náprava.

Co se techniky týká, pohonnou jednotkou má být osmiválec původem od GM s výkonem 600 kW (816 k). Ten bude spolupracovat se šestistupňovou sekvenční převodovkou. Očekává se, že Elibriea zvládne akceleraci na 100 km/h za tři sekundy (nebo méně).

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

I když celý tento projekt vypadá poněkud nereálně, zprávy hovoří trochu jinak. Údajně nezůstane pouze u konceptu. Už v březnu si zájemci budou moci vůz objednat, přičemž ještě letos hotové auto také dostanou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků