Elibriea s výkonem 816 koní není pouze studie. Tohle auto se má vyrábět

Blízký východ má další speciál. Po známém Lykanu, který si zahrál i v posledním dílu Rychle a zběsile, byl nedávno představen koncept, který se jmenuje Elibriea. Auto s dost neortodoxním designem vypadá jako studie, která nemá šanci na výrobu. Jenže to je omyl, první zájemci si budou moci tento supersport objednat už velmi brzy.

Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Elibriea je dílem jistého Abdula Wahaba Ziaullaha, který chtěl vytvořit stroj s elegantním designem a zajímavou technikou. Základem vozu je karbonový monokok, motor je uložen uprostřed a poháněná je zadní náprava.

Co se techniky týká, pohonnou jednotkou má být osmiválec původem od GM s výkonem 600 kW (816 k). Ten bude spolupracovat se šestistupňovou sekvenční převodovkou. Očekává se, že Elibriea zvládne akceleraci na 100 km/h za tři sekundy (nebo méně).

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

I když celý tento projekt vypadá poněkud nereálně, zprávy hovoří trochu jinak. Údajně nezůstane pouze u konceptu. Už v březnu si zájemci budou moci vůz objednat, přičemž ještě letos hotové auto také dostanou. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků