Podle nekterych studii nekdy kolem r. 2030 prijde ropna krize. Takze si ty dalnice od r. 2020 docela uzijem ;) Ale treba sebou vyzkumnici, vyrobci a zakonodarci mrsknou a uz budou masove pouzivane jine pohony vozidel...
Já sem zase vypočet na jedno auto+60 000Kč/měsíc náklady navíc.Ten Šimanský asi neví,že řidič tvrdý chleba má a že pečený holub lítá ne u nás.Už vidím jak nějakej děda v žigulu lepí na suchej zip tu krabičku a mačká čudl souprava,nebot veze vozík.
hodil som do kalkulacky kolko len nasa firma urobi km na ceskych cestach, hodil koeficient 0,8 a vyslo mi ze koncovy zakaznici zaplatia viacej cca 6,5 mil Kc. A to sme mala firma. Neplacem, mne je to v principe jedno lebo vsetci zvysia ceny, takze sa zmensenia odbytu neobavame. No na otazku kto z toho bude mat osoh a kto na to najviac doplati si musi dat odpoved kazdy sam.
všichni zvýší ceny a nic se nezmění? No to tedy nevím nevím... Ona doprava není až tak moc cenově nepružná.... Možná se pak už nebude vyplácet vozit jihočeské máslo do Olomouce a olomoucké máslo do jižních Čech... Nemám nic proti svobodnému obchodu, právě naopak, ale kolikrát nad tím zůstává rozum stát - kolikrát se zdá, že cena dopravy je naprosto zanedbatelná a i proto to pak na silnicích vypadá tak jak to vypadá.....
No ono to je zavysle od kg ceny vyrobku. Po Sk platime 50 hal za kg, po CR zatial 1 Sk/kg. Hodnota nakladu u nas na jednom aute je cca 3 500 000 Sk, takze ak zvysime cenu o 9 000 Sk z dovodu zvysenia prepravnych nakladov tak to nikoho netakuje. No ak je hodnota nakladu 50 000 Sk, napr. tehly tak 6 000 Sk by bolo zvysenie cez 10 %.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.