Elektronické dálniční známky budou v roce 2021. Ceny se nemění

Zelí  |  05. 02. 2019 09:32

Ceny se nemění..... počkejme až to začnou v roce 2021 prodávat. Možná se budeme divit.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  05. 02. 2019 09:56

Hele, a proc vlastne jsou potreba SPZ, kdyz kazde auto ma unikatni VIN? To by nestacilo napriklad uz ve vyrobe oznacit auto na prislusnych mistech a prislusnym zpusobem timto VIN? Kolik by se usterilo timto zpusobem?Proc je potreba poridit znamku pred jizdou na dalnici? Pokud bude existovat system automatizovane kontroly, bude mozne dohledat vlastnika vozu a poslat mu fakturu. Vsechny informace k tomu potrebne uz urady davno maji. Technicky to je samozrejme mozne jiz dnes, protoze to umi systemy rozdavajici pokuty za prekroceni povolene rychlosti pri usekovem mereni rychlosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2019 11:13

Už vidím, jak tě někdo nabourá a ujede a ty policii sděluješ, že to byl debil v červené Octavii s hrozně dlouhým číslem, které si nejde zapamatovat.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  05. 02. 2019 11:14

ad "kolik by se ušetřilo tímto způsobem?" A co takhle poplatky za dálnice promítnout do spotřební daně. Šup a je to hned, bez nesmyslně vynaložených vícenákladů, sledování, kontrol, tisku, distribuce případně správa uvažovaného systému

Odpovědět  |   | 
Ota Smira  |  05. 02. 2019 10:22

Takže taková rapidni změna a OPĚT NEJSOU SCHOPNI UDĚLAT JEDNO DĚNÍ KUPON PRO NĚKOHO KFO JEDE JEDNOU ZA ROK PO DÁLNICI ZA DOKTOREM DO PRAHY... hovada

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  05. 02. 2019 10:37

jednou za rok se z těch tří stovek neposereš :D

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2019 17:15

To je úvaha stylu, proč dělat něco jednoduše, když to jde dělat složitě. U elektronické varianty to přece nemůže být problém tohle udělat. A když to jednou za rok bude několikrát, přestože sis původně myslel, že to bude jen jednou, možná dvakrát?

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  07. 02. 2019 16:35

ok, tak kde mají jednodenní dálniční známku?

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 02. 2019 20:01

Ale samozřejmě, že jsou schopní, ale oni nechtějí, aby někdo dálnici využil, jednou, dvakrát za rok levně.

Odpovědět  |   | 
Anet  |  05. 02. 2019 11:07

A stejně si nebudu moct koupit roční - již uběhlý měsíce. Loni jsem si koupila auto v květnu a musela si koupit roční za 1500, protože půlroční se neprodává a měsíční je hovadina. Ještě jsem to chápala, když byly papírový... Ale oni plánujou udělat elektronický a stejně to nebude možný? Přijde mi to jako pěkná prasárna a pomalu, ale jistě začínám chápat ty věčně naštvaný spoluobčany. Taky, koupim si garáž a ještě za ní zaplatim daň 4% (kterou dřív platil prodávající). A proč? Protože on přece zdaní ty peníze, který dostane ode mě a pak já ještě zdanim to samý znovu. A ta prekérka s tou dálniční známkou už byla jen třešnička na dortu

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  05. 02. 2019 12:23

Tvl. Jan Ťok.....

To je novinarina....

Odpovědět  |   | 

fajn- bude e-známka jak na slovensku, otázka je jestli bude na osobák+ vozík co přesáhnou 3,5tuny ty e- známky nutné koupit dvakrát jak na slovensku. Díval jsem se do techničáků a mně to nezasáhne.

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 02. 2019 20:05

Nechápu dálniční známky. Dálnice by snad měly ulehčovat městům, přes které vedou silnice nižších tříd. Tak proč penalizovat řidiče za to, že jede po dálnici? Je cílem mít prázdné dálnice? Je cílem, aby lidé projeli více paliva delší cestou po okreskách s častým zrychlením a zpomalením kvůli obcím a zatáčkám a uvolnili více spalin do ovzduší v obydlených oblastech?Nebylo by logické silniční infrastruktura financovat ze spotřební daně pohonných hmot včetně dálnic?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  06. 02. 2019 08:21

Logiku bych do toho vůbec netahal. Jde jen o prachy. Stejně tak na úrovni EU, plná hubu o integraci, zjednodušování apod. a výsledkem je, že každý stát má jiný systém výběru mýta, který je s ostatními nekompatibilní. Přitom co by chtěli snazšího na sjednocení

Odpovědět  |   | 
jiri  |  06. 02. 2019 09:27

Přemýšlím, že tu naši dálniční nálepku přestanu kupovat. Ta služba co za ni nabízí naprosto neodpovídá. Jedu po nich 4x za rok a je to jen utrpení.Děsivé je srovnání s rakouskými dálnicemi a poplatkem za jejich použití. Tady při koupi dostávám reálnou službu a je radost jejich dálnice používat. Na mých cestách tj. dovolené, lyže a pod najedu po rakouských dálnicích za rok beztak 10x tolik co té rozflákané, rozkopané a uzavřené ubohosti v ČR.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  09. 02. 2019 16:09

V roce 2021? Cha , cha, cha, cha.

Odpovědět  |   | 
jaryn  |  17. 10. 2019 13:26

No tak budem jezdit po starý.....ty dálnice stojí stejnak za ho.no! Jsou plné náklaďáků a věčně rozkopané. Myslím, že bude jednodužší aby dálnici používali jen náklaďáky a zakázat jim používání silnic II. a III. tříd. A bude klid....... ;)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A