Elektronické dálniční známky budou v roce 2021. Ceny se nemění

Zelí  |  05. 02. 2019 09:32

Ceny se nemění..... počkejme až to začnou v roce 2021 prodávat. Možná se budeme divit.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  05. 02. 2019 09:56

Hele, a proc vlastne jsou potreba SPZ, kdyz kazde auto ma unikatni VIN? To by nestacilo napriklad uz ve vyrobe oznacit auto na prislusnych mistech a prislusnym zpusobem timto VIN? Kolik by se usterilo timto zpusobem?Proc je potreba poridit znamku pred jizdou na dalnici? Pokud bude existovat system automatizovane kontroly, bude mozne dohledat vlastnika vozu a poslat mu fakturu. Vsechny informace k tomu potrebne uz urady davno maji. Technicky to je samozrejme mozne jiz dnes, protoze to umi systemy rozdavajici pokuty za prekroceni povolene rychlosti pri usekovem mereni rychlosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2019 11:13

Už vidím, jak tě někdo nabourá a ujede a ty policii sděluješ, že to byl debil v červené Octavii s hrozně dlouhým číslem, které si nejde zapamatovat.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  05. 02. 2019 11:14

ad "kolik by se ušetřilo tímto způsobem?" A co takhle poplatky za dálnice promítnout do spotřební daně. Šup a je to hned, bez nesmyslně vynaložených vícenákladů, sledování, kontrol, tisku, distribuce případně správa uvažovaného systému

Odpovědět  |   | 
Ota Smira  |  05. 02. 2019 10:22

Takže taková rapidni změna a OPĚT NEJSOU SCHOPNI UDĚLAT JEDNO DĚNÍ KUPON PRO NĚKOHO KFO JEDE JEDNOU ZA ROK PO DÁLNICI ZA DOKTOREM DO PRAHY... hovada

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  05. 02. 2019 10:37

jednou za rok se z těch tří stovek neposereš :D

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2019 17:15

To je úvaha stylu, proč dělat něco jednoduše, když to jde dělat složitě. U elektronické varianty to přece nemůže být problém tohle udělat. A když to jednou za rok bude několikrát, přestože sis původně myslel, že to bude jen jednou, možná dvakrát?

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  07. 02. 2019 16:35

ok, tak kde mají jednodenní dálniční známku?

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 02. 2019 20:01

Ale samozřejmě, že jsou schopní, ale oni nechtějí, aby někdo dálnici využil, jednou, dvakrát za rok levně.

Odpovědět  |   | 
Anet  |  05. 02. 2019 11:07

A stejně si nebudu moct koupit roční - již uběhlý měsíce. Loni jsem si koupila auto v květnu a musela si koupit roční za 1500, protože půlroční se neprodává a měsíční je hovadina. Ještě jsem to chápala, když byly papírový... Ale oni plánujou udělat elektronický a stejně to nebude možný? Přijde mi to jako pěkná prasárna a pomalu, ale jistě začínám chápat ty věčně naštvaný spoluobčany. Taky, koupim si garáž a ještě za ní zaplatim daň 4% (kterou dřív platil prodávající). A proč? Protože on přece zdaní ty peníze, který dostane ode mě a pak já ještě zdanim to samý znovu. A ta prekérka s tou dálniční známkou už byla jen třešnička na dortu

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  05. 02. 2019 12:23

Tvl. Jan Ťok.....

To je novinarina....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 02. 2019 17:55

fajn- bude e-známka jak na slovensku, otázka je jestli bude na osobák+ vozík co přesáhnou 3,5tuny ty e- známky nutné koupit dvakrát jak na slovensku. Díval jsem se do techničáků a mně to nezasáhne.

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 02. 2019 20:05

Nechápu dálniční známky. Dálnice by snad měly ulehčovat městům, přes které vedou silnice nižších tříd. Tak proč penalizovat řidiče za to, že jede po dálnici? Je cílem mít prázdné dálnice? Je cílem, aby lidé projeli více paliva delší cestou po okreskách s častým zrychlením a zpomalením kvůli obcím a zatáčkám a uvolnili více spalin do ovzduší v obydlených oblastech?Nebylo by logické silniční infrastruktura financovat ze spotřební daně pohonných hmot včetně dálnic?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  06. 02. 2019 08:21

Logiku bych do toho vůbec netahal. Jde jen o prachy. Stejně tak na úrovni EU, plná hubu o integraci, zjednodušování apod. a výsledkem je, že každý stát má jiný systém výběru mýta, který je s ostatními nekompatibilní. Přitom co by chtěli snazšího na sjednocení

Odpovědět  |   | 
jiri  |  06. 02. 2019 09:27

Přemýšlím, že tu naši dálniční nálepku přestanu kupovat. Ta služba co za ni nabízí naprosto neodpovídá. Jedu po nich 4x za rok a je to jen utrpení.Děsivé je srovnání s rakouskými dálnicemi a poplatkem za jejich použití. Tady při koupi dostávám reálnou službu a je radost jejich dálnice používat. Na mých cestách tj. dovolené, lyže a pod najedu po rakouských dálnicích za rok beztak 10x tolik co té rozflákané, rozkopané a uzavřené ubohosti v ČR.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  09. 02. 2019 16:09

V roce 2021? Cha , cha, cha, cha.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A