Elektronické dálniční známky budou v roce 2021. Ceny se nemění

Zelí  |  05. 02. 2019 09:32

Ceny se nemění..... počkejme až to začnou v roce 2021 prodávat. Možná se budeme divit.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  05. 02. 2019 09:56

Hele, a proc vlastne jsou potreba SPZ, kdyz kazde auto ma unikatni VIN? To by nestacilo napriklad uz ve vyrobe oznacit auto na prislusnych mistech a prislusnym zpusobem timto VIN? Kolik by se usterilo timto zpusobem?Proc je potreba poridit znamku pred jizdou na dalnici? Pokud bude existovat system automatizovane kontroly, bude mozne dohledat vlastnika vozu a poslat mu fakturu. Vsechny informace k tomu potrebne uz urady davno maji. Technicky to je samozrejme mozne jiz dnes, protoze to umi systemy rozdavajici pokuty za prekroceni povolene rychlosti pri usekovem mereni rychlosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2019 11:13

Už vidím, jak tě někdo nabourá a ujede a ty policii sděluješ, že to byl debil v červené Octavii s hrozně dlouhým číslem, které si nejde zapamatovat.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  05. 02. 2019 11:14

ad "kolik by se ušetřilo tímto způsobem?" A co takhle poplatky za dálnice promítnout do spotřební daně. Šup a je to hned, bez nesmyslně vynaložených vícenákladů, sledování, kontrol, tisku, distribuce případně správa uvažovaného systému

Odpovědět  |   | 
Ota Smira  |  05. 02. 2019 10:22

Takže taková rapidni změna a OPĚT NEJSOU SCHOPNI UDĚLAT JEDNO DĚNÍ KUPON PRO NĚKOHO KFO JEDE JEDNOU ZA ROK PO DÁLNICI ZA DOKTOREM DO PRAHY... hovada

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  05. 02. 2019 10:37

jednou za rok se z těch tří stovek neposereš :D

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2019 17:15

To je úvaha stylu, proč dělat něco jednoduše, když to jde dělat složitě. U elektronické varianty to přece nemůže být problém tohle udělat. A když to jednou za rok bude několikrát, přestože sis původně myslel, že to bude jen jednou, možná dvakrát?

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  07. 02. 2019 16:35

ok, tak kde mají jednodenní dálniční známku?

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 02. 2019 20:01

Ale samozřejmě, že jsou schopní, ale oni nechtějí, aby někdo dálnici využil, jednou, dvakrát za rok levně.

Odpovědět  |   | 
Anet  |  05. 02. 2019 11:07

A stejně si nebudu moct koupit roční - již uběhlý měsíce. Loni jsem si koupila auto v květnu a musela si koupit roční za 1500, protože půlroční se neprodává a měsíční je hovadina. Ještě jsem to chápala, když byly papírový... Ale oni plánujou udělat elektronický a stejně to nebude možný? Přijde mi to jako pěkná prasárna a pomalu, ale jistě začínám chápat ty věčně naštvaný spoluobčany. Taky, koupim si garáž a ještě za ní zaplatim daň 4% (kterou dřív platil prodávající). A proč? Protože on přece zdaní ty peníze, který dostane ode mě a pak já ještě zdanim to samý znovu. A ta prekérka s tou dálniční známkou už byla jen třešnička na dortu

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  05. 02. 2019 12:23

Tvl. Jan Ťok.....

To je novinarina....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 02. 2019 17:55

fajn- bude e-známka jak na slovensku, otázka je jestli bude na osobák+ vozík co přesáhnou 3,5tuny ty e- známky nutné koupit dvakrát jak na slovensku. Díval jsem se do techničáků a mně to nezasáhne.

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 02. 2019 20:05

Nechápu dálniční známky. Dálnice by snad měly ulehčovat městům, přes které vedou silnice nižších tříd. Tak proč penalizovat řidiče za to, že jede po dálnici? Je cílem mít prázdné dálnice? Je cílem, aby lidé projeli více paliva delší cestou po okreskách s častým zrychlením a zpomalením kvůli obcím a zatáčkám a uvolnili více spalin do ovzduší v obydlených oblastech?Nebylo by logické silniční infrastruktura financovat ze spotřební daně pohonných hmot včetně dálnic?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  06. 02. 2019 08:21

Logiku bych do toho vůbec netahal. Jde jen o prachy. Stejně tak na úrovni EU, plná hubu o integraci, zjednodušování apod. a výsledkem je, že každý stát má jiný systém výběru mýta, který je s ostatními nekompatibilní. Přitom co by chtěli snazšího na sjednocení

Odpovědět  |   | 
jiri  |  06. 02. 2019 09:27

Přemýšlím, že tu naši dálniční nálepku přestanu kupovat. Ta služba co za ni nabízí naprosto neodpovídá. Jedu po nich 4x za rok a je to jen utrpení.Děsivé je srovnání s rakouskými dálnicemi a poplatkem za jejich použití. Tady při koupi dostávám reálnou službu a je radost jejich dálnice používat. Na mých cestách tj. dovolené, lyže a pod najedu po rakouských dálnicích za rok beztak 10x tolik co té rozflákané, rozkopané a uzavřené ubohosti v ČR.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  09. 02. 2019 16:09

V roce 2021? Cha , cha, cha, cha.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A