Pokud skutečně "Malé motokrosové motorky jsou zejména v Asii populární alternativou ke tradičnějším skútrům" jak se tvrdí v článku, mají to fajn. U nás motokrosová motorka nesmí vůbec na silnici
Mozna 'redaktor' myslel enduro, ikdyz mne to pripomina spise stroj na trial (coz dava v tomto pripade vetsi smysl nez enduro i motokros).
Tak doufám že redaktor píšící o motorkách ví jaký je rozdíl mezi endurem a motokrosem. Pokud ne, tak jsou ty uvozovky opravdu na místě
Tak tuto motorku už mám doma skoro rok a najel jsem s ní přes 2000km.Je to Sur-ron. Cena 110tis.KčSuper stroj, hmotnost jen 50kg.Jezdím s ní i na mx tratích.
Paráda, už teď jsou lesy plné dementů na kroskách a čtyřkolkách, teď se k tomu ještě přidají elektro-puberťáci na kraji města. Na horách dělají binec elektrokola, jejichž lenošní majitelé by se tam vlastní silou v životě nevyškrábali. Na chodníku člověk nestačí uskakovat před tichými "koloběžkami" co jedou 25 km/h. Doufám že na tyhle motorky bude potřeba řidičák minimálně A1.
Ty koste, co to meles ? Ty spis budes nejakej linej vepr, co by se mel po lese jit projit :D
Jak to co SegWay oznámila v tiskové zprávě, souvisí s nedodržováním silničních přepisů? V té tiskové zprávě není nic o homologaci pro silniční provoz v EU. Naopak se tam hovoří o vstup na pole "motosportu" a né to není osobní dobpravě. Hlavně oznámená cena v USA 4 499,99 $ nenahrnuje DPH, nezahrnu je clo a dovoz do Evropy.... ...takže bych byl klidný. To že v některých lokalitách tady prohánějí pitomci na KTM taky není vina KTM a levné to nebude.
Pripomina mi to Kuberg. Resp. motorizovany horsky bicykel. Ale za tu cenu je to zaujimave.Hoci do terenu by som volil Zero FX - ten ale stoji 3x tolko.
Vypadá to jako dětská velikost,jaké je max. zatížení?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.