Slavný motokrosový matador se vrací na scénu. Bude na baterky a ne za málo

11 komentářů

Paly
20. února • 21:06

Iba blazni zaplatia 8-15000 eur za motorku s obmedzenym dojazdom.Činania predavaju podobne motorky za 1000-2000 e.Za takuto cenu sa daju akceptovať nedostatky a obmedzenia spojene s nabíjaním a dojazdom.

Maroš
25. května • 21:49

Zase slovo odborníka. Kúp si v číne s maximalkou 45-60 km/h, dojazdom 60km, 3kw motorom, olovenou bateriou, bez homologizacie a voz sa doma na dvore lebo to neprihlasis....

lukas
20. února • 13:52

proč jsou ty elektro věci vždycky tak zmršený??? to je problém postavit ultra lehkou motorku a napěchovat ji bateriema, aby to mělo dojezd řekněme 300 km alespoň, aby se člověk v městě cítil svobodný a případně zvládl i nějakou tu cestu za město, prostě se vykašlat na design a postavit to čistě funkčně-účelově.

king014
20. února • 9:50

tyhle elektro strojky jsou super akorát tak na blbnutí za barákem, ale tohle je na to moc drahé a nafintěné, to když položí tak je po bakelitových pseudoretro ozdůbkách

Maroš
25. května • 21:52

Lebo klasiku motorku ked kupis nie je obsrata plastom ze?

Jan
20. února • 8:49

Dojezd je strašně malý:-( ideálně 500km,takhle furt dobíjím...

Marek71
20. února • 10:14

Dojezd na motorku je v pohodě, ale ta cena je brutální :-)

iPace
20. února • 9:04

fakr cekas ze na tomhle nekdo pojede za den vic nez 50-100km? masochisto :-D

Assasin
20. února • 8:42

Jen se modlím, aby inženýři, vývojáři, chemici atd. vymysleli syntetické palivo!! Nedokážu si představit, že nebudu slyšet ten chod "dvouválu" na mojí " dukatce ".

Kuk Vykuk
20. února • 17:22

Té jen zvukovej fetiš. K funkci to není potřeba. :-D

Assasin
20. února • 18:19

Evidentně nemáš ani páru o čem je řeč!! Tak se raději nevyjadruj. B-]

Doporučujeme

Články odjinud