HNUS
Dojazd 115 km na plne nabitie je veľmi málo. Na mojej Honde PCX 125 pri dojazde cca 100 km začne svietiť rezerva. Reálne ne nej jazdím za 1.9-2.1 L/ 100 km.Dojazd na plnú nádrž 350-400 km a "nabité" do plna za 15 sekúnd.Ďakujem seat, ale nemám záujem o váš zelený skútrik...
Však ti ho nikdo nenutí. My ostatní vyndáme baterku buď v práci nebo doma,nabijeme během pracovní doby nebo přes noc a neztrácíme čas ježděním na benzínku a 15 sekundovým tankováním. Dojezd 300km k ničemu nepotřebuju, do práce to mám 8km.
Pri takejto vzdialenosti 8 km hondu pcx budeš tankovať raz za mesiac a ešte ti v nádrži zbyde. Kedykoľvek s ním môžeš vyraziť na celodenný výlet. Max. 2 minutky aj s platením raz mesačne je určite výhodnejšie. Vážne...
tvl Paly, tak proc sem pises - k escooteru? napr. pokud budes chodit pesky, tak nemusis tankovat vubec coz je min nez plna u pcx. slovensko ma koukam spoustu geniů... za me je to konecne rozumnej dojezd u mestskyho skutru a pokud by byla i prizniva cena tak proc ne. btw u myho piaggia liberty (2015) na plnou ujedu cca. 220km setrilku.:-D
Na rozdíl od autora článku se nedomnívám, že by elektromotory produkovaly úctyhodný točivý moment samozřejmě. Naopak parametry elektromotorů ve vozidlech ukazují vesměs "normální" hodnoty, tedy že maxima výkonu dosahují až v několika tisících otáček. Pokud tenhle e-Scooter má při momentu 240 Nm výkon pouhých 11 kW, znamená to že výkon dosahuje ve velmi nízkých otáčkách kolem 440 ot./min. Takže to bude buď díky nějaké hodně specifické "nesamozřejmé" konstrukci motoru, anebo se spíše nějaký laický novinář utnul a diletantsky zveřejnil hodnotu momentu až za převodem (jak se ostatně děje dost často).
V článku poukazuje novinář na výkon motoru 7kW...
"...Skútr je osazený elektromotorem o výkonu 7 kW, krátkodobě však umí svůj výkon zvýšit až na 11 kW..."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.