Ať jdou doprdele s modrejma pruhama a výpalným za parkování před barákem. Je to jen buzerace a pár vykuků si namasti kapsu.
Efektivnější by bylo, kdyby jako Indové zakázali diesely a dotace dali i LPG-CNG-hybridům.Elektromobily jsou zatím drahé a z tohoto důvodu je jich málo.
Na jednu stranu zvýhodňování těchto technologií fandím, když si např. představím, že po Praze jezdí jen elektromobily nebo vodíkovky. Koho ale tenhle počin přiměje utíkat do obchodu koupit si takovéhle auto? Nikoho, protože právě pořízení je ta hlavní překážka (z finančn. hlediska).
Aby se vysrat nemohli a o žižalách se jim zdálo.
Tak populistické geslo mají splněno a výpadek z výběru za parkované bude minimální.Hlavně v oblastech kde pravděpodobně žije jedna z nejmajetnější skupin obyvatel bude ta touha šetřit carsharingem opravdu velká , nebo opačně v oblastech s nižšší kupní silou hned ti lidé běží na protiučet střelit Felinu za iBMW..
jednu vetu si v tom stejnem postu druhou vetou vpodstate vyvratil, jak dlouho s etohle trenuje?
...len pokoj. Akonahle sa elektrokary rozsiria, hned sa vynajde nejaky poplatok. Ak sa teda rozsiria v cislach, ktore by stali za rec (a zavedenie dalsieho poplatku). Idealne nejaky z regalu 'eko'.
V klidu, elektromobil si nikdo soudnej kupovat nebude, při současném stavu technologií, notabene když na to ani nemáme připravenou infrastrukturu. Že by to vedlo ke zdražení elektřiny + dlaším daním je jasný i tomu největšímu trotlovi, ostatně stačí si vzpomenout, jan nás nedávno chtěli oje*at se změnami sazeb jističů. Lidi si nekupujou úspornější žárovky a počítače proto, aby si tahali do auta prodlužky - a navíc člověka s elektromobilem by tak dokázal znepojízdnit kdejakej při bouřce padle strom (na vedení, samozřejmě - nenabijete = nejedete, a nenapravíte to během pěti minut dolitím z kanystru).
jj to jsem nedavno videli ve Francii, jak si lidi dolejvali z kanistru, ale dolejvali si tak maximalne vodu, protoze holt na benzinkach doslo palivo celkem rychlekazde palivo ma sve pro a proti, neni to jen cernobilej svet, uplne stejne bych mohl napsat nenatankujete = nejedete, a nenapravite to behem 5 minut u prazdne pumpymimochodem elektrina kvuli tomu zdrazovat nebude, jak ukazuji data ze sveta, tam kde se elektromobilum dari se elektrina dokonce mirne zlevnuje, a energetici to vysvetlili tim, ze maji zarucene zakazniky kterym casto posilaji energeticke spicky v lokalite a nemusi je transferovat dal, jak tu nedavno zaznelo ve spojistosti s UK, tam k tomu dokonce energeticke spolecnosti pristupuji tak, ze EV dobudoucna bude regulacnim prvkem energeticke site, proto tam v soucasnosti nektere energeticke firmy nabizeni uzivatelum elektromobilu vyhody, naoplatku si zase berou jejich elektroauta jako "kapacitatory" v dobe energetickych spicek, vetsina tech Ev se totiz nabiji ve dvou casovych pasmech, prez den v pracovnim nasazeni a pak prez noc pri pomalem nabijeni
Tomu říkám luxusní ekofašistická propaganda pro jednodušší čtenáře. Přitom tady nedávno byl článek o opaku - v Británii zavádějí někteří provozovatelé dobíjecích stanic natvrdo ceny za elektřinu.
ekofasiste jsou vetsinou jen ti co nemaji argumenty a vedomosti v dane veci, a musi na ostatni nadavat jaci jsou ekofasiste ;-) pritom vlastne asi ani netusis co pojem ekofasista znamena vid?
A co vlastně očekáváš za odpověď?Tohle je citace hned prvního příspěvku z diskuse pod článkem "Těchto deset aut mizí z amerických bazarů jako teplé housky": "Cena vozu s najetými 30 tisíci km se běžně (desítky aut) pohybuje od 3500 do 8000 dolarů. To znamená, že takoví majitelé za ujetí 30 tisíc kilometrů utratili cca 23 tisíc dolarů 😁👍A teď se ho zbaví tak, že dají cenu lepšího autovraku, aby se nějaký další blb rychle chytil."Ruka trhu mluví jasně, a nebo jsi to všem těm blbcům špatně vysvětlil.
citujes pomateny text nekoho kdo jen placnul od boku nejakou cifru kterou si vycucnul z prstiku kterym klika na klavesnici a mysli si jakej je king kdys to do diskuze placne, uzasny 👍
Ani ne, ale klidně dál doufej ;-)
Řeč byla o Nissanu Leaf, což je elektromobil, abys měl tedy kompletní informace.
ano ja jsem tam i napsal ze je to dobre ze to zavedli, sak za elektrinu pri dobijeni je treba platit stejne tak jako se plati za cerpani na cerpaci stanici
"Zatím však celý systém není propojený, takže stokorunový poplatek bude nutné uhradit na každé městské části, od roku 2018 by to však mělo stačit jen jednou." ... páni sjednotit systém na vybírání stovky za parkování, kde nejsou skoro žádné nároky, v jednom městě trvá skoro dva roky. Ale na EET přes které půjdou všechny platby z celé republiky, bude potřeba velice rychlá odezva, tak na to si troufnou za pár měsíců... to bude Waterloo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.