Elektromobily už chce dělat každý. I výrobce vysavačů Dyson

Britský miliardář James Dyson, majitel stejnojmenné firmy na výrobu vysavačů, vážně oznámil záměr vyrábět vlastní elektromobily
Elektromobily už chce dělat každý. I výrobce vysavačů Dyson

Už několik let prý čtyřsetčlenný tým specialistů firmy Dyson intenzivně pracuje na vývoji baterií a elektromotoru pro budoucí elektromobil s logem, které jsme dosud vídali pouze na vysavačích a ventilátorech.

Auto má být uvedeno na trhu již za tři roky a miliardář Dyson podle agentury Reuters na tento projekt vyčlenil dvě miliardy liber, což je v přepočtu necelých šedesát miliard českých korun.

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Firma Dyson již 20 let vyvíjí nové technologie pro baterie a elektromotory svých vysavačů a dalších produktů, upozornil podnikatel. "Technologie baterií je pro společnost Dyson velmi důležitá, elektromotory jsou pro Dyson velmi důležité, ochrana životního prostředí je pro nás velmi důležitá," uvedl jedenasedmdesátiletý Dyson. "Vyvíjel jsem tyto technologie důsledně, protože jsem viděl, že jednoho dne budeme moci dělat auto," uvedl pro Reuters.

Nepovedená čínská kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

Nepovedená čínská kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

Hodně věcí kolem budoucího elektromobilu Dyson je zatím obestřeno tajemstvím. Například prý nebyl postaven ani prototyp, a není stanoveno, kde by se vůz měl v budoucnosti vyrábět. Každopádně se prý vylučuje spolupráce s nějakou z existujících automobilek.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků