Elektromobily už chce dělat každý. I výrobce vysavačů Dyson

Britský miliardář James Dyson, majitel stejnojmenné firmy na výrobu vysavačů, vážně oznámil záměr vyrábět vlastní elektromobily
Elektromobily už chce dělat každý. I výrobce vysavačů Dyson

Už několik let prý čtyřsetčlenný tým specialistů firmy Dyson intenzivně pracuje na vývoji baterií a elektromotoru pro budoucí elektromobil s logem, které jsme dosud vídali pouze na vysavačích a ventilátorech.

Auto má být uvedeno na trhu již za tři roky a miliardář Dyson podle agentury Reuters na tento projekt vyčlenil dvě miliardy liber, což je v přepočtu necelých šedesát miliard českých korun.

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Firma Dyson již 20 let vyvíjí nové technologie pro baterie a elektromotory svých vysavačů a dalších produktů, upozornil podnikatel. "Technologie baterií je pro společnost Dyson velmi důležitá, elektromotory jsou pro Dyson velmi důležité, ochrana životního prostředí je pro nás velmi důležitá," uvedl jedenasedmdesátiletý Dyson. "Vyvíjel jsem tyto technologie důsledně, protože jsem viděl, že jednoho dne budeme moci dělat auto," uvedl pro Reuters.

Nepovedená čínská kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

Nepovedená čínská kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

Hodně věcí kolem budoucího elektromobilu Dyson je zatím obestřeno tajemstvím. Například prý nebyl postaven ani prototyp, a není stanoveno, kde by se vůz měl v budoucnosti vyrábět. Každopádně se prý vylučuje spolupráce s nějakou z existujících automobilek.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků