Elektromobily už chce dělat každý. I výrobce vysavačů Dyson

Britský miliardář James Dyson, majitel stejnojmenné firmy na výrobu vysavačů, vážně oznámil záměr vyrábět vlastní elektromobily
Elektromobily už chce dělat každý. I výrobce vysavačů Dyson

Už několik let prý čtyřsetčlenný tým specialistů firmy Dyson intenzivně pracuje na vývoji baterií a elektromotoru pro budoucí elektromobil s logem, které jsme dosud vídali pouze na vysavačích a ventilátorech.

Auto má být uvedeno na trhu již za tři roky a miliardář Dyson podle agentury Reuters na tento projekt vyčlenil dvě miliardy liber, což je v přepočtu necelých šedesát miliard českých korun.

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Firma Dyson již 20 let vyvíjí nové technologie pro baterie a elektromotory svých vysavačů a dalších produktů, upozornil podnikatel. "Technologie baterií je pro společnost Dyson velmi důležitá, elektromotory jsou pro Dyson velmi důležité, ochrana životního prostředí je pro nás velmi důležitá," uvedl jedenasedmdesátiletý Dyson. "Vyvíjel jsem tyto technologie důsledně, protože jsem viděl, že jednoho dne budeme moci dělat auto," uvedl pro Reuters.

Nepovedená čínská kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

Nepovedená čínská kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

Hodně věcí kolem budoucího elektromobilu Dyson je zatím obestřeno tajemstvím. Například prý nebyl postaven ani prototyp, a není stanoveno, kde by se vůz měl v budoucnosti vyrábět. Každopádně se prý vylučuje spolupráce s nějakou z existujících automobilek.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků