A my to zavedeme spotřebiteli navzdory at se mu to líbí nebo ne, prostě se spalováky zakážou a budou jen elektro a pak se bude v "nezávislých" mediích pindat jak lidé kupují ve 100% elektro auta a jaká je po nich poptávka, je to jak se vším, stačí ti mobil 1x za 5 let, hm nám to nestačí,tak ho zkur...íme no a ty si ho budeš muset koupit každý rok :-O a kdybys náhodou uvažoval, že ho nechceš tak zavedem 5 základních služeb státu jen elektronicky a jsi v pr..lce ty náš otrůčku :-D
Co si lidi svobodně zvolili to májí:-D
Ten titulek je cista lez. Neroste jejich obliba, ale statni podpora. Treba v tom Nemecku je dotace az 5000 euro na nakup a neplati se za ne dan z vlastnictvi jako u spalovaku(coz je nejakych 200-300 eur rocne) a taky se lepe odepisuji z dani.
1. 2500 € z těch dotací zaplatí sám výrobce a ne stát2. Kromě jediné speciálně očesané Tesly se do dotací žádná jiná nevejde a porád se jich prodává hafo
Když už se "přebírají" tiskové zprávy co takhle přidat do článku něco na téma "dotace" v oněch zemích, kde dochází k nárůstu prodeje.Téma dotační "vyčůránci" by mohlo být zajímavé :-). Přidal bych tam trochu historie - třeba jak se tvrdilo že CO2 otepluje - podpora naftových motorů - ups... to jsme lhali - zvýšené zdanění. Lidé zapomínají. Naštěstí je v tomto smyslu ČR "pomalá", za což děkuji. V dalším článku by mohla být třeba porovnána účinnost celé soustavy (natankuji palivo, spálím, dosáhnu nějaké práce; spálím uhlí/rozložím atom/fouká větřík, vygeneruji el. energii, elektřina teče kabelem, stále teče do baterky, vykonám práci). Dále něco na téma porovnání složitosti vozidel na EV a klasických. Nissan Leaf 1. generace je proslulý svojí skvělou spolehlivostí (třeba akumulátory před aplikací vyhřívání/chlazení). Ale chápu za rozšířením spalovacích motorů v mobilních samohybech stojí ilimináti (dosaďte výraz dle libosti) :-).
......... Německo omezuje jadernou energii, my omezujeme uhelnou energii......mno a tak to je pořád elektromobil elektromobil, ale nikdo mi pořád dosud nevysvětlil z čeho se budou ty auta dobíjet:-D...... no pak by mě zajímala situace..... na čerpací stanici se sjede běheme jednoho mého načerpání cca 2-3 auta, no čerpání s placením mi trvá tak 7-10 minut, co se stane až budu čerpat elektrickou energii třeba 30 minut, to budou na dobíjecích stanicích velkoparkoviště :-D:-D:-D:-D?
V České republice jsme loni vyrobili necelých 84 TWh elektrické energie (čistá výroba 78 TWh), přes 5 milionů elektromobilů by tedy znamenalo 19 % veškeré české výroby elektřiny. Naše spotřeba byla přes 58 TWh, energetická bilance vývozu a dovozu elektřiny je pak 12,5 TWh pro vývoz. Vyvezeme ročně tolik elektřiny, kolik by stačilo na napájení přibližně 4,2 milionu elektromobilů. http://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ... a za těch cca 22hodin co většině lidí(za den najede auto cca50km) auto stojí se v pohodě nabije i z 220V/16A
To už nikdy nepochopíš, umřeš v hluboké nevědomosti řesíce blbosti z minulého století B-]
Tvoj problém je, že sa nedokážeš na svet dívať inak ako súčasnými očami. Stále dokola si predstavuješ, že elektrina sa bude "tankovať" rovnako ako benzín či nafta. Ale prečo by sa mala?Možno budú pred každým supermarketom desiatky či stovky indukčných nabíjačiek. Rovnako ako na verejných parkoviskách či parkoviskách pri veľkých fabrikách. Tam rýchlosť nabíjania nebude až tak rozhodujúca - môžu to byť nabíjačky s menším výkonom. No a popri cestách budú nabíjačky s vysokým výkonom, ale logicky aj vyššou cenou.Plus ľudia s rodinným domom si budú buď čiastočne alebo úplne dobíjať svoje autá sami.
Za týden začnou Češi hromadně cestovat auty do Chorvatska, jedné z mála bezpečných destinací. Doporučil by jste těm stovkám tisíc rodin pořídit elektromobil aa) na dovolenou si všichni najednou půjčí auto v půjčovněb) naplánovat cestu na dva dny s dobíjením, kdy všichni hromadně použijí těch pět nabíječek po cestěc) koupit si další spalovací autoNebo máte jiné soudružské řešení?
Teda ne ze bych jakkoliv kopal za EM, ale myslim, ze pro chudsi cast obyvatelstva jezdici do Chorvatska elektromobily urceny nejsou.
ještě to auto můžeš soudružsky sdílet. To teď frčí. :-D
Jak dlouho se budovala(masivně dotovaná) ropná infrastruktura,domníváte se,že ty rychlonabíječky někdo postaví za rok?Navíc výměna aut je otázka 10-20let.A kdo jezdí i delší trasy jsou zatím idealní plug-in hybridyB-]
Dokud ji nezakazou, tak je idealni nafta. Plug-in hybrid je pri dalnicni jizde jen zbytecna zatez. Smysl to ma pouze v pripade, ze kombinujete poskakovani po meste s obcasnymi delsimi presuny.
...riesenie je samozrejme inde a to nasledovne:a/ elektrokara bude povinne len a len do mesta a okolo komina. Tych par s nejak pouzitelnym dojazdom bude mimo moznosti coraz viac chudoby. Cize plne cesty sa nam krasne uvolnia, ludia na to jednoducho mat nebudu. Okrem toho, zavedie sa povinne nieco na sposob tachografu.b/ pre istotu sa k tomu zavedu pasma, skratka cim dalej si vyrazis, tym vacsi ucet Ti pride. Pohyb auta bude monitorovany a to povinne. c/ mimo mesta budes chodit mega-autobusom a mega-vlakom, lietadlo bude zasa len pre tych par. ...nabijacky na kazdom rohu a podobne kraviny nik riesit nebude, zobud sa - budu sa riesit uplne ine problemy, proti ktorym je par nabijatorov nic. Zavedie sa uplna kontrola pohybu a verejneho priestoru - no a to postaci. Doba individualnej a slobodnej nekontrolovanej mobility je nenavratne prec, ostatne podobnym smerom pojdu aj ine oblasti v zivote. Povolenie budes potrebovat aj na toaletu a pocet pouziti dostanes takisto vyuctovany. Vitaj v modernej dobe.
Tisice minuskarov maju po ceste pripravene 4 sady baterii a'la 250km kazda, s F1 servisom v pohotovosti. Tak tento skryty triumf som prehliadol. Pardon. Uznavam.
vyborne. Takze sme si zadefinovali, ze elektricka kara nevypusta nic. Dobre. A teraz:a/ vyriesme tazbu Li. Pravdepodobne jej 'ekologicnost' bude rast smerom na vychod. Bateria tohoto typu je sice len docasnym riesenim, ale stoji za to prekopat nejaky ten Slovensky Kras az do zemskeho plasta. Excel na zaver da zelenu bunecku a to sa pocita.b/ vyriesme vyrobu elektriny. Co dokaze dnes jedine jadro. Takze analogicky s bodom 'a' . Urcite bude dokazane, ze zemepisna dlzka krajin ako je nasa, posobi blahodarne na polcas rozpadu vyhoreneho, tzv.dopletod paliva. Musime byt solidarni. Naj.bme to sem.c/ recyklacia je zarucene uspornym riesenim. Zakon zachovania energie sme prave uspesne vyvratili a tak je cas pustit sa do samej gravitacie. Aspon teda tak posobia mnohe marketingovo-fyzikalne tezy a abstrakcie.
👍
A bohužiaľ pre milovníkov spaľovákov už to bude len horšie. S tým, ako sa bude zvyšovať objem výroby a predaja elektromobilov, tým bude mierne a postupne klesať ich cena. A najneskôr o 10 či 15 rokov bude kúpa a prevádzkovanie elektromobilu lacnejšia ako u spaľovákov.Ďalší boom nastane na trhu ojazdených áut. Kto bude mať záujem kupovať ojazdené spaľováky, kde sa môže pokaziť 1000 a jedna súčiastka? Tesla už teraz zvýšila životnosť batérií na 20 rokov a napriek tomu ju plánuje ešte znásobiť. A keď sa na trh dostanú lacné a relatívne účinné (v pomere cena/výkon) materiály schopné produkovať elektrinu zo slniečka, tak bude pre spaľováky "vymalováno". :-DNebude to prvý a asi ani posledný raz, čo sa storomilci nevedia zmieriť s technologickou zmenou. V polovici 19. storočia boli ľudia proti železnici, potom proti poľnohospodárskym strojom, na začiatku 20. storočia proti automobilom. No a teraz je veľká časť ľudí proti elektromobilom...
Za 10-15 let to urcite nebude, spis 20-30 let. Nicmene takova doba prijde, o tom uz asi nelze pochybovat.
Za 8 let skončej spalováky i s ropou v jedný smrtelný spirále :-D
Až se začnou zavírat benzínky nastane panika a všechny obestoupí ten dobře známej svíravej pocit :-DB-]
to sou mi cisla... uplne blizka nule kdyz to tak vezmu. Dokud to bude stat vic jak 1,5x vic nez novej benzin / diesel a neujede to aspon 600km na 1 nabyti, ne diky, radeji si začoudím se svym dieslem :-P https://www.youtube.com/watch... B-]
Na jedno NABYTÍ ujede jakýkoliv elektromobil desítky či stovky tisíc kilometrů :-P …
Přece nám nebudou psát o tom, že měsíc co měsíc nám logistická operace pana sorose s italskou mafií dopraví 50 tisíc teroristů. To nám raději každý den budou psát články o zářivé budoucnosti elektroautomobilismu.
Jen jsem se přišel podívat, jestli jste nezapomněli, že dneska vám kvóta vychází na dva články o elektromobilech a koukám, že tu dva jsou. Bravo, úderníci.Co se týká oslav počtu elektromobilů, člověk by řekl, že když se provalilo jak to s růstem prodejů je, tedy že automobilky elektromobily kvůli eko kvótám formálně přihlásí na sebe např. v Německu a pak je všechny svorně lifrují do Norska, tak že eko fanatici budou držet hubu a šoupat nohama. A ono ne, žádná soudnost, místo toho oslava :D No to mě podrž....
:-D jj, rekordy....http://insideevs.com/phantom-kia-soul-ev-sales...
Není ten odkaz tak trochu historie?:-D
Jaká historie? Článek na konkrétním případě popisuje mechanizmus, který automobilky zcela legálně využívají k obejití emisních kvót a který stoprocentně používají i dnes, stejně jako před rokem.Mimochodem.... hezký důkaz toho, proč se automobilky zastaralou koncepcí jako jsou elektromobily vůbec zabývají.
Podvody dělaly hlavně evropské automobilky už dlouho před nástupem elektromobilů,ale hlavní důvod velkých investic do hybridů a elektromobilů je zjištění,že jim ujíždí vlak a prachy (Automobilový průmysl dnes stojí na prahu zásadní přeměny a my bychom chtěli tento potenciál v maximálně možné míře využít,“ říká Dieter Zetsche. A dodává: „Továrna na akumulátorové baterie v Kamenci je nesmírně důležitým stupněm v našich plánech vyrábět v blízké budoucnosti auta využívající k pohonu elektrickou energii.“ Do roku 2022 chce Mercedes-Benz nabízet více než desítku modelů osobních aut poháněných pouze elektromotorem. Současně je v plánu další posílení hybridizace vozového parku této nejstarší světové automobilky. Tímto se Mercedes-Benz, stejně jako již mnohokrát v historii, staví do role trendsettera a nosiče pokrokových technologií.)
Stará fňukna zase fňuká :-)
Fobie (z řeckého slova „fobos“]) je úzkostná porucha charakterizovaná chorobným strachem ze situací, lidí či objektů. Tento strach může být ochromující. Výrazně narušuje běžné fungování a může zasahovat do každodenního života. Pouhé pomyšlení na fobickou situaci může vyvolat úzkost. Postižený si nesmyslný strach plně uvědomuje, ale není schopen ho vlastní vůlí potlačit. Je známo přes pět set druhů. U vás je asi elektrofobie :-D
Hlavním rysem paranoidní poruchy osobnosti je celoživotní nedůvěřivost vůči jiným lidem. Jde o hypersenzitivní, rigidní a podezíravé jedince, kteří často podléhají žárlivosti, závisti. Jsou extrémně citliví na kritiku, nezájem, nezdary, domnělé odmítnutí nebo urážky. Typická je tendence mylně chápat chování druhých jako nepřátelské nebo opovržlivé, i když je neutrální.
Ta diagnoza vcelku sedí,ale nepodezírejte redakci z protěžovaní elektromobilů,za tím je určitě celosvětové spiknutí:-D
Možná než anonymní procenta o nárustu by to chtělo počet kusů toho kterého typu. Aby tam nebylo 50%CNG/LPG a zbytek ti ostatní .
Je dobře, že přecházíme na elektřinu,Saúdská Arábie aspoň nebude mít peníze na zbraně pro teroristy.
Však početně se zvedl prodej spalovacích aut mnohem více. Jinak jako přínosný elektromobil považuji Zoe, který je praktický do města, kde nevytváří emise a ne Teslu a supersporty.
Redakce se zřejmě z lenosti napíchla na nějaký evropský tiskový zdroj, který shromažďuje zprávy tohoto druhu. Tím nám tu vytváří elektromasírku. Problém najít v dnešním světě něco informačně nezávislého a vyváženého.
Z lenosti bych redakci neobviňoval, polické texty jí dodává agentura spolu s malou sumičkou
Rapidně je třeba o 300% :-D z deseti na 40 například
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.