Model s názvem EV stojí na galvanizovaném ocelovém rámu, osazeném hliníkovou karoserií a spartánskou kabinou. Zdroj: Munro Vehicles

Model s názvem EV stojí na galvanizovaném ocelovém rámu, osazeném hliníkovou karoserií a spartánskou kabinou. | Zdroj: Munro Vehicles

Krabicovité tvary, minimální převisy a pořádná světlost prozrazují, že je určen pro tvrdou práci v náročných podmínkách – výrobce s ním cílí na lesníky, farmáře i těžaře. Zdroj: Munro Vehicles

Krabicovité tvary, minimální převisy a pořádná světlost prozrazují, že je určen pro tvrdou práci v náročných podmínkách – výrobce s ním cílí na lesníky, farmáře i těžaře. | Zdroj: Munro Vehicles

Pohon zajišťuje elektromotor s 280 kW (381 k) a 700 Nm točivého momentu. Zdroj: Munro Vehicles

Pohon zajišťuje elektromotor s 280 kW (381 k) a 700 Nm točivého momentu. | Zdroj: Munro Vehicles

Stálá čtyřkolka posílá sílu na kola skrze redukci a uzamykatelné diferenciály, problém není až metrová hloubka vody při brodění. Zdroj: Munro Vehicles

Stálá čtyřkolka posílá sílu na kola skrze redukci a uzamykatelné diferenciály, problém není až metrová hloubka vody při brodění. | Zdroj: Munro Vehicles

Baterie má kapacitu 80,1 kWh a v kombinovaném provozu poskytuje dojezd až 270 kilometrů. Se 100kW stejnosměrnou nabíječkou jste z 15 na 80 procentech kapacity akumulátoru za necelých 40 minut, z 22kW wallboxu jej nabijete za několik hodin. Zdroj: Munro Vehicles

Baterie má kapacitu 80,1 kWh a v kombinovaném provozu poskytuje dojezd až 270 kilometrů. Se 100kW stejnosměrnou nabíječkou jste z 15 na 80 procentech kapacity akumulátoru za necelých 40 minut, z 22kW wallboxu jej nabijete za několik hodin. | Zdroj: Munro Vehicles

Užitečná hmotnost je rovná tuna a dozadu můžete naložit jednu paletu. Na kouli Munro EV utáhne 3,5 tuny. Zdroj: Munro Vehicles

Užitečná hmotnost je rovná tuna a dozadu můžete naložit jednu paletu. Na kouli Munro EV utáhne 3,5 tuny. | Zdroj: Munro Vehicles

Výroba začne v příštím roce, v plánu je prvních 50 kousků, v roce 2024 pak 500 exemplářů, za další rok 2500 vozů a do roku 2030 až pět tisíc kusů. Zdroj: Munro Vehicles

Výroba začne v příštím roce, v plánu je prvních 50 kousků, v roce 2024 pak 500 exemplářů, za další rok 2500 vozů a do roku 2030 až pět tisíc kusů. | Zdroj: Munro Vehicles

Vůz si můžete již nyní předobjednat proti záloze 500 britských liber (necelých 15 tisíc korun), celkem by terénní elektromobil měl vyjít na 65 až 75 tisíc liber (1,9 až 2,2 milionu korun). Zdroj: Munro Vehicles

Vůz si můžete již nyní předobjednat proti záloze 500 britských liber (necelých 15 tisíc korun), celkem by terénní elektromobil měl vyjít na 65 až 75 tisíc liber (1,9 až 2,2 milionu korun). | Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV | Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV | Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV | Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV | Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV | Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV Zdroj: Munro Vehicles

Munro EV | Zdroj: Munro Vehicles

Krabicovité tvary, minimální převisy a pořádná světlost prozrazují, že je určen pro tvrdou práci v náročných podmínkách – výrobce s ním cílí na lesníky, farmáře i těžaře. Zdroj: Munro Vehicles
Pohon zajišťuje elektromotor s 280 kW (381 k) a 700 Nm točivého momentu. Zdroj: Munro Vehicles
Stálá čtyřkolka posílá sílu na kola skrze redukci a uzamykatelné diferenciály, problém není až metrová hloubka vody při brodění. Zdroj: Munro Vehicles
Baterie má kapacitu 80,1 kWh a v kombinovaném provozu poskytuje dojezd až 270 kilometrů. Se 100kW stejnosměrnou nabíječkou jste z 15 na 80 procentech kapacity akumulátoru za necelých 40 minut, z 22kW wallboxu jej nabijete za několik hodin. Zdroj: Munro Vehicles
14
Fotogalerie

Elektromobil pro lesníky a těžaře má 280 kW a utáhne 3,5 tuny. Výroba Munro EV začne příští rok

Že se elektromobily hodí jen do města? Seznamte se s bezemisním offroadem s úžasnými schopnostmi.

Společnost Munro Vehicles vznikla teprve v roce 2019, ale už nyní má funkční zkušební vůz, který by měl brzy začít vznikat ve stovkách a později tisícovkách kusů. Model s názvem EV stojí na galvanizovaném ocelovém rámu, osazeném hliníkovou karoserií a spartánskou kabinou. Krabicovité tvary, minimální převisy a pořádná světlost prozrazují, že je určen pro tvrdou práci v náročných podmínkách – výrobce s ním cílí na lesníky, farmáře i těžaře.

Pohon zajišťuje elektromotor s 280 kW (381 k) a 700 N.m točivého momentu. Stálá čtyřkolka posílá sílu na kola skrze redukci a uzamykatelné diferenciály, problém není až metrová hloubka vody při brodění. Užitečná hmotnost je rovná tuna a dozadu můžete naložit jednu paletu. Na kouli Munro EV utáhne 3,5 tuny. Baterie má kapacitu 80,1 kWh a v kombinovaném provozu poskytuje dojezd až 270 kilometrů. Se 100kW stejnosměrnou nabíječkou jste z 15 na 80 procentech kapacity akumulátoru za necelých 40 minut, z 22kW wallboxu jej nabijete za několik hodin.

Výroba začne v příštím roce, v plánu je prvních 50 kousků, v roce 2024 pak 500 exemplářů, za další rok 2500 vozů a do roku 2030 až pět tisíc kusů. Vůz si můžete již nyní předobjednat proti záloze 500 britských liber (necelých 15 tisíc korun), celkem by terénní elektromobil měl vyjít na 65 až 75 tisíc liber (1,9 až 2,2 milionu korun).

Doporučujeme

Články odjinud