Elektromobil od Mazdy bude crossover. V interiéru využije recyklované materiály

7 komentářů

Julo19
21. října • 11:47

A to preto aby baterky netahala po zemi ako Hyundai kde trčia 5 cm pod podlahu von

Prakuba
20. října • 15:03

Ten člověk s nickem "Neřeknu" je asi nemocný. Kdekoliv se objeví článek o Mazdě, tam ten samý starý text a staré odkazy zkopíruje. A nikdy nezmiňuje vlastní zkušenost. Takže blb, a ne obyčejný, když s takovou vervou opakuje ty samé hlouposti. No a dát pod článek o elektromobilu kritiku dieselu, to je dost na palivo.

mpolan
21. října • 10:10

Za to snad musí být placený, protože dobrovolně by ze sebe nikdo takového blba nedělal.

Ďoďo
19. října • 19:54

Kompromis s ktorým mnohí budú akceptovať EV.Len musia počítať s nižšou dotáciou ako na plnotučné EV.

Neřeknu
19. října • 18:59

Mazdě a Libni obloukem se vyhni.Prodej aut po česku. Byznys za hranou!Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
– vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
– kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
– výměna tyčí
– náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
– výměna filtru olejového čerpadla
– kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, …
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po …
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu …
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru …Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d...http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Kankunen
20. října • 9:43

Od doby sky active je diesel jediný problém Mazdy, dnes je vše vyřešeno a diesel je spolehlivý.

Knebort
20. října • 14:20

Není, jenom pošolíchali materiály, takže problém nastává o něco později, typicky po záruce, ale základní konstrukční fail zůstává.

Doporučujeme

Články odjinud