Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

27 komentářů

Polo
5. srpna • 8:00

235 km udávaný dojezd. Skutečný bude tedyv zimě s bídou 150km a po dvou ketech provozu, až půjde baterie do kopru s bídou 100km. No nekup to za milión.
Smrt elektromobilům, je to nejhorší ekologická katastrofa od výbuchu Černobylu.

eMINIman
3. srpna • 7:42

I'm so glad Google could translate this excellent review so I could read it in the USA. This was the only review of the hundreds I've read that mentions that the MINI Cooper SE can become overheated with track-style driving, resulting in temporarily reduced acceleration capabilities. Still, there is no electric car that is more fun to drive. Its 110-mile EPA range meets 99% of my daily needs (especially during this pandemic) and my Honda meets the other 1%. If MINI had sacrificed the rear seat to add a long-range battery, the car would be much heavier, ruining it's traditional MINI acceleration and cornering abilities.

Jyrka Syrka
3. srpna • 22:33

https://www.youtube.com/watch... Traditional MINI acceleration and cornering abilities you said ?

František
3. srpna • 21:36

Czech people are chronically honest :)
I will pick up my Mini SE this thursday. I hope the batteries don't overheat too easily as I like a bit of fun behind the wheel.
They could've put some extra batteries in the back but as you say, 99 % of trips can be made with this.
Cheers and enjoy your Mini. I cannot wait for mine. Greetings from Czechia

Freddka
3. srpna • 18:06

Yop.
I have couple friends working for Mini in Oxford. They told me quite a few stories from development phase od this electric one - huge amounts of testing time, road time, track time, huge amounts of time spent on suspension / geomentry updates to make sure the car handles as proper Mini should.They told me they are very confident this Mini is faster and handles better than any other Mini they’ve ever made except for current JCW model. Reviewers (not just here) seem to have noticed and I am really happy the brand image stays as it should: Mini = fun! :-)

Petr
2. srpna • 22:21

Jinak řečeno :
- stojí to jako JCW
- má to menší výkon než Sko
- má to super podvozek na zatáčky
- užívat si to auto můžete v průměru hodinu a pak musí na nabíječku Kdo si to koupí? Jen blázen. 😂😊

Petr
2. srpna • 22:24

A to jsem Zapoměl na zvukový projev JCW. A užívání si rychlostí nad 150. 😉

Freddka
3. srpna • 18:00

To je pravda, ale JCW si koupi taky leda blazen, jen zas jiny blazen, takze mozna od Mini dobry krok pro novou blaznivou klientelu :-)

Jyrka Syrka
2. srpna • 18:23

Abych nebyl za škarohlída, já nepotřebuji k životu brukot osmiválce. Éčka se mi fakt líbí
a věřím, že jim patří budoucnost-vzdálená.
Škoda, že se toho nedožiji.
:-|

Allamarein
2. srpna • 19:13

No, jestli ti je devadesát, tak opravdu ne...

Jyrka Syrka
2. srpna • 19:55

Nevíme dne ani hodiny "hochu" , ani já ani ty.
:-D

Allamarein
3. srpna • 7:43

Pesimismus ti nesluší.

Kuk Vykuk
2. srpna • 17:19

Zkriplením dojezdu každý elektrický auto bezpečně zabijete. Dinosauři od BMW to jinak neuměj.

PanHajzl
2. srpna • 9:12

vcelku příjemná recenze s dobře popsanou realitou. Za mě fajn.
Je otázkou, kdo si koupí sic pěknou a dobře jezdící škatulku za skoro míč, s minirozměry a dojezdem, s kterým jste odsouzeni na poskakování po městě. Jakoukoliv delší trasu musíte plánovat s vědomím, že pokud nenabijete, nebudete mít kartu, nabíjecí místo bude obsazené, či nefunkční, jste v zadní díře a cesta je u konce

Petr
3. srpna • 21:27

Druhé auto do rodiny.. Pokud máte garáž, s nočním proudem se dostanete na provozní náklady 0,5 Kč/km.

jozka
4. srpna • 8:34

Tomu rikam univerzalni dopravni prostredek pro siroke zakaznicke skupiny. Vyrobcu sen...

Marco
2. srpna • 9:21

Minirozměry? Zřejmě jsi v tom neseděl. Na předních sedačkách je kabina pro dva vysoké lidi dostatečně prostorná. Akorát to nemá skoro žádný kufr.

PanHajzl
3. srpna • 11:51

Kratce jsem se svezl ve starsi verzi S. Mam 2 metry a opravdu mi to neprislo vic, jak miniauto. Cekal bych, ze dozadu dam vic, jak dve male deti.

vana
3. srpna • 16:46

Legální převoz čtyř dospělých neumožňuje ani nosnost pouhých 330 kg

Allamarein
3. srpna • 13:31

Panejo, však je to "Mini", co chceš více?

jozka
2. srpna • 13:52

Takze se tam vejdou dva lidi a slus? To zni jako definice minirozmeru :-)

Marco
2. srpna • 14:49

A je nutné, aby se do ne rodiného vozu vešlo za řidiče dalších 15lidí?

jozka
2. srpna • 16:26

A on to nekdo tvrdi?

Allamarein
2. srpna • 10:44

To je u Mini normální, nikdy nemělo skoro žádný kufr.

Jyrka Syrka
2. srpna • 8:07

Jinými slovy pane redaktore,
další elektrická kravina, které by se bez dotací prodaly řádově desítky kusů ročně.

Lukáš
3. srpna • 21:24

Zapomínáte, že v Čechách dotace na elektrická auta mimo firemní vozy nejsou.

Jyrka Syrka
3. srpna • 22:02

Na to samozřejmě nezapomínám. Na česko jsem vůbec nepomyslel.

Doporučujeme

Články odjinud