Elektromobil Kona Electric míří do Nošovic. Hyundai může dostat na samotný vrchol

30 komentářů

Sir CHerokee
31. ledna • 21:43

Baterková auta dostávají automobilky spíše do úzkých, je o něm malý zájem. Takže být automobilovým novinářem, tak bych nefantazíroval. Kromě toho, až nám ekofašisté vnutí pouze elektrická samořiditelná auta a hromadnou přepravu, tak máte po prdeli...

Tommy
31. ledna • 21:55

Proto byla Tesla 3. nejprodávanějším automobilem v Evropě v prosinci a prodeje hybridů a BEV rostou raketovým tempem :-D
https://www.auto.cz/tesla-model-3-se-v-prosin... ...

Ďoďo
31. ledna • 18:30

EV je viac ako 100 rokov mŕtva technologia.Trh s nimi je velka nafuknuta bublina dotovana daňovymi poplatnikmi.Bez subvencií je dopyt takmer 0.Automobilky ich nechcu vyrabať a ľudia ich nechcú kupovať.

Ílon
31. ledna • 17:42

Další knokaut pro evropské automobilky. Ty než se vzpamatují, tak lidé budou znát na zpaměť úplně nové značky aut.

bzzz
31. ledna • 18:06

Pokud to zafinancuje Cinan, Ind nebo nejaky sejk...

asd
31. ledna • 11:33

Pro elektromobily bude klíčový až rok 2022.
Do té doby je pro automobilky v evrpoě klíčové prodat jich tak akorát aby si nesnížili flotilové emise pro pozdější období. Lepší teď platit pokuty než později draze snižovat emise.
https://www.teslamagazin.sk/elektromobilita-eu-legisl... ... Tzn. až v roce 2022 automobilky začnou chrlit elektromobily ve větších množstvích a za přijatelnější ceny. Do to doby se nic nezmění.
Prostor pro výrazné snížení ceny tu je:
https://www.teslamagazin.sk/baterie-elektromobily-cen... ... Pokud vyjdu z cen v článku, tak v r. 2013 stál 24kWh Leaf v CZ cca 700k Kč (z toho baterie cca 16k USD), dnes stojí 40kwH cca milion Kč (z toho baterie 6,2k USD).
Elektromobil je konstrukčně znatelně jednodušší a drahá je na něm v podstatě jen baterie. Z toho jasně vyplývá, že v ceně bateríí to nebude a ta auta jsou předražená.

Pepan
31. ledna • 12:33

Ano, je to jejich velká politika. Chtějí BEV prodávat jen nezbytné minimum, protože jim to ohrožuje jejich fosilní výrobní programy. Předražené to je a dost podstatně, jejich problém je, že i přes 10x větší investice do R&D nedokáží vyvinout produkt na úrovni Tesly, která dosahuje na Modelu 3 marže okolo 20% - 30%.

Petr
31. ledna • 13:15

No ale v tom pripade byste si museli zpocitat co stal vyvoj Tesli za deset let dohromady. Ostatni do toho ted cpou tolik penez protoze Teslu potrebuji dohnat co nejdrive. Jsou ted vzadu ale stejne nejblizsi zasadni pokrok bude solid baterie a tam jsou ted vsichni + - na startovni care. Vyvyji to x teamuna svete takze pak jde o to, ktera automobilka koho koupi.

bzzz
31. ledna • 13:35

Na bateriich jsou zavisli vsichni, Teslu nevyjimaje. Tesla se zamerila na jeden segment (drive dokonce i trh), predstavila par modelu a je i po letech dotovana nadsenci a rizikovym kapitalem. Elon navic hraje na vice frontach. 'Klasicka' automobilka se zodpovida akcionarum a neuprosne ekonomice, pokryva nekolik segmentu (s pestrejsi nabidkou motorizaci a karosarskych variant). To samozrejme obnasi vyvoj a nemale investice. Vyvijet soubezne naprioklad hybrid i elektro neni legrace. Pri tom vsem chteji vsichni zaingteresovani mit firmu vydelecnou.Na kdyby se nehraje... ale obout se Toyota s Korejci (obe firmy top v rade oboru) nebo Nemci vyhradne do elektromobilu, tak nevim nevim ;-) Samozrejme je otazka, jestli na takovou masovku mame zdroje a trh. Ze by je 'akcionari' poslali nekam, je jina vec ;-)

Joe Doe
31. ledna • 15:24

" 'Klasicka' automobilka se zodpovida akcionarum a neuprosne ekonomice"Akcionarom sa zodpoveda KAZDA firma, ktorej akcie su obchodovane na burze, a je jedno, ci ide o 'klasicku' alebo barokovu automobilku, alebo renesancnu IT firmu.Rovnako tak sa kazda firma zodpoveda trhu - s vynimkou pripadov, ked je v danom segmente dominantnym hracom (Tesla pri elektromobiloch, Apple pri hi-end telefonoch, Facebook v social networks).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
31. ledna • 16:04

Myslim, ze vetsina pochopi, jak jsem to myslel.Treba fotbalove kluby po Evrope (SPA, ENG, ITA) vydelavaj na jedne strane silene penize a soucasne jsou hodne zadluzene. V Bundeslize maj nastaveny pravidla ohledne vlastnictvi a zadluzeni. Pritom je to stejny byznys ;-)

Tommy
31. ledna • 21:45

Tesla je veřejně obchodovatelná firma a podléhá stejným pravidlům, jako všechny ostatní firmy kotované na burze. Zjevně jí její akcionáři věří a hrnou se další. Proto je dnes hodnotnější, než GM a Ford dokupy. Mimochodem, k tomu burza slouží. K získávání rozvojového kapitálu.

bzzz
31. ledna • 22:42

A pointa? Protoze toto nerozporuji.

Aladin
31. ledna • 11:33

Fabrika ve Zwikau pro ID3 má kapacitu 330tis. Ví to Kadera?

Ílon
31. ledna • 17:40

Tomu uvěřím, až nějaký uvidím. Zatím se o tom pořád jenom kecá. Dokonce i reklamy z televize zmizely.

petr r. (petrumr)
31. ledna • 16:47

no a? Kapacitu mít může, ale je otázka jestli to někdo koupí-viz audina etron a ještě ta kona elektrik je miláček německých novinářů a tohle už je fakty pro koncern na pováženou, ale už to ten manažér naznačil, druhá nokia.

šofér
31. ledna • 16:08

Tak nevím, i Audi mělo linku na desetisíce e.tronů a zatím.....
http://www.autoforum.cz/predstaveni/audi-vyrobu-e... ...
....zdá se, že soudruzi v VW někde udělali chybu :-/
Já věřím v budoucnost spíše vodíku.

LukHo
31. ledna • 23:10

Pokud se elektromobily nechyti, myslim ted Konu, tak uděla fabrika v Nošovicich to co udělala minuly rok, kdy půlky fabriky překopala na to aby se mohla vyrábět Kona, tak fabriku znovu překopají třeba na vodikové Nexo, když bude vodik ta spravna cesta. V Nošovicich mame Nexo a dokažu si potom svezeni představit že tudy vede cesta, za mě elektromobily jsou slepa cesta.

bzzz
31. ledna • 23:20

Palivove clanky rozhodne ano, otazka je co nakonec do nich budem cepovat ;-)

Pepan
31. ledna • 12:33

Myslíš tu fabriku na těžítka? Jak na tom ty baterie budou po půl roce stání?

Aladin
31. ledna • 12:47

Pokud budou nabité v rozmezí 40-60%, nic se jim nestane. Jinak nepatřím mezi obdivovatele elektromobilů. Jejich pořízení bude výsledkem restrikcí v oblasti daní a povolenek pro vjezd.

Tomasz
31. ledna • 13:19

Hjundaj - to zas bude prasecina. Auticko jak ze socialistickeho autodromu hihi. Doufam, ze jim ten kram nebude moc probijet a jiskrit.

petr r. (petrumr)
31. ledna • 16:01

tomášku, ta kona se už vyrábí-spalovák, hybrid, elektro jen ty si myslíš, že se bude vyrábět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
2. února • 9:08

No a? Co to meni na jeho prispevku?

Rokyta ex Acz
31. ledna • 15:58

Kdo si koupi Hnojdaje, na dosmrti ku.nda je. Diky ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyusuper
2. února • 9:37

Je vidět, že jste pánové v žádném hyundai momentálně neseděli.....

Assasin
31. ledna • 19:08

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.B-]

k22
31. ledna • 15:51

A po večerníčku SPÁT!

eMKejx
31. ledna • 11:25

a doneste si sem aj baterky, v eu su prazdne sklady... a tiez hyundai meska s dodavkami materialu do SK Kie... mne to pride aj tak take alibisticke. Lebo automobilky u nas sa vyjadrili koncom roka 2019 ze nebudu prepustat dalsich zamestnancov, a predaj automobilov globalne klesa uz druhy rok po sebe...

petr r. (petrumr)
31. ledna • 16:44

ale jdi ty brebto, že nejsou baterky to říká škoda, která citigo musela přemístnit tam, kde jsou lidé co ovládají elektriku. Hyundai je korejský a není problém to vhodit do kontejneru, nebo ty si myslíš, že kona jak se začala prodávat tak ukazovala tři roky světlo a další tři roky volant? Ona bez onanie spustila na trh hned tři modely.

Doporučujeme

Články odjinud