Elektromobil Kona Electric míří do Nošovic. Hyundai může dostat na samotný vrchol

eMKejx  |  31. 01. 2020 11:25

a doneste si sem aj baterky, v eu su prazdne sklady... a tiez hyundai meska s dodavkami materialu do SK Kie... mne to pride aj tak take alibisticke. Lebo automobilky u nas sa vyjadrili koncom roka 2019 ze nebudu prepustat dalsich zamestnancov, a predaj automobilov globalne klesa uz druhy rok po sebe...

Odpovědět  |   | 

ale jdi ty brebto, že nejsou baterky to říká škoda, která citigo musela přemístnit tam, kde jsou lidé co ovládají elektriku. Hyundai je korejský a není problém to vhodit do kontejneru, nebo ty si myslíš, že kona jak se začala prodávat tak ukazovala tři roky světlo a další tři roky volant? Ona bez onanie spustila na trh hned tři modely.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  31. 01. 2020 11:33

Fabrika ve Zwikau pro ID3 má kapacitu 330tis. Ví to Kadera?

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  31. 01. 2020 12:33

Myslíš tu fabriku na těžítka? Jak na tom ty baterie budou po půl roce stání?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  31. 01. 2020 12:47

Pokud budou nabité v rozmezí 40-60%, nic se jim nestane. Jinak nepatřím mezi obdivovatele elektromobilů. Jejich pořízení bude výsledkem restrikcí v oblasti daní a povolenek pro vjezd.

Odpovědět  |   | 
Tomasz  |  31. 01. 2020 13:19

Hjundaj - to zas bude prasecina. Auticko jak ze socialistickeho autodromu hihi. Doufam, ze jim ten kram nebude moc probijet a jiskrit.

Odpovědět  |   | 
k22  |  31. 01. 2020 15:51

A po večerníčku SPÁT!

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  31. 01. 2020 15:58

Kdo si koupi Hnojdaje, na dosmrti ku.nda je. Diky

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  31. 01. 2020 19:08

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Hyusuper  |  02. 02. 2020 09:37

Je vidět, že jste pánové v žádném hyundai momentálně neseděli.....

Odpovědět  |   | 

tomášku, ta kona se už vyrábí-spalovák, hybrid, elektro jen ty si myslíš, že se bude vyrábět.

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 02. 2020 09:08

No a? Co to meni na jeho prispevku?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  31. 01. 2020 16:08

Tak nevím, i Audi mělo linku na desetisíce e.tronů a zatím.....
http://www.autoforum.cz/predstaveni/audi-vyrobu-e... ...
....zdá se, že soudruzi v VW někde udělali chybu
Já věřím v budoucnost spíše vodíku.

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  31. 01. 2020 23:10

Pokud se elektromobily nechyti, myslim ted Konu, tak uděla fabrika v Nošovicich to co udělala minuly rok, kdy půlky fabriky překopala na to aby se mohla vyrábět Kona, tak fabriku znovu překopají třeba na vodikové Nexo, když bude vodik ta spravna cesta. V Nošovicich mame Nexo a dokažu si potom svezeni představit že tudy vede cesta, za mě elektromobily jsou slepa cesta.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 23:20

Palivove clanky rozhodne ano, otazka je co nakonec do nich budem cepovat

Odpovědět  |   | 

no a? Kapacitu mít může, ale je otázka jestli to někdo koupí-viz audina etron a ještě ta kona elektrik je miláček německých novinářů a tohle už je fakty pro koncern na pováženou, ale už to ten manažér naznačil, druhá nokia.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  31. 01. 2020 17:40

Tomu uvěřím, až nějaký uvidím. Zatím se o tom pořád jenom kecá. Dokonce i reklamy z televize zmizely.

Odpovědět  |   | 
asd  |  31. 01. 2020 11:33

Pro elektromobily bude klíčový až rok 2022.
Do té doby je pro automobilky v evrpoě klíčové prodat jich tak akorát aby si nesnížili flotilové emise pro pozdější období. Lepší teď platit pokuty než později draze snižovat emise.
https://www.teslamagazin.sk/elektromobilita-eu-legisl... ...

Tzn. až v roce 2022 automobilky začnou chrlit elektromobily ve větších množstvích a za přijatelnější ceny. Do to doby se nic nezmění.
Prostor pro výrazné snížení ceny tu je:
https://www.teslamagazin.sk/baterie-elektromobily-cen... ...

Pokud vyjdu z cen v článku, tak v r. 2013 stál 24kWh Leaf v CZ cca 700k Kč (z toho baterie cca 16k USD), dnes stojí 40kwH cca milion Kč (z toho baterie 6,2k USD).
Elektromobil je konstrukčně znatelně jednodušší a drahá je na něm v podstatě jen baterie. Z toho jasně vyplývá, že v ceně bateríí to nebude a ta auta jsou předražená.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  31. 01. 2020 12:33

Ano, je to jejich velká politika. Chtějí BEV prodávat jen nezbytné minimum, protože jim to ohrožuje jejich fosilní výrobní programy. Předražené to je a dost podstatně, jejich problém je, že i přes 10x větší investice do R&D nedokáží vyvinout produkt na úrovni Tesly, která dosahuje na Modelu 3 marže okolo 20% - 30%.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 01. 2020 13:15

No ale v tom pripade byste si museli zpocitat co stal vyvoj Tesli za deset let dohromady. Ostatni do toho ted cpou tolik penez protoze Teslu potrebuji dohnat co nejdrive. Jsou ted vzadu ale stejne nejblizsi zasadni pokrok bude solid baterie a tam jsou ted vsichni + - na startovni care. Vyvyji to x teamuna svete takze pak jde o to, ktera automobilka koho koupi.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 13:35

Na bateriich jsou zavisli vsichni, Teslu nevyjimaje. Tesla se zamerila na jeden segment (drive dokonce i trh), predstavila par modelu a je i po letech dotovana nadsenci a rizikovym kapitalem. Elon navic hraje na vice frontach. 'Klasicka' automobilka se zodpovida akcionarum a neuprosne ekonomice, pokryva nekolik segmentu (s pestrejsi nabidkou motorizaci a karosarskych variant). To samozrejme obnasi vyvoj a nemale investice. Vyvijet soubezne naprioklad hybrid i elektro neni legrace. Pri tom vsem chteji vsichni zaingteresovani mit firmu vydelecnou.

Na kdyby se nehraje... ale obout se Toyota s Korejci (obe firmy top v rade oboru) nebo Nemci vyhradne do elektromobilu, tak nevim nevim Samozrejme je otazka, jestli na takovou masovku mame zdroje a trh. Ze by je 'akcionari' poslali nekam, je jina vec

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 01. 2020 15:24

" 'Klasicka' automobilka se zodpovida akcionarum a neuprosne ekonomice"

Akcionarom sa zodpoveda KAZDA firma, ktorej akcie su obchodovane na burze, a je jedno, ci ide o 'klasicku' alebo barokovu automobilku, alebo renesancnu IT firmu.

Rovnako tak sa kazda firma zodpoveda trhu - s vynimkou pripadov, ked je v danom segmente dominantnym hracom (Tesla pri elektromobiloch, Apple pri hi-end telefonoch, Facebook v social networks).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 16:04

Myslim, ze vetsina pochopi, jak jsem to myslel.

Treba fotbalove kluby po Evrope (SPA, ENG, ITA) vydelavaj na jedne strane silene penize a soucasne jsou hodne zadluzene. V Bundeslize maj nastaveny pravidla ohledne vlastnictvi a zadluzeni. Pritom je to stejny byznys

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  31. 01. 2020 21:45

Tesla je veřejně obchodovatelná firma a podléhá stejným pravidlům, jako všechny ostatní firmy kotované na burze. Zjevně jí její akcionáři věří a hrnou se další. Proto je dnes hodnotnější, než GM a Ford dokupy. Mimochodem, k tomu burza slouží. K získávání rozvojového kapitálu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 22:42

A pointa? Protoze toto nerozporuji.

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  31. 01. 2020 17:42

Další knokaut pro evropské automobilky. Ty než se vzpamatují, tak lidé budou znát na zpaměť úplně nové značky aut.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2020 18:06

Pokud to zafinancuje Cinan, Ind nebo nejaky sejk...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  31. 01. 2020 18:30

EV je viac ako 100 rokov mŕtva technologia.Trh s nimi je velka nafuknuta bublina dotovana daňovymi poplatnikmi.Bez subvencií je dopyt takmer 0.Automobilky ich nechcu vyrabať a ľudia ich nechcú kupovať.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  31. 01. 2020 21:43

Baterková auta dostávají automobilky spíše do úzkých, je o něm malý zájem. Takže být automobilovým novinářem, tak bych nefantazíroval. Kromě toho, až nám ekofašisté vnutí pouze elektrická samořiditelná auta a hromadnou přepravu, tak máte po prdeli...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  31. 01. 2020 21:55

Proto byla Tesla 3. nejprodávanějším automobilem v Evropě v prosinci a prodeje hybridů a BEV rostou raketovým tempem
https://www.auto.cz/tesla-model-3-se-v-prosin... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A