Za 250.000 s takovými parametry naprostá bomba. Jako 2.auto v rodině na dojíždění do práce +/- 60 km denně první elektromobil, který má šanci...
V článku je psáno ...Číně opravdu výhradně městským elektromobilem. Na místním trhu... Tedy nezarnujeto náklady za dovoc, clo, dph ani příplatek za záruku....V Číně neplatí Evropské předpisy. Ani ty bezpečnostní, ani ty na ochranu spotřebitele A že by rozdíl byly jen 50000,- S DPH? ale kde že.
... pokud nebydlíš na sídlišti, nebo máš dostatečně dlouhou prodlužovačku ... :-P
Škodovka tu cenu střelila až podezřele nízko... takže si myslím, že půjdou k 0.5m. Nyní když si zkonfugurujete malý automobil, aby měl 4 válec a automat, tak jste ca na 350.ooo a proti tomu 430.ooo za CiGo není s ohledem na levnější servis, palivo, případně daně až takový skok a třeba rozvážkovým službám se vyplatí i bez dotací.. pokud bude Dacia funkční a levnější.. :)
Na to jak to je omezeně použitelné auto je to opravdu stále drahé. Je to nákupní taška a né univerzální jedno auto do rodiny. Pokud to bude mít někdo do rodiny bude to druhé třetí auto třeba k Superbu a bude to nabíjet doma v garáži či na svém pozemku a nikoliv na sídlišti. Ano jezdili jsme v trabantu i na dovolenou do Bulharska. Ale lidé očekávají změnu k lepšímu a to výměna třeba Fabia Combi za CityGo nebude.bez snížení komfortu.
CitiGo iV je auto především pro firmy. Pro různé rozvozy jídla je ideální. Vyšší pořizovací cena se vrátí díky nižším provozním nákladům.Elektromobil se nepoužívá a nebude používat jako auto se spalovacím motorem. Samozřejmě je možné začít řešit nabíjení až když bude baterie skoro prázdná. Praktičtější je ale nabíjet, když se to hodí. Například když pojedete do nákupního centra (nabíjcí stanici mají i některé Lidly) nebo do fastfoodu, tak tam dáte auto na nabíječku (nemusíte samozřejmě nabíjet do 100%). V Praze (a jistě i jinde) jde elektromobil používat i když bydlíte na sídlišti. Zatím se to nevyplatí, pokud ale někdo chce, tak klidně může.
Neni pravda, ze by nesla polevka jist vidlickou. Jde, jen se musite zbavit zastaralych navyku ziskanych pouzivanim lzicky a napriklad jist vyhradne hustsi polevky.Aneb cele dejiny pokroku jsou o tom, jak prizpusobit nastroje cloveku za ucelem lepsiho pouziti, ale ted na to pujdeme od lesa. Ve jmenu vitezstvi ideologie budeme muset zmenit navyky, aby sel nastroj vubec nejak pouzit.
Zaparkovat na nabíjecí stanici a ne kdekoliv a strčit kabel do auta, to je skutečně nepřípustná změna návyku. Mně by tohle nevadilo, v současné době spíš naopak, protože místa s nabíjením a místa pro invalidy jsou jediná, která jsou téměř vždy volná. Projíždění podzemních garáží a hledání místa je návyk, který by mi nechyběl. A vzhledem k tomu, jak se většina Čechů elektromobility doslova děsí, myslím, že parkování na místech s nabíječkou, bude ještě dlouho velmi komfortní.Ani smrad na frekventovaných ulicích by mi nechyběl. Ale nebojte, tady budou lidé raději jezdit 30 let starou Škodovkou 1.9 TDI, takže si splodin užijeme ještě dost;-)
Konecne nekdo k porovnani pouzil fosil automat 4 valec verzi a ne nejlevnejsi model aby tady vykrikoval jak jsou EV draha. Respect
Ted si jeste polozit otazku, proc se EV nedelaji v socialni verzi a priblizime se poznani.
Skoda Citigo silne dotuje, sesterske VW je podstatne drazsi.
Kolik bude stát velkobaterkový VW eUp v ČR?
Pokud se tomu da verit, tak:Citigo iV Škoda nabízí za 429 900 Kč, což je nejnižší cena na trhu. Například sesterský VW e-up! je o zhruba 170 000 dražší, dvoumístný minivůz Smart EQ Fortwo stojí přes 560 000 korun, Renault Zoe začíná na 837 000 Kč, Hyundai Ioniq Electric na 730 000 Kč. Určitou ekologickou alternativou je také malá hybridní Toyota Yaris za 400 900 Kč. Hybridní Superb vyjde na nejméně 876 900 Kč. (iDnes)
A ten sesterský eUp je se stejně velkou baterkou jako Citigo, nebo je to cena za tu starou verzi s pidibaterkou?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.