Peugeot ukázal novou vlajkovou loď svých elektrokol. Inspiruje se modelem Rifter

jo tenhle motor mám taky a upřesnil bychto, že do kopce šlapu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 10. 2019 08:33

A na kterem ebajku do kopce neslapes?

Odpovědět  |   | 

už to opravili.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 10. 2019 12:26

V prodeji je i spousta elektrokol, na kterých šlapat nemusíš.

Odpovědět  |   | 
vana  |  18. 10. 2019 12:31

a říká se jim mopedy ?

Odpovědět  |   | 

a mají dojezd 25km.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 06:37

Nacpat do vlajkové lodi jeden z nejsabších motorů na trhu navíc ve starém provedení, chlubit se kapacitou aku jakou konkurence nabízí už několik let a zatajit všechny další důležité parametry, to můžou udělat asi jen ti nafoukaní frantíci.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  17. 10. 2019 09:05

A cim se jako inspiroval u Rifteru?

Odpovědět  |   | 
Dolfi  |  17. 10. 2019 10:23

vle.. to je kaše.. jedině Haibike FlyOn nebo M1 Spitzing s TQčkem..

Odpovědět  |   | 
Vana  |  17. 10. 2019 10:52

Hajbajků jsem zkusil několik a dobrý nebyl ani jeden

Odpovědět  |   | 

haibike xduro a americká přehazka, měls to čipnutý? Jetsli ne, tak nic nezkoušels.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 15:18

Zkoušel jsem různé x dura i sdura, seven i nine, s čipem,. Nicméně haibike má tragickou geometrii i mizernou tuhost rámu a s tím nezmůže nic ani americká přehazka, ani 120 Nm flyonu

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 10. 2019 15:29

A které e-kolo by si doporučil? Myslim to dobře, o něčem uvazuju

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 15:50

Jezdím po horách náročnou turistiku, nejezdím DH. Vystřídal jsem několik elektrokol, svezl jsem se nejmíň na patnácti dvaceti různých a doporučil bych jednoznačně Fantic Integra Enduro 180 model 2020. Luxusní rám i odpružení (ten dělá kolo) luxusní brzdy, špičkový motor jezdí se mi na něm jak na žádném jiném co jsem kdy měl nebo zkusil.
Případně nižší verze 160 race, ale ta má trochu horší brzdy i pérování.
Integra 180 je ale parametrem "radost ze života" nedostižná. Tohle nejede popsat v žádném katalogu.

Odpovědět  |   | 

Vyhledej si prodejny, kde mají na skladě moc kol, já sem kupoval v ostravě v topkolo, mají tam takový nájezd, kde vyzkoušíš i tu geometrii, sílu motoru a řazení, bosch motor při řazení při zatěži na chvilku sníží točák, na bosch seženeš i ten lepší počítač, kde máš i gps, mapu a kruh dojezdu. Na bosch máš tu ofico servis a ty kola jsou omezený výrobou, tak když si nějaký vyhlídneš, tak nemusí mět v tvojí velikosti a počítej u 29 o číslo menší rám. Hlavně nekupuj kde je vepředu dvoutalíř

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 19:16

Bosch má točák snížený trvale. 75 Nm mi přijde dost mizerné. A co jsem je vozil na Haibiku s Boschem tak to i blbě stoupalo v prudším kopci

Odpovědět  |   | 

podřadíš a šlapeš a když nemáš trénovaný nohy, tak zvětšíš podporu a musíš si uvědomit, že výstup se točí 2,5 krát rychleji. Nevím na čems jels, ale já mám krouták 75-80Nm, max rychlost 50km, baterka je 14Ah. Všude v testu ten bosch vychvalují, ten tvůj motor aji kolo je uplně neznámé a jenom tym si firma co děla trialové motorky zachranuje kůži. ale jedno máš pravdu, je starý 3roky a je tady line cx, já, ale měnit nebudu, jsem sním spokojen, jak s kolem tak motorem.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 21:09

Jestli jsi spokojený tak ti to neberu. Já se svými starými koly byl taky spokojený dokud jsem nezkusil jiné

K tomu stoupání upřesním že na kole jsem trénovaný solidně, jel jsem na Haibike full nine s Boschem a v kopci co s Fanticem dávám s rezervou (dokonce ho na fanticu vyjede i moje žena) tak ten Bosch neměl šanci. Podřadit nebylo kam, nacavkané tam bylo samozřejmě největší kolečko ale prostě sílu to nemělo. Ten kopec sice má stoupání 50% (sjezdovka) což není úplně málo ale rozdíl v síle byl markantní.

Kromě toho se mi na boschi nelíbí ten vložený mezipřevod, který zhoršuje účinnost šlapání, a víc se na něm láme řetěz. Některé Haibike kvůli malému převodníku Bosche ještě mají přídavnou kladku v místě čepu vidlice a to je teprve síla poslouchat ten rachot jak přes ni napnutý řetěz furt řahtá. Jo nějak to funguje ale je to takový konstrukční paskvil. Já bych si to určitě nekoupil

Jinak ten můj "neznámý" motor je v současné době hodnocený mezi absolutní špičkou. Musíš trochu sledovat informace. Má spičkový výkon 560W, podporu 410% a používá ho kromě fanticu například Specialized (pod vlastní označením 2,1), nebo BULLS a další.

Odpovědět  |   | 

fantic má taky sram a ta tuhost rámu jsi poznal kde? Ale jinak já ho mám už přes tři roky a v té době ten brose neměli ani na papíře. Nejsem profesionální cyklista a kolo mám i na ježdění do práce, ale nechápu kdes projížděl všechny typy s čipem. Rám vyrábí fantic kde? nevyrábí ho náhodou winora? Ty máš 29 a vzadu menší? Za tu cenu je to dost předražené.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 19:08

jo Fantic má sram přehazovačku a kazetu,
tuhost rámu poznáš například jak moc se kroutí když u stojícího kola šlápneš silněji na pedál.
Že Brose S-MAG před třemi lety nebyl na papíře je možné, vyrábí ho myslím od letošního roku.
Kola s čipem jsem projížděl půjčené od kamarádů ale vůbec si nemyslím že by zrovna čip nějak rozhodoval o kvalitách kola.
Kde Fantic vyrábí rámy nevím
ano vpředu mám 29 a vzadu 27,5. Přední větší než zadek je i na motorkách a ti výrobci asi vědí proč to dělají. Za mě je to super.
A cena ? Před dvěma dny jsem se vozil na letošním SPECIALIZED TURBO LEVO FSR MEN COMP 29 WB co byl o cca 10 tisíc levnější než moje kolo a to byl teda nářez. Sice furt lepší než jakýkoliv Haibike co jsem kdy zkoušel, ale jinak tragédie co se týká podvozku. Peněz co jsem dal za svoje kolo vůbec nelituju. Zrovna jsem se vrátil z výletu a hubu mám vysmátou od ucha k uchu

Odpovědět  |   | 

Já nemám celoodpružený a když se zapřu do pedálu, tak rám ani o mikrometr se nehne, haibike je kvalitně vyrobený. Nemůžeš nikdy srovnávat italy s německem, podívej se třeba jak má haibike vedený bowdeny, hadičky a ty dráty-tomu se říká německá preciznost.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 21:18

Teď jsi mě fakt pobavil. Viděl jsem několik hajabajků (a jel na nich) co měly lanka k přehazovačce a zadní brzdovou hadici vedené vrchem nad vahadlem zadního tlumiče. A při každém propérování se vtom místě prohýbaly jak žížala. Větší zhovadilost jsem na žádném jiném kole nezaznamenal. Německá preciznost, haha ....

A jeslti máš hardtail tak vůbec asi netušíš, jak může dobře udělaný odpružený podvozek fungovat. Já na hardtailovém elektrokole jezdil dva roky (Haibike hard nine s Yamahou) a tehdy mi to připadalo dobré. Než jsem přešel na fantica. Teď mám zdvihy 180 mm vpředu i vzadu, k tomu neskutečně stabilní geometrii a ten rozdíl slovy ani nejde popsat. Tři vesmíry jinde ...

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 21:24

A jestli jsi kupoval v Topkole jsi asi někde z Ostravska ?
Klidně se můžeme potkat, vezmeš si Bosche, já neznámého fantica s Brose a ukážu ti kde jezdím a jak to jede. Myslím to vážně, souhlas ?

Odpovědět  |   | 

nejsem z ostravska, na zlínsku prostě nebylo a já nepotřebuji to nejlepší, už jsem psal jsem rekreační jezdec, někdo to tady čte a tys haibike s bosch uplně pohřbil a přitom rozdíl 60tkč nepočítáš.

Odpovědět  |   | 
vana  |  18. 10. 2019 15:32

Zkoušel jsem několik různých Haibike v cenové relaci od 65 do 140 tisíc a neoslovil mě ani jeden, ani ten nejdražší. Naopak Fantica za 140 tisíc koupíš už velmi dobrého. Takže o rozdílu 60 tis. nemůže být ani řeč.

A navíc jsem původně reagoval na Dolfi 17. 10. 2019 10:23 který psal že jedině Haibike s Flyonem. Takže jsem jen vyjádřil své zkušenosti.

Škoda že jsi zdaleka. Myslím že bys hodně změnil názor na italskou techniku

Odpovědět  |   | 

Nezměnil, rozdíl 70tkč když jsem rekreační cyklista tak bych takovou částku za italský kolo namontuji co seženem nedal.

Odpovědět  |   | 
vana  |  19. 10. 2019 18:46

Namotují co seženem ? Hahahahaha. Jako že náhodou sehnali špičkový BROSE S-MAG tak ho tam teda namontovali ? A náhodou sehnali Magury MT7 tak je tam taky namontovali ? S 220 mm kotoučem ? A co ta 180 mm Rockshox Lyrik Select+ a zadní pružinový SuperDeluxe Coil Select+ ? Akumulátor 630 Wh, to taky někde jen tak sehnali ? Ty vůbec netušíš jaké tady plácáš hlouposti


Odpovědět  |   | 

ted se dívám na ten motor a má ve předu dvou tác s deorem, na čpičkových stránkach fantic-bikes.cz nemají žádný technický udaje a ani cenu a chci se zeptat, máš tam vůbec baterii 630Wh. Když se nic nedozvíš od dovozce, tak máš jistotu, že to není padělek z číny, nebot přeci fantic stal z hrobu a dali mu injekci čínani stejně jak xx výrobcům z italie. Vidím, že tam na tom kole máš namontovaný součástky od všech výrobců. Je to prostě pojízdná reklama a kdybys to skládal doma tak ušetříš. Nerozčiluj se, ale příště si kup haibike 2020 máš tam nový bosch line cx. Šak ten fantic dlouho nevydrží a poznáš kde je kvalita a nebudeš tak nervní.

Odpovědět  |   | 
vana  |  20. 10. 2019 04:55

S tvými bláboly už nemíním dál ztrácet čas

Odpovědět  |   | 

nikdo se tě nezastal.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Dolfi  |  17. 10. 2019 18:57

hele jestli Vám nevoní Haibike tak zkuste M1 Spitzing.. to je asi nejvíc. TQ motor MOTOR: 920W - BATERIE: 1050Wh - Max. rychlost: 55Km/h... cokoli jiného je kaše

https://www.elektrokola-nachod.cz/p/elektroklo-m1-spitzing-... ...

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 19:14

Je trochu nepříjemné že s takovým kolem oficiálně nesmíš na cesty a vlastně skoro nikam. Budiž není žalobce není soudce, ale za podobné prachy si můžeš rovnou koupit skutečnou elektromotorku

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  18. 10. 2019 10:24

Bultaco Brinco to resi... ;)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

21.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A