Základem přestavby je poměrně letité MPV Toyota Innova, které je ve své druhé generaci na trhu už od roku 2015. Zdroj: Toyota Indonesia

Základem přestavby je poměrně letité MPV Toyota Innova, které je ve své druhé generaci na trhu už od roku 2015. | Zdroj: Toyota Indonesia

Zvenčí vůz skutečně vypadá jako oficiální elektromobil své značky. Zdroj: Toyota Indonesia

Zvenčí vůz skutečně vypadá jako oficiální elektromobil své značky. | Zdroj: Toyota Indonesia

Přední mřížku nahradil aerodynamický kryt, ve světlech najdeme modré prvky a na boky přibyly polepy. Zdroj: Toyota Indonesia

Přední mřížku nahradil aerodynamický kryt, ve světlech najdeme modré prvky a na boky přibyly polepy. | Zdroj: Toyota Indonesia

Parametry elektromotoru ani baterie nejsou známy, ale na propagačních snímcích si můžete všimnout ukazatele nabití na 67 procentech s dojezdem 134 kilometrů – z toho lze usuzovat, že při plné kapacitě vůz ujede lehce přes 200 kilometrů. Zdroj: Toyota Indonesia

Parametry elektromotoru ani baterie nejsou známy, ale na propagačních snímcích si můžete všimnout ukazatele nabití na 67 procentech s dojezdem 134 kilometrů – z toho lze usuzovat, že při plné kapacitě vůz ujede lehce přes 200 kilometrů. | Zdroj: Toyota Indonesia

Informace o stavu elektrického ústrojí se nachází na displeji infozábavního systému, přístrojový štít zůstal evidentně sériový včetně otáčkoměru. Zdroj: Toyota Indonesia

Informace o stavu elektrického ústrojí se nachází na displeji infozábavního systému, přístrojový štít zůstal evidentně sériový včetně otáčkoměru. | Zdroj: Toyota Indonesia

Vůz je plně funkční a dokonce může do běžného provozu, ale v tuto chvíli není jeho výroba aktuální. Zdroj: Toyota Indonesia

Vůz je plně funkční a dokonce může do běžného provozu, ale v tuto chvíli není jeho výroba aktuální. | Zdroj: Toyota Indonesia

Jak uvedl zástupce podniku Toyota Astra Motor, zatím poslouží k průzkumu zájmu o elektrické vozy podobného formátu a popularizaci elektromobility na místním trhu. Zdroj: Toyota Indonesia

Jak uvedl zástupce podniku Toyota Astra Motor, zatím poslouží k průzkumu zájmu o elektrické vozy podobného formátu a popularizaci elektromobility na místním trhu. | Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV | Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV | Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV | Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV | Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV Zdroj: Toyota Indonesia

Toyota Innova EV | Zdroj: Toyota Indonesia

Zvenčí vůz skutečně vypadá jako oficiální elektromobil své značky. Zdroj: Toyota Indonesia
Přední mřížku nahradil aerodynamický kryt, ve světlech najdeme modré prvky a na boky přibyly polepy. Zdroj: Toyota Indonesia
Parametry elektromotoru ani baterie nejsou známy, ale na propagačních snímcích si můžete všimnout ukazatele nabití na 67 procentech s dojezdem 134 kilometrů – z toho lze usuzovat, že při plné kapacitě vůz ujede lehce přes 200 kilometrů. Zdroj: Toyota Indonesia
Informace o stavu elektrického ústrojí se nachází na displeji infozábavního systému, přístrojový štít zůstal evidentně sériový včetně otáčkoměru. Zdroj: Toyota Indonesia
12
Fotogalerie

Elektro po indonésku: Místní zastoupení Toyoty přestavělo MPV Innova na baterie

Když to nejde oficiálně, musí nastoupit šikovné ruce. Přestavba sice neoslní svými parametry, vypadá ale jako z fabriky.

Jak jste jistě zaznamenali, právě probíhá mezinárodní autosalon v Indonézii. V Jakartě představuje zastoupení Toyota Astra Motor velmi zajímavé auto, které vzniklo kvůli zkoumání popularity elektromobilů a zvýšení povědomí o bezemisní mobilitě. Jeho základem je poměrně letité MPV Toyota Innova, které je ve své druhé generaci na trhu už od roku 2015.

Zvenčí vůz skutečně vypadá jako oficiální elektromobil své značky – přední mřížku nahradil aerodynamický kryt, ve světlech najdeme modré prvky a na boky přibyly polepy. Parametry elektromotoru ani baterie nejsou známy, ale na propagačních snímcích si můžete všimnout ukazatele nabití na 67 procentech s dojezdem 134 kilometrů – z toho lze usuzovat, že při plné kapacitě vůz ujede lehce přes 200 kilometrů.

Informace o stavu elektrického ústrojí se nachází na displeji infozábavního systému, přístrojový štít zůstal evidentně sériový včetně otáčkoměru. Vůz je plně funkční a dokonce může do běžného provozu, ale v tuto chvíli není jeho výroba aktuální. Jak uvedl zástupce podniku Toyota Astra Motor, zatím poslouží k průzkumu zájmu o elektrické vozy podobného formátu a popularizaci elektromobility na místním trhu.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud