Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Na srazu GTI u jezera Wörthersee představují učni Volkswagenu další upravený Golf. Tentokrát je hybridní. Na stánku je k vidění také sportovní Golf s karoserií kombi a elektrickým pohonem.

U jezera Wörthersee v Rakousku se každoročně setkávají příznivci nejen rychlých golfů, ale také kompletní koncernové techniky. Srazu se účastní i jednotlivé automobilky a dle tradice tu Volkswagen ve spolupráci se svými učni ukazuje pořádně "vytuněný" Golf GTI.

Tentokrát jde o "First Decade Concept", modrý golf s ladícími litými koly o velikosti dvacet palců. Zadní spoiler pochází z verze Clubsport. Pohon je hybridní o celkovém výkonu 305 kW - 415 koní. Poháněna jsou všechna čtyři kola, spalovací dvoulitr je spojen s přední nápravou a elektromotor přidává 12 kW na zadní kola. Jedná se o full hybrid, takže koncepční vůz umí jezdit pouze na elektřinu.

Uvnitř chybí zadní sedadla. Naopak přibyla plnohodnotná rezerva a nezbytný audiosystém. S mladou generací koresponduje i funkce sedadla řidiče s masážní funkcí lze ovládat aplikací ve smartphonu nebo tabletu.

Volkswagen Up! GTI je rychlejší než původní Golf GTI

Volkswagen Up! GTI je rychlejší než původní Golf GTI

Hatchback na srazu doplňuje i kombi s názvem GTE Estate impulsE. Pětibarevná karoserie se odráží i v pestrém interiéru. Kapota má kvůli lepšímu chlazení dodatečné otvory a zaujmou také velká kola. Akumulátor má kapacitu 16,8 kWh. Ani u kombi nechybí spojení se smartphonem. Aplikace ovládá ambientní podsvícení ve dveřích.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků