Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Na srazu GTI u jezera Wörthersee představují učni Volkswagenu další upravený Golf. Tentokrát je hybridní. Na stánku je k vidění také sportovní Golf s karoserií kombi a elektrickým pohonem.

U jezera Wörthersee v Rakousku se každoročně setkávají příznivci nejen rychlých golfů, ale také kompletní koncernové techniky. Srazu se účastní i jednotlivé automobilky a dle tradice tu Volkswagen ve spolupráci se svými učni ukazuje pořádně "vytuněný" Golf GTI.

Tentokrát jde o "First Decade Concept", modrý golf s ladícími litými koly o velikosti dvacet palců. Zadní spoiler pochází z verze Clubsport. Pohon je hybridní o celkovém výkonu 305 kW - 415 koní. Poháněna jsou všechna čtyři kola, spalovací dvoulitr je spojen s přední nápravou a elektromotor přidává 12 kW na zadní kola. Jedná se o full hybrid, takže koncepční vůz umí jezdit pouze na elektřinu.

Uvnitř chybí zadní sedadla. Naopak přibyla plnohodnotná rezerva a nezbytný audiosystém. S mladou generací koresponduje i funkce sedadla řidiče s masážní funkcí lze ovládat aplikací ve smartphonu nebo tabletu.

Volkswagen Up! GTI je rychlejší než původní Golf GTI

Volkswagen Up! GTI je rychlejší než původní Golf GTI

Hatchback na srazu doplňuje i kombi s názvem GTE Estate impulsE. Pětibarevná karoserie se odráží i v pestrém interiéru. Kapota má kvůli lepšímu chlazení dodatečné otvory a zaujmou také velká kola. Akumulátor má kapacitu 16,8 kWh. Ani u kombi nechybí spojení se smartphonem. Aplikace ovládá ambientní podsvícení ve dveřích.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků