Elektrifikace na Wörthersee: Hybridní Volkswagen Golf GTI a elektrické kombi

Na srazu GTI u jezera Wörthersee představují učni Volkswagenu další upravený Golf. Tentokrát je hybridní. Na stánku je k vidění také sportovní Golf s karoserií kombi a elektrickým pohonem.

U jezera Wörthersee v Rakousku se každoročně setkávají příznivci nejen rychlých golfů, ale také kompletní koncernové techniky. Srazu se účastní i jednotlivé automobilky a dle tradice tu Volkswagen ve spolupráci se svými učni ukazuje pořádně "vytuněný" Golf GTI.

Tentokrát jde o "First Decade Concept", modrý golf s ladícími litými koly o velikosti dvacet palců. Zadní spoiler pochází z verze Clubsport. Pohon je hybridní o celkovém výkonu 305 kW - 415 koní. Poháněna jsou všechna čtyři kola, spalovací dvoulitr je spojen s přední nápravou a elektromotor přidává 12 kW na zadní kola. Jedná se o full hybrid, takže koncepční vůz umí jezdit pouze na elektřinu.

Uvnitř chybí zadní sedadla. Naopak přibyla plnohodnotná rezerva a nezbytný audiosystém. S mladou generací koresponduje i funkce sedadla řidiče s masážní funkcí lze ovládat aplikací ve smartphonu nebo tabletu.

Volkswagen Up! GTI je rychlejší než původní Golf GTI

Volkswagen Up! GTI je rychlejší než původní Golf GTI

Hatchback na srazu doplňuje i kombi s názvem GTE Estate impulsE. Pětibarevná karoserie se odráží i v pestrém interiéru. Kapota má kvůli lepšímu chlazení dodatečné otvory a zaujmou také velká kola. Akumulátor má kapacitu 16,8 kWh. Ani u kombi nechybí spojení se smartphonem. Aplikace ovládá ambientní podsvícení ve dveřích.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků