Elektrický VW Golf Blue-e-motion se opozdí

Elektromobil Volkswagen Golf Blue-e-motion se sotva stihl představit a automobilka už mění plány jeho budoucího představení. I přes pokročilý stav vývoje se podle nejnovějších informací do prodejů dostane nejdříve v roce 2013, o rok později, než bylo dosud uvažováno.

Nakonec se tedy s plně elektrickým Golfem setkáme nejspíš až v následující, sedmé generaci, konstruktéři sami naznačují, že zvláště s výdrží baterií zatím nejsou spokojeni. Stávající prototypy sice disponují akumulátory o kapacitě 26,5 kWh, což je dokonce o něco více než u konkurenčního Nissanu Leaf, ale ve srovnání s běžnými auty je to zoufale málo.

Úskalím současných elektromobilů se budeme podrobně věnovat ve zvláštním článku, který vám přineseme zřejmě ještě tento týden.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elektrický Golf nemá s jeho současnými parametry smysl prodávat, už na to přišli u Volkswagenu
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků