Elektrický VW Golf Blue-e-motion se opozdí

Elektromobil Volkswagen Golf Blue-e-motion se sotva stihl představit a automobilka už mění plány jeho budoucího představení. I přes pokročilý stav vývoje se podle nejnovějších informací do prodejů dostane nejdříve v roce 2013, o rok později, než bylo dosud uvažováno.

Nakonec se tedy s plně elektrickým Golfem setkáme nejspíš až v následující, sedmé generaci, konstruktéři sami naznačují, že zvláště s výdrží baterií zatím nejsou spokojeni. Stávající prototypy sice disponují akumulátory o kapacitě 26,5 kWh, což je dokonce o něco více než u konkurenčního Nissanu Leaf, ale ve srovnání s běžnými auty je to zoufale málo.

Úskalím současných elektromobilů se budeme podrobně věnovat ve zvláštním článku, který vám přineseme zřejmě ještě tento týden.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elektrický Golf nemá s jeho současnými parametry smysl prodávat, už na to přišli u Volkswagenu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků