Elektrický VW Golf Blue-e-motion se opozdí

Elektromobil Volkswagen Golf Blue-e-motion se sotva stihl představit a automobilka už mění plány jeho budoucího představení. I přes pokročilý stav vývoje se podle nejnovějších informací do prodejů dostane nejdříve v roce 2013, o rok později, než bylo dosud uvažováno.

Nakonec se tedy s plně elektrickým Golfem setkáme nejspíš až v následující, sedmé generaci, konstruktéři sami naznačují, že zvláště s výdrží baterií zatím nejsou spokojeni. Stávající prototypy sice disponují akumulátory o kapacitě 26,5 kWh, což je dokonce o něco více než u konkurenčního Nissanu Leaf, ale ve srovnání s běžnými auty je to zoufale málo.

Úskalím současných elektromobilů se budeme podrobně věnovat ve zvláštním článku, který vám přineseme zřejmě ještě tento týden.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elektrický Golf nemá s jeho současnými parametry smysl prodávat, už na to přišli u Volkswagenu
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků