Elektrický VW Golf Blue-e-motion se opozdí

Elektromobil Volkswagen Golf Blue-e-motion se sotva stihl představit a automobilka už mění plány jeho budoucího představení. I přes pokročilý stav vývoje se podle nejnovějších informací do prodejů dostane nejdříve v roce 2013, o rok později, než bylo dosud uvažováno.

Nakonec se tedy s plně elektrickým Golfem setkáme nejspíš až v následující, sedmé generaci, konstruktéři sami naznačují, že zvláště s výdrží baterií zatím nejsou spokojeni. Stávající prototypy sice disponují akumulátory o kapacitě 26,5 kWh, což je dokonce o něco více než u konkurenčního Nissanu Leaf, ale ve srovnání s běžnými auty je to zoufale málo.

Úskalím současných elektromobilů se budeme podrobně věnovat ve zvláštním článku, který vám přineseme zřejmě ještě tento týden.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elektrický Golf nemá s jeho současnými parametry smysl prodávat, už na to přišli u Volkswagenu
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků