Elektrický VW e-up! stojí šest set tisíc, odtah máte v ceně

První sériový elektromobil v nabídce Volkswagenu nabízí v ceně i zajímavé služby pro situace, na které omezený dojezd nestačí.
Elektrický VW e-up! stojí šest set tisíc, odtah máte v ceně

Volkswagen spustil v České republice předprodej elektromobilu e-up!. Městské miniauto s elektromotorem o výkonu 60 kW stojí 599 900 Kč.

Automobilka nabízí v ceně i některé méně obvyklé služby – například bezplatný odtah k nejbližší dobíjecí stanici v případě vybití baterie. Tuto možnost lze ovšem využít pouze třikrát ročně během prvních dvou let od převzetí vozu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Od jiných verzí se e-up! liší zejména modrými detaily a obloukovými LED světly

Další zajímavou možností pro situace, na které nestačí udávaný dojezd 160 km, je možnost půjčit si zdarma běžný „vůz do velikosti Golfu“ až desetkrát ročně. To by bezpochyby učinilo malý elektromobil přijatelnější volbou pro celou řadu zákazníků, kteří opouštějí příměstský provoz jen několikrát do roka. I tento benefit budou však majitelé e-upu! moci čerpat jen dva roky.

Sériová výbava Volkswagenu e-up! obsahuje automatickou klimatizaci, parkovací senzory, vyhřívané přední okno, vyhřívaná přední sedadla i navigaci. Později přibude možnost spouštět nabíjení na dálku, prostřednictvím aplikace v mobilním telefonu.

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3

Naše omezená představivost nám znemožňuje dovtípit se, proč bychom neměli chtít zahájit nabíjení hned po zaparkování a připojení auta k nabíječce. Možnost zjistit na mobilu stav nabití baterie a přibližný dojezd je zato velmi šikovná. 

Volkswagen e-up! mohou v ČR prodávat jen dva dealeři, Auto Jarov a Porsche Brno.

V zahraničí už největší evropská automobilka prodává také větší e-Golf a připravuje i plug-in hybrid Golf GTE, který zvládne zrychlení 0-100 km/h za 7,6 s.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků