Elektrický VW e-up! stojí šest set tisíc, odtah máte v ceně

První sériový elektromobil v nabídce Volkswagenu nabízí v ceně i zajímavé služby pro situace, na které omezený dojezd nestačí.
Elektrický VW e-up! stojí šest set tisíc, odtah máte v ceně

Volkswagen spustil v České republice předprodej elektromobilu e-up!. Městské miniauto s elektromotorem o výkonu 60 kW stojí 599 900 Kč.

Automobilka nabízí v ceně i některé méně obvyklé služby – například bezplatný odtah k nejbližší dobíjecí stanici v případě vybití baterie. Tuto možnost lze ovšem využít pouze třikrát ročně během prvních dvou let od převzetí vozu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Od jiných verzí se e-up! liší zejména modrými detaily a obloukovými LED světly

Další zajímavou možností pro situace, na které nestačí udávaný dojezd 160 km, je možnost půjčit si zdarma běžný „vůz do velikosti Golfu“ až desetkrát ročně. To by bezpochyby učinilo malý elektromobil přijatelnější volbou pro celou řadu zákazníků, kteří opouštějí příměstský provoz jen několikrát do roka. I tento benefit budou však majitelé e-upu! moci čerpat jen dva roky.

Sériová výbava Volkswagenu e-up! obsahuje automatickou klimatizaci, parkovací senzory, vyhřívané přední okno, vyhřívaná přední sedadla i navigaci. Později přibude možnost spouštět nabíjení na dálku, prostřednictvím aplikace v mobilním telefonu.

Technika | Elektromobily | Video | BMW | První svezení

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3

Naše omezená představivost nám znemožňuje dovtípit se, proč bychom neměli chtít zahájit nabíjení hned po zaparkování a připojení auta k nabíječce. Možnost zjistit na mobilu stav nabití baterie a přibližný dojezd je zato velmi šikovná. 

Volkswagen e-up! mohou v ČR prodávat jen dva dealeři, Auto Jarov a Porsche Brno.

V zahraničí už největší evropská automobilka prodává také větší e-Golf a připravuje i plug-in hybrid Golf GTE, který zvládne zrychlení 0-100 km/h za 7,6 s.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků