Elektrický VW e-up! stojí šest set tisíc, odtah máte v ceně

První sériový elektromobil v nabídce Volkswagenu nabízí v ceně i zajímavé služby pro situace, na které omezený dojezd nestačí.
Elektrický VW e-up! stojí šest set tisíc, odtah máte v ceně

Volkswagen spustil v České republice předprodej elektromobilu e-up!. Městské miniauto s elektromotorem o výkonu 60 kW stojí 599 900 Kč.

Automobilka nabízí v ceně i některé méně obvyklé služby – například bezplatný odtah k nejbližší dobíjecí stanici v případě vybití baterie. Tuto možnost lze ovšem využít pouze třikrát ročně během prvních dvou let od převzetí vozu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Od jiných verzí se e-up! liší zejména modrými detaily a obloukovými LED světly

Další zajímavou možností pro situace, na které nestačí udávaný dojezd 160 km, je možnost půjčit si zdarma běžný „vůz do velikosti Golfu“ až desetkrát ročně. To by bezpochyby učinilo malý elektromobil přijatelnější volbou pro celou řadu zákazníků, kteří opouštějí příměstský provoz jen několikrát do roka. I tento benefit budou však majitelé e-upu! moci čerpat jen dva roky.

Sériová výbava Volkswagenu e-up! obsahuje automatickou klimatizaci, parkovací senzory, vyhřívané přední okno, vyhřívaná přední sedadla i navigaci. Později přibude možnost spouštět nabíjení na dálku, prostřednictvím aplikace v mobilním telefonu.

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3

Naše omezená představivost nám znemožňuje dovtípit se, proč bychom neměli chtít zahájit nabíjení hned po zaparkování a připojení auta k nabíječce. Možnost zjistit na mobilu stav nabití baterie a přibližný dojezd je zato velmi šikovná. 

Volkswagen e-up! mohou v ČR prodávat jen dva dealeři, Auto Jarov a Porsche Brno.

V zahraničí už největší evropská automobilka prodává také větší e-Golf a připravuje i plug-in hybrid Golf GTE, který zvládne zrychlení 0-100 km/h za 7,6 s.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků