Volkswagen ID.3 má udávaný dojezd na jedno nabití 420 km. Šťávu si bere z akumulátoru o kapacitě 58 kWh. Automobilka s ním nyní podstoupila cestu z německého Cvikova do Švýcarska. Za volantem vozu seděl Felix Egolf, který je takzvaný hypermiler. Pod tímto označením se skrývá člověk, který jezdí co nejekonomičtěji. Foto: Volkswagen

Volkswagen ID.3 má udávaný dojezd na jedno nabití 420 km. Šťávu si bere z akumulátoru o kapacitě 58 kWh. Automobilka s ním nyní podstoupila cestu z německého Cvikova do Švýcarska. Za volantem vozu seděl Felix Egolf, který je takzvaný hypermiler. Pod tímto označením se skrývá člověk, který jezdí co nejekonomičtěji. | Foto: Volkswagen

Felix tedy s autem rozhodně nikam nepospíchal. Akceleroval jen když to bylo nutné a většinu času nechal vůz plachtit. Na dálnicích pak využíval vzdušných proudů za kamiony. Protože se ale automobilka rozhodla celou cestu natočit, bylo ve voze díky kameramanovi a technice o 250 kilogramů navíc. Foto: Volkswagen

Felix tedy s autem rozhodně nikam nepospíchal. Akceleroval jen když to bylo nutné a většinu času nechal vůz plachtit. Na dálnicích pak využíval vzdušných proudů za kamiony. Protože se ale automobilka rozhodla celou cestu natočit, bylo ve voze díky kameramanovi a technice o 250 kilogramů navíc. | Foto: Volkswagen

Větší polovina cesty probíhala na okresních cestách a zbytek na dálnici. Felix tímto způsobem nakonec ujel celých 531 kilometrů, tedy o 26 % více než uvádí Volkswagen. Cesta do Schaffhausenu trvala celkem devět hodin a průměrná rychlost činila 56 km/h. Jako pokus je to určitě zajímavé. Foto: Volkswagen

Větší polovina cesty probíhala na okresních cestách a zbytek na dálnici. Felix tímto způsobem nakonec ujel celých 531 kilometrů, tedy o 26 % více než uvádí Volkswagen. Cesta do Schaffhausenu trvala celkem devět hodin a průměrná rychlost činila 56 km/h. Jako pokus je to určitě zajímavé. | Foto: Volkswagen

Nicméně i tak si dovolíme poznámku, že internetový plánovač tras odhaduje čas této trasy na necelých šest hodin. Musela to tedy být opravdu střízlivá jízda. Volkswagen ID.3 startuje v České republice na částce 1.014.900 Kč ve výbavě Life. Foto: Volkswagen

Nicméně i tak si dovolíme poznámku, že internetový plánovač tras odhaduje čas této trasy na necelých šest hodin. Musela to tedy být opravdu střízlivá jízda. Volkswagen ID.3 startuje v České republice na částce 1.014.900 Kč ve výbavě Life. | Foto: Volkswagen

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

 Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

| Volkswagenu ID.3 (150 kW) | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

Felix tedy s autem rozhodně nikam nepospíchal. Akceleroval jen když to bylo nutné a většinu času nechal vůz plachtit. Na dálnicích pak využíval vzdušných proudů za kamiony. Protože se ale automobilka rozhodla celou cestu natočit, bylo ve voze díky kameramanovi a technice o 250 kilogramů navíc. Foto: Volkswagen
Větší polovina cesty probíhala na okresních cestách a zbytek na dálnici. Felix tímto způsobem nakonec ujel celých 531 kilometrů, tedy o 26 % více než uvádí Volkswagen. Cesta do Schaffhausenu trvala celkem devět hodin a průměrná rychlost činila 56 km/h. Jako pokus je to určitě zajímavé. Foto: Volkswagen
Nicméně i tak si dovolíme poznámku, že internetový plánovač tras odhaduje čas této trasy na necelých šest hodin. Musela to tedy být opravdu střízlivá jízda. Volkswagen ID.3 startuje v České republice na částce 1.014.900 Kč ve výbavě Life. Foto: Volkswagen
| Volkswagenu ID.3 (150 kW) Foto: Volkswagen
56
Fotogalerie

Elektrický Volkswagen ID.3 překonal sám sebe. Na jedno nabití přejel půl Německa

Volkswagen ID.3 podstoupil cestu z německého Cvikova do švýcarského Schaffhausenu na jedno nabití.

Volkswagen ID.3 má udávaný dojezd na jedno nabití 420 km. Šťávu si bere z akumulátoru o kapacitě 58 kWh. Automobilka s ním nyní podstoupila cestu z německého Cvikova do Švýcarska. Za volantem vozu seděl Felix Egolf, který je takzvaný hypermiler. Pod tímto označením se skrývá člověk, který jezdí co nejekonomičtěji.

Felix tedy s autem rozhodně nikam nepospíchal. Akceleroval jen když to bylo nutné a většinu času nechal vůz plachtit. Na dálnicích pak využíval vzdušných proudů za kamiony. Protože se ale automobilka rozhodla celou cestu natočit, bylo ve voze díky kameramanovi a technice o 250 kilogramů navíc.

Větší polovina cesty probíhala na okresních cestách a zbytek na dálnici. Felix tímto způsobem nakonec ujel celých 531 kilometrů, tedy o 26 % více než uvádí Volkswagen. Cesta do švýcarského Schaffhausenu, který je hned za hranicemi s Německem, trvala celkem devět hodin a průměrná rychlost činila 56 km/h. Jako pokus je to určitě zajímavé.

Nicméně i tak si dovolíme poznámku, že internetový plánovač tras odhaduje čas této cesty na necelých šest hodin. Musela to tedy být opravdu střízlivá jízda. Volkswagen ID.3 startuje v České republice na částce 1.014.900 Kč ve výbavě Life.

Volkswagen ID.3: Technická data a české ceny
Model VW ID.3
Největší výkon [kW] 150
Točivý moment [N.m] 310
Kapacita akumulátorů [kWh] 58
Max. dojezd WLTP [km] 420
Nabíjení [min] 35 (DC 100 kW, 80 %)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,3
Max. rychlost [km/h] 160
Provozní hmotnost [kg] 1794
Cena Life [Kč] 1.014.900
Cena Style [Kč] 1.097.900
Cena Business [Kč] 1.106.900
Cena Family [Kč] 1.133.900
Cena Tech [Kč] 1.177.900
Cena Max [Kč] 1.235.900

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud