Elektrický Volkswagen ID.3 překonal sám sebe. Na jedno nabití přejel půl Německa

hledám jestli to nebyl stejný člověk co ujel s konou 555km.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  26. 08. 2020 15:48

Sám jsi koňa.

Odpovědět  |   | 

ááá pán se nesmí dívat na testy aut v cizině, rodiče zapli dětský zámek?

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  27. 08. 2020 08:46

Kona dala 1026 kilometrov

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 08. 2020 08:59

To byl úplně jiný test, s tímto nesrovnatelné, na okruhu, rovinka, bezvětří, jenom řidič, zapnutá jenom světla, pomaleji... to vůbec nejde srovnat.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  26. 08. 2020 16:53

Váha navíc na dálnici nehraje roli pokuď se jede plynule.Zkoušel jsem u 1.8t passat za kamiónem do 15metrů a jel jsem těch jeho-mejch tacho 95km/h za 5litrů ca o litr míň než z odstupem.No na okresce zase jel max 70 bo před ním kamióny.Někteří lidi tak i jezdí aby měli co nejmenší spotřebu.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  26. 08. 2020 18:38

Já přejedu na jedno tankování taky půl Německa

Odpovědět  |   | 

no a? on nemusel tankovat ani jednou.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  26. 08. 2020 21:46

Jako, že začínal s prázdnou baterkou ?

Odpovědět  |   | 

ne, ale manželka mu to dala do zásuvky....kecám, oni to přivezli nabité.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  26. 08. 2020 20:09

Tak to uz dokaze neco, co je vic nez pulstoleti bezne. Wow!

Fakt mne fascinuje jak s timhle dokaze nekdo vyjit a tvarit se u toho vazne. Mimochodem. Jestli neco Nemci na dalnicich hlidaj, tak je to odstup, takze ty vetrne pytle za kamionem...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  26. 08. 2020 21:47

Kdyby v tom pytlu ještě hodil na kamion lano tak by ujel 2x tolik

Odpovědět  |   | 
Martin Polák  |  26. 08. 2020 21:50

S takovým stylem a průměrnou rychlostí dojedu s benzinovou Oktávii na nádrž Praha-Paříž

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 08. 2020 10:40

s 435HP dvouapůltunovým V8 SUV taky. Akoràt že průměrná rychlost bude přes 100

Odpovědět  |   | 
Komik  |  26. 08. 2020 23:09

Mě to děsí... čekal jsem aspoň 700 km. Dyť dosáhl 10.5 kwh/100 km, když si dáte na spritmonitoru Hyundai Ioniq, tak je tam 10 lidí (8%) kteří jezdí za tuto spotřebu stadnardně a to po trasách, které nejsou plánovány jen pro sprotřebu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 08. 2020 00:27

Ale Ioniq EV je oproti ID 3 trosku neporovnatelny. Ma mensi kapacitu baterky, je lehci a ma slabsi motor.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  27. 08. 2020 09:32

takže jel se spotřebou méně než 2L/benzínu, to není tak špatné ne?

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  27. 08. 2020 08:45

13-15.000e viac niesom ochotny dat, caute.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  27. 08. 2020 13:29

Čulibrci, co by rádi Audi A8 za cenu zahradního traktůrku vždycky pobaví. Holt tohle není autobazar/vetešnictví, kde jsou zvyklí nakupovat.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 08. 2020 12:56

Vůz pěkný, ale dal bych za něj max půlku.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  27. 08. 2020 13:36

Cena je nastavená tak, aby kupujícím po odečtení dotací dávala smysl. Proč by se měli cenově podbízet. To, že v ČR žádné dotace na elektromobilitu nejsou, protože se bude zlevňovat nafta, není problém VW.

Odpovědět  |   | 

Bude se zlevňovat akorát tvůj mozek až se dá do frcu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Fic  |  28. 08. 2020 09:56

Nic neříkající vzdálenosti, jízdy za kamionama, otřesná průměrná rychlost..... No kdo by hned nejásal, že ? Leda tak koncernoví šťouchači, ti jsou na takový zprávy uplně nedočkavý. Ještě by mohli otestovat, jak ID3 ujede 1000km když ho tlačej průměrnou rychlostí 4km/h, to by stříkali všude.

Odpovědět  |   | 

Hypermajling v pytli za kamionem a rekord je zaručen. Laikům se to prodá jako úžasný dojezd a všichni jsou happy.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro