Elektrický Volkswagen ID.3 překonal sám sebe. Na jedno nabití přejel půl Německa

24 komentářů

Kuk Vykuk
28. srpna • 18:05

Hypermajling v pytli za kamionem a rekord je zaručen. Laikům se to prodá jako úžasný dojezd a všichni jsou happy. :-D

Fic
28. srpna • 9:56

Nic neříkající vzdálenosti, jízdy za kamionama, otřesná průměrná rychlost..... No kdo by hned nejásal, že ? Leda tak koncernoví šťouchači, ti jsou na takový zprávy uplně nedočkavý. Ještě by mohli otestovat, jak ID3 ujede 1000km když ho tlačej průměrnou rychlostí 4km/h, to by stříkali všude.

Petr Vaněk
27. srpna • 12:56

Vůz pěkný, ale dal bych za něj max půlku.

koncernový antipíčus
27. srpna • 13:36

Cena je nastavená tak, aby kupujícím po odečtení dotací dávala smysl. Proč by se měli cenově podbízet. To, že v ČR žádné dotace na elektromobilitu nejsou, protože se bude zlevňovat nafta, není problém VW.

Kuk Vykuk
28. srpna • 21:23

Bude se zlevňovat akorát tvůj mozek až se dá do frcu. :-PB-]

emkejx
27. srpna • 8:45

13-15.000e viac niesom ochotny dat, caute.

koncernový antipíčus
27. srpna • 13:29

Čulibrci, co by rádi Audi A8 za cenu zahradního traktůrku vždycky pobaví. Holt tohle není autobazar/vetešnictví, kde jsou zvyklí nakupovat.

Komik
26. srpna • 23:09

Mě to děsí... čekal jsem aspoň 700 km. Dyť dosáhl 10.5 kwh/100 km, když si dáte na spritmonitoru Hyundai Ioniq, tak je tam 10 lidí (8%) kteří jezdí za tuto spotřebu stadnardně a to po trasách, které nejsou plánovány jen pro sprotřebu.

KRD
27. srpna • 9:32

takže jel se spotřebou méně než 2L/benzínu, to není tak špatné ne?

Petr
27. srpna • 0:27

Ale Ioniq EV je oproti ID 3 trosku neporovnatelny. Ma mensi kapacitu baterky, je lehci a ma slabsi motor.

Martin Polák
26. srpna • 21:50

S takovým stylem a průměrnou rychlostí dojedu s benzinovou Oktávii na nádrž Praha-Paříž

jogurt
28. srpna • 10:40

s 435HP dvouapůltunovým V8 SUV taky. Akoràt že průměrná rychlost bude přes 100

jozka
26. srpna • 20:09

Tak to uz dokaze neco, co je vic nez pulstoleti bezne. Wow!Fakt mne fascinuje jak s timhle dokaze nekdo vyjit a tvarit se u toho vazne. Mimochodem. Jestli neco Nemci na dalnicich hlidaj, tak je to odstup, takze ty vetrne pytle za kamionem...

Jyrka Syrka
26. srpna • 21:47

Kdyby v tom pytlu ještě hodil na kamion lano tak by ujel 2x tolik

HRD
26. srpna • 18:38

Já přejedu na jedno tankování taky půl Německa :-) :-)

petr r. (petrumr)
26. srpna • 19:56

no a? on nemusel tankovat ani jednou.

Jyrka Syrka
26. srpna • 21:46

Jako, že začínal s prázdnou baterkou ?

petr r. (petrumr)
27. srpna • 19:54

ne, ale manželka mu to dala do zásuvky....kecám, oni to přivezli nabité.

Michal2
26. srpna • 16:53

Váha navíc na dálnici nehraje roli pokuď se jede plynule.Zkoušel jsem u 1.8t passat za kamiónem do 15metrů a jel jsem těch jeho-mejch tacho 95km/h za 5litrů ca o litr míň než z odstupem.No na okresce zase jel max 70 bo před ním kamióny.Někteří lidi tak i jezdí aby měli co nejmenší spotřebu.

petr r. (petrumr)
26. srpna • 15:08

hledám jestli to nebyl stejný člověk co ujel s konou 555km.

koncernový antipíčus
26. srpna • 15:48

Sám jsi koňa.

petr r. (petrumr)
26. srpna • 16:42

ááá pán se nesmí dívat na testy aut v cizině, rodiče zapli dětský zámek?

emkejx
27. srpna • 8:46

Kona dala 1026 kilometrov

Marek71
27. srpna • 8:59

To byl úplně jiný test, s tímto nesrovnatelné, na okruhu, rovinka, bezvětří, jenom řidič, zapnutá jenom světla, pomaleji... to vůbec nejde srovnat.

Doporučujeme

Články odjinud