Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Po Volkswagenu e-up! uvádí německý koncern na český trh druhý elektromobil, tentokrát odvozený od modelu Golf. Případní zájemci si musí připravit minimálně 899 900 Kč (vč. DPH). Prodeje tohoto elektromobilu obstarají dva dealeři - Auto Jarov a Porsche Brno.

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

V základní výbavě Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizace Climatronic, tempomat, palubní počítač, navigace a tak dále. Zajímavé jsou ovšem služby, které Volkswagen k autu nabízí. Pokud se vám například na cestě vybije baterie, automobilka bezplatně zajistí odtah k nejbližší dobíjecí stanici. Stát se vám to může třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Pak už tato služba bezplatná nebude.

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Po dobu dvou let platí rovněž nabídka bezplatného zapůjčení automobilu s konvečním motorem na deset dní. Tuto možnost lze využít jednou za rok. Maximální velikost zapůjčeného auta ale nemůže přesáhnout Volkswagen Golf.

Z nabídky příplatkových prvků je k dispozici například metalický lak karoserie za 14 300 Kč, adaptivní tempomat (12 500 Kč), parkovací asistent (16 100 Kč) nebo bezklíčkové odemykání (9100 Kč). Záruka prodloužená na 4 roky/80 000 km vyjde na 7100 Kč. Naopak bezplatně je možné podle konfigurátoru sáhnout po koženém čalounění interiéru.

Volkswagen e-Golf používá elektromotor o výkonu 115 koní. Výrobce udává dojezd až 190 km, maximální rychlost činí 140 km/h. Plné dobití z běžné domácí zásuvky trvá třináct hodin.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků