Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Po Volkswagenu e-up! uvádí německý koncern na český trh druhý elektromobil, tentokrát odvozený od modelu Golf. Případní zájemci si musí připravit minimálně 899 900 Kč (vč. DPH). Prodeje tohoto elektromobilu obstarají dva dealeři - Auto Jarov a Porsche Brno.

Video | Elektromobily | Ceny | Hatchbacky | Volkswagen | Byznys | Volkswagen Golf

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

V základní výbavě Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizace Climatronic, tempomat, palubní počítač, navigace a tak dále. Zajímavé jsou ovšem služby, které Volkswagen k autu nabízí. Pokud se vám například na cestě vybije baterie, automobilka bezplatně zajistí odtah k nejbližší dobíjecí stanici. Stát se vám to může třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Pak už tato služba bezplatná nebude.

Video | Elektromobily | Autosalony | Volkswagen | Frankfurt 2013 | Volkswagen Golf

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Po dobu dvou let platí rovněž nabídka bezplatného zapůjčení automobilu s konvečním motorem na deset dní. Tuto možnost lze využít jednou za rok. Maximální velikost zapůjčeného auta ale nemůže přesáhnout Volkswagen Golf.

Z nabídky příplatkových prvků je k dispozici například metalický lak karoserie za 14 300 Kč, adaptivní tempomat (12 500 Kč), parkovací asistent (16 100 Kč) nebo bezklíčkové odemykání (9100 Kč). Záruka prodloužená na 4 roky/80 000 km vyjde na 7100 Kč. Naopak bezplatně je možné podle konfigurátoru sáhnout po koženém čalounění interiéru.

Volkswagen e-Golf používá elektromotor o výkonu 115 koní. Výrobce udává dojezd až 190 km, maximální rychlost činí 140 km/h. Plné dobití z běžné domácí zásuvky trvá třináct hodin.

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků