Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Po Volkswagenu e-up! uvádí německý koncern na český trh druhý elektromobil, tentokrát odvozený od modelu Golf. Případní zájemci si musí připravit minimálně 899 900 Kč (vč. DPH). Prodeje tohoto elektromobilu obstarají dva dealeři - Auto Jarov a Porsche Brno.

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

V základní výbavě Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizace Climatronic, tempomat, palubní počítač, navigace a tak dále. Zajímavé jsou ovšem služby, které Volkswagen k autu nabízí. Pokud se vám například na cestě vybije baterie, automobilka bezplatně zajistí odtah k nejbližší dobíjecí stanici. Stát se vám to může třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Pak už tato služba bezplatná nebude.

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Po dobu dvou let platí rovněž nabídka bezplatného zapůjčení automobilu s konvečním motorem na deset dní. Tuto možnost lze využít jednou za rok. Maximální velikost zapůjčeného auta ale nemůže přesáhnout Volkswagen Golf.

Z nabídky příplatkových prvků je k dispozici například metalický lak karoserie za 14 300 Kč, adaptivní tempomat (12 500 Kč), parkovací asistent (16 100 Kč) nebo bezklíčkové odemykání (9100 Kč). Záruka prodloužená na 4 roky/80 000 km vyjde na 7100 Kč. Naopak bezplatně je možné podle konfigurátoru sáhnout po koženém čalounění interiéru.

Volkswagen e-Golf používá elektromotor o výkonu 115 koní. Výrobce udává dojezd až 190 km, maximální rychlost činí 140 km/h. Plné dobití z běžné domácí zásuvky trvá třináct hodin.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků