Elektrický SsangYong Korando se blíží. Bude moci zatopit i nové Škodě iV

25 komentářů

Kuk Vykuk
3. listopadu • 1:38

Jen si zatápějte pod kotlem dinosauři, a uvařte se navzájem :-DB-]

Sir CHerokee
2. listopadu • 12:25

Elektrická auta v Evropě zatopí spíše zatím svým značkám, protože se skoro neprodávají. A není se moc čemu divit, lidi nejsou úplně blbí.

mpolan
2. listopadu • 18:25

Zbožné přání zaostalý fosilů.

Luboš
2. listopadu • 19:00

Myšlenka pseudo-zeleného vypatlance. Bez dotací se neprodávají vůbec, čili jsou absolutně neprodejné. V Německu jsou i s dotacemi pod plánem.

ghj
4. listopadu • 9:24

VW už nakupuje baterie pod 100USD na kWh, což je hranice kdy se cena elektromobilu vyrovná ceně spalováku. Takže ty koncové ceny jsou vysoké z jiného důvodu.
Problémem je tak spíš nedostatek výrobních kapacit pro výrobu bateriových článků a snaha automobilek minimálně v EU prodávat elektromobily dráž, aby jich neprodali moc a zbytečně si tak nesnižovali flotilové emise před rokem 2021.
www.teslamagazin.sk/…islativa-emisie/

mpolan
3. listopadu • 14:28

Vůbec se neprodávají? Ale ale, i lhát se musí umět...

Marek71
5. listopadu • 13:13

Jo, jo, prodávají se jako housky na krámě, všude o ně zakopávám... momentálně asi každé 40. nebo 50. (?) nové auto v EU je BEV. A zbytek spalovák, případně malá část jako hybrid nebo plugin.

petr r. (petrumr)
2. listopadu • 13:19

třeba ne, podívej se jak třeba PSA udělá zachranu tych amerických značek, ale tento článek je o něčím jiném, tady diktuje elektro EU, ale tam to dělají automobilky samy. Tady se jenom kecá a plní internet fotkama a tam? podívej se na korejský stránky co si můžeš koupit.

MM
2. listopadu • 9:02

Budu se opakovat, ale SangYong opět nikomu nezatopí a bude rád že je rád.

Tomáš
2. listopadu • 12:42

SangYong je jak kvasinková vagína. Očekáváš normální věc, ale ono ouha, stopka už v prvním momentě a výsledek nepoužitelný. Takovou hračku si snad nemůže koupit ani někdo úplně blbej. Nadpis je jedno, chtěli jen uměle vyvolat kontroverzi, že se tu lidé budou štěkat. Jenže není o čem.

petr r. (petrumr)
2. listopadu • 13:28

tomáši agitka za koho?

Peter
2. listopadu • 14:25

Jednoduché - korejská auta na hovno, japonská taky, francouzská a italská vyjma supersportů jak by smet. Takže co nám zbývá? Škoda a Německo.

Libor*
3. listopadu • 8:41

Máš to špatně. Je to přesně opačně. Dříve pověstná německá kvalita je dávno passé. A protože je škodovka výrobek německého výrobce, tak to platí i na ni. Němci se zahrabali díky mizerné spolehlivosti, protože začali fanaticky šetřit. Říká se tomu optimalizace za každou cenu i tam, kde je to na škodu. Spoří na materiálech motorů, převodovek, podvozků. Hlavně, že materiály v interiérech působí honosným dojmem, ale jak se říká "navrch huj, vespod fuj". Potom se nelze divit, že ve statistikách spolehlivosti jsou na chvostu.
https://www.autorevue.cz/jd-power-2018-studii-kval... ...

Tomáš
2. listopadu • 16:57

Větší půlka Japonců a část Frantíků je paradoxně velmi príma ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
2. listopadu • 18:30

Psal jsem to jako odpověď, sám jezdím v japonských už 19 let, předtím 4 roky Hyundai.

bzzz
2. listopadu • 14:34

Co USA a britske 'aristokraticke' znacky?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
3. listopadu • 1:50

Prober se z diskotéky, žádné "britské" značky už dávno neexistují, natož aristokratické! Kromě Morgana, všechno skoupili boháči z jejich bývalých kolonií. :-P:-DB-]

Peter
2. listopadu • 13:15

Je to opět o českém písečku a o tom, že nad českého řidiče nikdo nemá. V Itálii nebo Rakousku není problém je denně potkat.

petr r. (petrumr)
2. listopadu • 10:24

Stačí jedno auto na vesnici a druzí se o to budou zajímat a třeba nekoupí to samé, ale hyundai nebo kia a o to vlastně výrobci jde, upozornit lidi, že za ušetřený peníze si mohou koupit třeba traktor. A hlavně budou mět čtyřkolku s redukcí a uzamykatelným diferákem a v případě pickupu si mohou vybrat i jakou chcou nápravu. Ten musso grand u nás jezdí i tu mahindru zahlédneš co má xx let a myslíš, že je to jeep.

iPace
2. listopadu • 10:38

a nejlip elektrickej traktor, JD na tom jiz nejakou dobu dela a par kousky v UK jiz na polich testuji :-)

TFC
2. listopadu • 10:55

400kWh baterie, aby to zoralo alespoň 10ha? To bude veliká legrace....:-D:-D:-D

iPace
2. listopadu • 14:46

u zemedelske a stavebni techniky se hraje na motohodiny, a JD na tomto spolupracuje s nekolika zemdelci v UK kteri dany traktor pro nej testuji v normalnim pracovnim nasazeni, je celkem fuk kolik KWh bude mit baterie, u traktoru vesmes nezalezi jestli ma baterie 2-3 tuny, naopak casto bude i vyhodousoucasny Sesam tedy to co testuji na podvozku ma ve smisenem provozu energii na vice nez 4 hodiny provozu, pripadne pokud slouzi jen jako dopravni stroj treba k tahani vleku tak az 55 hodin provozu, je treba si uvedomit ze traktory tohoto typu nemaji vetsinou potrebu jizdy nad 40 mil v hodine, JD takto skousi nejen elektricky traktor, ale i dalsi zemedelske stroje, treba sazece, a skousi to i v automatizovanych verzicha budes se asi divit, ale JD to nedela proto ze by nekdo z JD byl zastance elektromobility, ale protoze v dotaznicich jim to vyplnilo prez 50% zakazniku kteri jejich techniku pouzivaji a zakoupili si ji ;-) velka spousta farem v UK totiz spoleha i na vlastni zdroje elektriny ;-) a takova elektricka technika by jim umoznila rocne setrit i statisice liber za pohonne hmoty, kdys si najdes videa kde to lide s JD vysvetluji, tak nekterym tem zemedelcum by se vyplatilo i poridit 2 takove traktory a do 4 let se jim to na financich vyrovna s jednim traktorem stejne kategorie od JD na naftu ;-)u stavebnich stroju se to dokonce resi i kabelem, priblizne polovina staveb totiz probyha ja tak male plose ze i 200m kabel k takovemu stroji se vyplati i v pripade ze tu elektrinu vyraby elektrocentrala na naftu, a tohle nejsou vrtochy tech co ty stroje navrhuji a pak vyrabej, to jsou realne pozadavky firem co ty stroje pak provozujou ;-) je totiz rozdil pokud rocne platis u bagru provozni naklady 2 miliony a nebo treba jen 300 tisic, ten stroj ale klidne slouzi i 10-15 let ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
3. listopadu • 1:47

Nakonec zemědělci budou vyrábět elektřinu z posečený trávy a jiný zeleně, tak jako to plánuje Ecotricity v Británii.
https://www.ecotricity.co.uk/our-green-energy/our-gree... ...
https://www.youtube.com/watch...

Hernandez
2. listopadu • 11:53

Si to zajede samo do nabíječky, jako sekačka. Akorát místo budky pro traktoristu to bude mít komfortní boudu pro vlčáka s vyhřívanou podlahou, aby hlídal a traktor nikdo ho neukradl.

TFC
2. listopadu • 9:55

Nojo, vymýšlet slabomyslné titulky je tak trochu challenge všech "redaktorů" současné epochy. Napříč redakcemi.

Doporučujeme

Články odjinud