Jen si zatápějte pod kotlem dinosauři, a uvařte se navzájem :-DB-]
Elektrická auta v Evropě zatopí spíše zatím svým značkám, protože se skoro neprodávají. A není se moc čemu divit, lidi nejsou úplně blbí.
Zbožné přání zaostalý fosilů.
Myšlenka pseudo-zeleného vypatlance. Bez dotací se neprodávají vůbec, čili jsou absolutně neprodejné. V Německu jsou i s dotacemi pod plánem.
VW už nakupuje baterie pod 100USD na kWh, což je hranice kdy se cena elektromobilu vyrovná ceně spalováku. Takže ty koncové ceny jsou vysoké z jiného důvodu.Problémem je tak spíš nedostatek výrobních kapacit pro výrobu bateriových článků a snaha automobilek minimálně v EU prodávat elektromobily dráž, aby jich neprodali moc a zbytečně si tak nesnižovali flotilové emise před rokem 2021.www.teslamagazin.sk/…islativa-emisie/
Vůbec se neprodávají? Ale ale, i lhát se musí umět...
Jo, jo, prodávají se jako housky na krámě, všude o ně zakopávám... momentálně asi každé 40. nebo 50. (?) nové auto v EU je BEV. A zbytek spalovák, případně malá část jako hybrid nebo plugin.
třeba ne, podívej se jak třeba PSA udělá zachranu tych amerických značek, ale tento článek je o něčím jiném, tady diktuje elektro EU, ale tam to dělají automobilky samy. Tady se jenom kecá a plní internet fotkama a tam? podívej se na korejský stránky co si můžeš koupit.
Budu se opakovat, ale SangYong opět nikomu nezatopí a bude rád že je rád.
SangYong je jak kvasinková vagína. Očekáváš normální věc, ale ono ouha, stopka už v prvním momentě a výsledek nepoužitelný. Takovou hračku si snad nemůže koupit ani někdo úplně blbej. Nadpis je jedno, chtěli jen uměle vyvolat kontroverzi, že se tu lidé budou štěkat. Jenže není o čem.
tomáši agitka za koho?
Jednoduché - korejská auta na hovno, japonská taky, francouzská a italská vyjma supersportů jak by smet. Takže co nám zbývá? Škoda a Německo.
Máš to špatně. Je to přesně opačně. Dříve pověstná německá kvalita je dávno passé. A protože je škodovka výrobek německého výrobce, tak to platí i na ni. Němci se zahrabali díky mizerné spolehlivosti, protože začali fanaticky šetřit. Říká se tomu optimalizace za každou cenu i tam, kde je to na škodu. Spoří na materiálech motorů, převodovek, podvozků. Hlavně, že materiály v interiérech působí honosným dojmem, ale jak se říká "navrch huj, vespod fuj". Potom se nelze divit, že ve statistikách spolehlivosti jsou na chvostu.https://www.autorevue.cz/jd-power-2018-studii-kval... ...
Větší půlka Japonců a část Frantíků je paradoxně velmi príma ;-)
Psal jsem to jako odpověď, sám jezdím v japonských už 19 let, předtím 4 roky Hyundai.
Co USA a britske 'aristokraticke' znacky?
Prober se z diskotéky, žádné "britské" značky už dávno neexistují, natož aristokratické! Kromě Morgana, všechno skoupili boháči z jejich bývalých kolonií. :-P:-DB-]
Je to opět o českém písečku a o tom, že nad českého řidiče nikdo nemá. V Itálii nebo Rakousku není problém je denně potkat.
Stačí jedno auto na vesnici a druzí se o to budou zajímat a třeba nekoupí to samé, ale hyundai nebo kia a o to vlastně výrobci jde, upozornit lidi, že za ušetřený peníze si mohou koupit třeba traktor. A hlavně budou mět čtyřkolku s redukcí a uzamykatelným diferákem a v případě pickupu si mohou vybrat i jakou chcou nápravu. Ten musso grand u nás jezdí i tu mahindru zahlédneš co má xx let a myslíš, že je to jeep.
a nejlip elektrickej traktor, JD na tom jiz nejakou dobu dela a par kousky v UK jiz na polich testuji :-)
400kWh baterie, aby to zoralo alespoň 10ha? To bude veliká legrace....:-D:-D:-D
u zemedelske a stavebni techniky se hraje na motohodiny, a JD na tomto spolupracuje s nekolika zemdelci v UK kteri dany traktor pro nej testuji v normalnim pracovnim nasazeni, je celkem fuk kolik KWh bude mit baterie, u traktoru vesmes nezalezi jestli ma baterie 2-3 tuny, naopak casto bude i vyhodousoucasny Sesam tedy to co testuji na podvozku ma ve smisenem provozu energii na vice nez 4 hodiny provozu, pripadne pokud slouzi jen jako dopravni stroj treba k tahani vleku tak az 55 hodin provozu, je treba si uvedomit ze traktory tohoto typu nemaji vetsinou potrebu jizdy nad 40 mil v hodine, JD takto skousi nejen elektricky traktor, ale i dalsi zemedelske stroje, treba sazece, a skousi to i v automatizovanych verzicha budes se asi divit, ale JD to nedela proto ze by nekdo z JD byl zastance elektromobility, ale protoze v dotaznicich jim to vyplnilo prez 50% zakazniku kteri jejich techniku pouzivaji a zakoupili si ji ;-) velka spousta farem v UK totiz spoleha i na vlastni zdroje elektriny ;-) a takova elektricka technika by jim umoznila rocne setrit i statisice liber za pohonne hmoty, kdys si najdes videa kde to lide s JD vysvetluji, tak nekterym tem zemedelcum by se vyplatilo i poridit 2 takove traktory a do 4 let se jim to na financich vyrovna s jednim traktorem stejne kategorie od JD na naftu ;-)u stavebnich stroju se to dokonce resi i kabelem, priblizne polovina staveb totiz probyha ja tak male plose ze i 200m kabel k takovemu stroji se vyplati i v pripade ze tu elektrinu vyraby elektrocentrala na naftu, a tohle nejsou vrtochy tech co ty stroje navrhuji a pak vyrabej, to jsou realne pozadavky firem co ty stroje pak provozujou ;-) je totiz rozdil pokud rocne platis u bagru provozni naklady 2 miliony a nebo treba jen 300 tisic, ten stroj ale klidne slouzi i 10-15 let ;-)
Nakonec zemědělci budou vyrábět elektřinu z posečený trávy a jiný zeleně, tak jako to plánuje Ecotricity v Británii.https://www.ecotricity.co.uk/our-green-energy/our-gree... ... https://www.youtube.com/watch...
Si to zajede samo do nabíječky, jako sekačka. Akorát místo budky pro traktoristu to bude mít komfortní boudu pro vlčáka s vyhřívanou podlahou, aby hlídal a traktor nikdo ho neukradl.
Nojo, vymýšlet slabomyslné titulky je tak trochu challenge všech "redaktorů" současné epochy. Napříč redakcemi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.