Elektrický SsangYong Korando se blíží. Bude moci zatopit i nové Škodě iV

MM  |  02. 11. 2019 09:02

Budu se opakovat, ale SangYong opět nikomu nezatopí a bude rád že je rád.

Odpovědět  |   | 
TFC  |  02. 11. 2019 09:55

Nojo, vymýšlet slabomyslné titulky je tak trochu challenge všech "redaktorů" současné epochy. Napříč redakcemi.

Odpovědět  |   | 

Stačí jedno auto na vesnici a druzí se o to budou zajímat a třeba nekoupí to samé, ale hyundai nebo kia a o to vlastně výrobci jde, upozornit lidi, že za ušetřený peníze si mohou koupit třeba traktor. A hlavně budou mět čtyřkolku s redukcí a uzamykatelným diferákem a v případě pickupu si mohou vybrat i jakou chcou nápravu. Ten musso grand u nás jezdí i tu mahindru zahlédneš co má xx let a myslíš, že je to jeep.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 11. 2019 10:38

a nejlip elektrickej traktor, JD na tom jiz nejakou dobu dela a par kousky v UK jiz na polich testuji

Odpovědět  |   | 
TFC  |  02. 11. 2019 10:55

400kWh baterie, aby to zoralo alespoň 10ha? To bude veliká legrace....

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 11. 2019 11:53

Si to zajede samo do nabíječky, jako sekačka. Akorát místo budky pro traktoristu to bude mít komfortní boudu pro vlčáka s vyhřívanou podlahou, aby hlídal a traktor nikdo ho neukradl.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 11. 2019 14:46

u zemedelske a stavebni techniky se hraje na motohodiny, a JD na tomto spolupracuje s nekolika zemdelci v UK kteri dany traktor pro nej testuji v normalnim pracovnim nasazeni, je celkem fuk kolik KWh bude mit baterie, u traktoru vesmes nezalezi jestli ma baterie 2-3 tuny, naopak casto bude i vyhodou

soucasny Sesam tedy to co testuji na podvozku ma ve smisenem provozu energii na vice nez 4 hodiny provozu, pripadne pokud slouzi jen jako dopravni stroj treba k tahani vleku tak az 55 hodin provozu, je treba si uvedomit ze traktory tohoto typu nemaji vetsinou potrebu jizdy nad 40 mil v hodine, JD takto skousi nejen elektricky traktor, ale i dalsi zemedelske stroje, treba sazece, a skousi to i v automatizovanych verzich

a budes se asi divit, ale JD to nedela proto ze by nekdo z JD byl zastance elektromobility, ale protoze v dotaznicich jim to vyplnilo prez 50% zakazniku kteri jejich techniku pouzivaji a zakoupili si ji velka spousta farem v UK totiz spoleha i na vlastni zdroje elektriny a takova elektricka technika by jim umoznila rocne setrit i statisice liber za pohonne hmoty, kdys si najdes videa kde to lide s JD vysvetluji, tak nekterym tem zemedelcum by se vyplatilo i poridit 2 takove traktory a do 4 let se jim to na financich vyrovna s jednim traktorem stejne kategorie od JD na naftu

u stavebnich stroju se to dokonce resi i kabelem, priblizne polovina staveb totiz probyha ja tak male plose ze i 200m kabel k takovemu stroji se vyplati i v pripade ze tu elektrinu vyraby elektrocentrala na naftu, a tohle nejsou vrtochy tech co ty stroje navrhuji a pak vyrabej, to jsou realne pozadavky firem co ty stroje pak provozujou je totiz rozdil pokud rocne platis u bagru provozni naklady 2 miliony a nebo treba jen 300 tisic, ten stroj ale klidne slouzi i 10-15 let

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 11. 2019 01:47

Nakonec zemědělci budou vyrábět elektřinu z posečený trávy a jiný zeleně, tak jako to plánuje Ecotricity v Británii.
https://www.ecotricity.co.uk/our-green-energy/our-gree... ...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  02. 11. 2019 12:42

SangYong je jak kvasinková vagína. Očekáváš normální věc, ale ono ouha, stopka už v prvním momentě a výsledek nepoužitelný. Takovou hračku si snad nemůže koupit ani někdo úplně blbej. Nadpis je jedno, chtěli jen uměle vyvolat kontroverzi, že se tu lidé budou štěkat. Jenže není o čem.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 11. 2019 13:15

Je to opět o českém písečku a o tom, že nad českého řidiče nikdo nemá. V Itálii nebo Rakousku není problém je denně potkat.

Odpovědět  |   | 

tomáši agitka za koho?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 11. 2019 14:25

Jednoduché - korejská auta na hovno, japonská taky, francouzská a italská vyjma supersportů jak by smet. Takže co nám zbývá? Škoda a Německo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 14:34

Co USA a britske 'aristokraticke' znacky?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 11. 2019 01:50

Prober se z diskotéky, žádné "britské" značky už dávno neexistují, natož aristokratické! Kromě Morgana, všechno skoupili boháči z jejich bývalých kolonií.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  02. 11. 2019 16:57

Větší půlka Japonců a část Frantíků je paradoxně velmi príma

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 11. 2019 18:30

Psal jsem to jako odpověď, sám jezdím v japonských už 19 let, předtím 4 roky Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Libor*  |  03. 11. 2019 08:41

Máš to špatně. Je to přesně opačně. Dříve pověstná německá kvalita je dávno passé. A protože je škodovka výrobek německého výrobce, tak to platí i na ni. Němci se zahrabali díky mizerné spolehlivosti, protože začali fanaticky šetřit. Říká se tomu optimalizace za každou cenu i tam, kde je to na škodu. Spoří na materiálech motorů, převodovek, podvozků. Hlavně, že materiály v interiérech působí honosným dojmem, ale jak se říká "navrch huj, vespod fuj". Potom se nelze divit, že ve statistikách spolehlivosti jsou na chvostu.
https://www.autorevue.cz/jd-power-2018-studii-kval... ...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 11. 2019 12:25

Elektrická auta v Evropě zatopí spíše zatím svým značkám, protože se skoro neprodávají. A není se moc čemu divit, lidi nejsou úplně blbí.

Odpovědět  |   | 

třeba ne, podívej se jak třeba PSA udělá zachranu tych amerických značek, ale tento článek je o něčím jiném, tady diktuje elektro EU, ale tam to dělají automobilky samy. Tady se jenom kecá a plní internet fotkama a tam? podívej se na korejský stránky co si můžeš koupit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 18:25

Zbožné přání zaostalý fosilů.

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  02. 11. 2019 19:00

Myšlenka pseudo-zeleného vypatlance. Bez dotací se neprodávají vůbec, čili jsou absolutně neprodejné. V Německu jsou i s dotacemi pod plánem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2019 14:28

Vůbec se neprodávají? Ale ale, i lhát se musí umět...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 11. 2019 13:13

Jo, jo, prodávají se jako housky na krámě, všude o ně zakopávám... momentálně asi každé 40. nebo 50. (?) nové auto v EU je BEV. A zbytek spalovák, případně malá část jako hybrid nebo plugin.

Odpovědět  |   | 
ghj  |  04. 11. 2019 09:24

VW už nakupuje baterie pod 100USD na kWh, což je hranice kdy se cena elektromobilu vyrovná ceně spalováku. Takže ty koncové ceny jsou vysoké z jiného důvodu.
Problémem je tak spíš nedostatek výrobních kapacit pro výrobu bateriových článků a snaha automobilek minimálně v EU prodávat elektromobily dráž, aby jich neprodali moc a zbytečně si tak nesnižovali flotilové emise před rokem 2021.
www.teslamagazin.sk/…islativa-emisie/

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 11. 2019 01:38

Jen si zatápějte pod kotlem dinosauři, a uvařte se navzájem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A