Už i Seat má elektromobil. Mii Electric zrychlí na 50 km/h za 3,9 sekundy

Sir_CHerokee  |  04. 06. 2019 18:53

A cena?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  04. 06. 2019 19:45

Když se na to poskládáš ze svých daní, tak cena bude rovná benzínu. To je ten průser. V Praze žrádlo rozváží elektro Citigo. Na tohle peníze jsou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 06. 2019 22:41

Ty ses zase přešleh hérem.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 19:08

proč to měřej z 0 na 50 km/h ? poněvadž to víc nejede

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 22:08

To auto je určený do města, ty jezdíš v obci kolik?

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 22:10

jak hovado

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 23:33

hovado může jezdit i 30tkou.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  05. 06. 2019 10:18

Kdyz na to prijde tak i 100. Vy snad ne?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  04. 06. 2019 19:58

Akcelerace pecka. Stejně jako dnešní cena beznínu, 16 Kč!!
Za půl litru.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  04. 06. 2019 20:59

Jsem rád, že se alespoň trochu rozšiřuje nabídka elektromobilů na trhu, ale doufám, že to nebude dál pokračovat tak, že jeden koncern udělá vždy jedno auto a to se akorát přeznačkuje. :) Osobně nevidím jediný důvod, proč si tohle koupit místo e-Upu nebo EV Citigo. Ale bod pro VW, alespoň si mohou odškrtnout, že už mají 3 nový elektromobily. I když jsou úplně identický.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 06. 2019 16:36

stejne tak si Spanel rekne proc si misto tohohle kupovat Citigo nebo UP?, zrovna u tohoto modelu bzych necekal celokoncernovej prodej vic nez par desitek tisic kusu rocne, a to ani s cenou okolo 18-20 tisic eur

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 21:13

elektrika je budoucnost v zásuvce jsou nevyčerpatelné zdroje a nic to nestojí

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 22:13

a když k tomu máš svoji elektrárnu.....třeba křovinák na benzín je u mně už minulost a dočká se i sekačka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 06. 2019 22:23

Krovinorez jedine ctyrnohy a v bio- kvalite. A po sezone/prubezne ho sezeres, tomu benzin ani elektrina nemohou konkutrovat

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 22:26

a ještě ti zbydou hovínka jako peletky

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 23:40

mám tepelný čerpadlo.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 23:39

NE, stačí zvířata pod kapotou, já mám akorát žabu, druhá se utopila a ježka někdo přejel a na ptáky mám plašič, nemám rád plátno posraný.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 06. 2019 22:43

A kde do toho vezmou baterky?

Odpovědět  |   | 
jarda  |  04. 06. 2019 22:48

Musk jim nějaký prodá teď když je v krachu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 13:01

Si teda dost zaspal, ten už v krachu 10 let.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 23:44

taky čekám na článek a na fotky, třeba hyundai to má přišrubovaný ze spodku, podobně jak tesla.

Odpovědět  |   | 
komik  |  05. 06. 2019 10:43

To je strašná z nouze-ctnost.. parametry jsou o generaci zpátky.. Hlavně 37kwh baterka na 260 Km? Papírová spotřeba 14,2 kwh v miniautě s 80 hp motorem?
Data ze spritmonitoru:
Ioniq 120hp - 13.99 kw
Nissan Leaf - 109 hp - 15,7 kwh
Leaf nová gen - 150 hp - 16,16 kwh
vzhledem k tomu, že tabulkové spotřeby jsou podstřelené, tak se můžeme dočkat že to bude řát víc než větší a skoro 2x silnější auta??

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 06. 2019 16:53

eUP sice na sprintmonitoru mnoho neni, ale z toho mala ktere tam je je prumer nejakych 14.5kW na 100km, zkuseny elektromobilista s tim bude schopnej jezdit za 11-12, bezny ridic za tech cca 14-15

Odpovědět  |   | 
komik  |  05. 06. 2019 18:37

no.. já bych čekal kolem 12kwh.. pak by to mělo i dojezd 300. Připadá mi že VW nemá dobře propracovaný energy-management.. i E-tron žere jak malý tank (25-30kwh).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A