Začalo to představením  konceptu Megane eVision  a nyní již pomalu na cesty vyjíždí první maskované předprodukční vozy takzvaného MeganE či oficiálně Megane E-Tech Electric... | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Začalo to představením konceptu Megane eVision a nyní již pomalu na cesty vyjíždí první maskované předprodukční vozy takzvaného MeganE či oficiálně Megane E-Tech Electric... | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

...tedy nového elektrického crossoveru, který se nemá od loňské studie příliš lišit. A jak už bylo potvrzeno, se současnou stejnojmennou řadou hatchbacku a kombi nebude mít mnoho společného. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

...tedy nového elektrického crossoveru, který se nemá od loňské studie příliš lišit. A jak už bylo potvrzeno, se současnou stejnojmennou řadou hatchbacku a kombi nebude mít mnoho společného. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Novinka stojící na  platformě CMF-EV , stejně jako  SUV Nissan Ariya , nám tedy zatím odhaluje alespoň základní proporce karoserie sériového vozu. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Novinka stojící na platformě CMF-EV, stejně jako SUV Nissan Ariya, nám tedy zatím odhaluje alespoň základní proporce karoserie sériového vozu. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Naplno jde vidět i design osvětlení s úzkými lampami vpředu i vzadu, propojenými přes celou šířku vozu a nyní již samozřejmě doplněnými  o nová loga Renaultu . | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Naplno jde vidět i design osvětlení s úzkými lampami vpředu i vzadu, propojenými přes celou šířku vozu a nyní již samozřejmě doplněnými o nová loga Renaultu. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Předprodukční vůz odhaluje částečně i techniku uvnitř. Stejně jako dřívější koncept tak používá 60kWh baterii a elektromotor o výkonu 160 kW (217 koní). Identický by měl tedy být i točivý moment 300 N.m a udávaný dojezd přesahující 450 kilometrů. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Předprodukční vůz odhaluje částečně i techniku uvnitř. Stejně jako dřívější koncept tak používá 60kWh baterii a elektromotor o výkonu 160 kW (217 koní). Identický by měl tedy být i točivý moment 300 N.m a udávaný dojezd přesahující 450 kilometrů. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Po vzoru aliančního sourozence Nissanu Ariya by nicméně mohl Megane E-Tech Electric přijet i ve výkonnějších variantách s větším dojezdem. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Po vzoru aliančního sourozence Nissanu Ariya by nicméně mohl Megane E-Tech Electric přijet i ve výkonnějších variantách s větším dojezdem. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Více informací o technice si zatím Renault nechává pro sebe. Letos v létě už ale vyjede k testování na silnice flotila 30 vozů. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Více informací o technice si zatím Renault nechává pro sebe. Letos v létě už ale vyjede k testování na silnice flotila 30 vozů. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

Výroba bude probíhat v továrně Douai ve Francii, tedy na stejném místě, kde má probíhat i produkce  nového elektrického Renaultu 5 . | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

Výroba bude probíhat v továrně Douai ve Francii, tedy na stejném místě, kde má probíhat i produkce nového elektrického Renaultu 5. | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault

 | Renault Megane E-Tech Electric | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision Zdroj: Renault

 | Koncept Renault Megane eVision | Zdroj: Renault

...tedy nového elektrického crossoveru, který se nemá od loňské studie příliš lišit. A jak už bylo potvrzeno, se současnou stejnojmennou řadou hatchbacku a kombi nebude mít mnoho společného. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault
Novinka stojící na  platformě CMF-EV , stejně jako  SUV Nissan Ariya , nám tedy zatím odhaluje alespoň základní proporce karoserie sériového vozu. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault
Naplno jde vidět i design osvětlení s úzkými lampami vpředu i vzadu, propojenými přes celou šířku vozu a nyní již samozřejmě doplněnými  o nová loga Renaultu . | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault
Předprodukční vůz odhaluje částečně i techniku uvnitř. Stejně jako dřívější koncept tak používá 60kWh baterii a elektromotor o výkonu 160 kW (217 koní). Identický by měl tedy být i točivý moment 300 N.m a udávaný dojezd přesahující 450 kilometrů. | Renault Megane E-Tech Electric Zdroj: Renault
26
Fotogalerie

Elektrický Renault Megane už míří na silnice. I přes maskování ukazuje mnohé

Proti současnému Meganu to bude zásadní změna nejen po stránce pohonného ústrojí.

Začalo to představením konceptu Megane eVision a nyní již pomalu na cesty vyjíždí první maskované předprodukční vozy takzvaného MeganE či oficiálně Megane E-Tech Electric, tedy nového elektrického crossoveru, který se nemá od loňské studie příliš lišit. A jak už bylo potvrzeno, se současnou stejnojmennou řadou hatchbacku a kombi nebude mít mnoho společného.

Novinka stojící na platformě CMF-EV, stejně jako SUV Nissan Ariya, nám tedy zatím odhaluje alespoň základní proporce karoserie sériového vozu. Naplno jde vidět i design osvětlení s úzkými lampami vpředu i vzadu, propojenými přes celou šířku vozu a nyní již samozřejmě doplněnými o nová loga Renaultu.

Předprodukční vůz odhaluje částečně i techniku uvnitř. Stejně jako dřívější koncept tak používá 60kWh baterii a elektromotor o výkonu 160 kW (217 koní). Identický by měl tedy být i točivý moment 300 N.m a udávaný dojezd přesahující 450 kilometrů. Po vzoru aliančního sourozence Nissanu Ariya by nicméně mohl Megane E-Tech Electric přijet i ve výkonnějších variantách s větším dojezdem.

Více informací o technice si zatím Renault nechává pro sebe. Letos v létě už ale vyjede k testování na silnice flotila 30 vozů. Výroba bude probíhat v továrně Douai ve Francii, tedy na stejném místě, kde má probíhat i produkce nového elektrického Renaultu 5.

Zábava pro dnešní den: Slovník elektromobility podle redakce Autorevue!

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud