Elektrický Renault Megane bude krásný! Od tohoto konceptu se moc lišit nebude

Pikus  |  16. 10. 2020 09:47

Krásný... 160KW výkonu a 60KWh baterka, to budou za holobyt někde u 1-1.1M. Určite stávají zákazníci, kteří si Megan kupují za ceny 400-500k rádi priplati za hezčí vůz a zelený pocit.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  16. 10. 2020 10:24

Ale na druhou stranu vypadá o takových 730 tisíc lépe než ta nová electroDacia

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  16. 10. 2020 11:49

Vida, že to jde i bez fejkového kýčového vypíčeného chromovaného prasečího rypáku ala Enyaq. Dobrá práce Renault.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 10. 2020 12:18

Kapacita baterky nic moc, ale hlavně je škoda, že to mrdlaj zase jako předohrab. Přitom EV je ideální šance přejít na RWD, protože to nic nestojí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 10. 2020 13:19

Možná třeba proto, že přední pohon je z hlediska běžného provozu bezpečnější a vcelku nezáludný. A taky neomezuje prostor pro zavazadla, což by elektrický motor nějakým způsobem vždycky udělal. Je to rodinné auto, ne hračka pro zastydlé puboše.

Odpovědět  |   | 

Až na to že praxe ukázala že u EV je to přesně naopak.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Bill  |  16. 10. 2020 13:38

JJ, baterky mít vpředu, dva motory vzadu, takovej elektrotransaxle ... jen to pak bourat raději bokem

Odpovědět  |   | 
LOL  |  16. 10. 2020 13:31

co je na něm krásnýho? Vypadá jak vyšmatlaná dědouškova papuč.

Odpovědět  |   | 
skuby  |  16. 10. 2020 14:31

Hele věc vkusu, za mě jedno z nejhezších e-aut - jak je vidět, ze udělat čumák bez (fejkové) mřížky, aniž by to vypadalo jako delfín (zdravíme Tesly 3&Y)

Odpovědět  |   | 
-  |  16. 10. 2020 17:19

👎

Odpovědět  |   | 
-  |  16. 10. 2020 17:18

👍

Odpovědět  |   | 
Kaar  |  16. 10. 2020 14:17

Což o to. Pěkný to je, ale pohon je k ničemu.

Odpovědět  |   | 

Zavři se do garáže a nastartuj.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Renault má výhodu. E-formule, KERS a další závodní technologické prvky umožnily odladit řídicí systém pohonného ústrojí. Sám jsem byl při dvoudenním testu Zoe překvapen, že vše funguje přirozeně bez složitostí a jízda je zcela plynulá a současně nečekaně svižná. Má to vše ale jedno ALE: Jak dlouho vyddrží tento systém a celé auto fungovat bezporuchově a bez nutnosti výměny baterií? to je zásadní otázka, protože na elektromobilech si dokážeme opravit tak něco na podvozku a karoserii, ale rozhodně ne na onom systému pohonného ústrojí. proto zůstanu u spolehlivých a snadno pravidtelných benzíňáků, co to jen půjde.

Odpovědět  |   | 
skuby  |  16. 10. 2020 15:13

Hele to je těžký... Naši tátové si ještě opravovali pračky, já si před lety ještě opravoval PC (myšleno HW), za chvíli si prostě sám neopravíš nic. Tak proč zrovna to auto by mělo jít opravit doma? Automobilka logicky preferuje rychlost = nižší cenu montáže => integrovaný skupiny komponent atd.
Možná by nás do těch e-aut tak netlačili, kdyby např. u nás pořád nejezdily 15+ let starý Octy fdýzlu...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 10. 2020 17:27

Snadno opravitelných benziňáků? Pokud honíš nějakou Feldu nebo třicet let starou OHV ameriku, tak možná. Moderní spalovací motory jsou všechno možné, jen ne snadno opravitelné. Polovinu závad má na svědomí "něco" v elektronice.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  16. 10. 2020 14:37

co je na tom pekne?
Vyzera to prakticky rovnako ako sucasny Scenic..

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 10. 2020 15:44

Bych řekl, že to spíš vyypadá jako Captur než Scenic ale právě proto je to pěkný.

Odpovědět  |   | 
karelhrabe  |  16. 10. 2020 17:44

To je i s dodaním nabíjecí stanici doma ???? Kolik kilometrů asi najede v zimě v Praze 300 ??? Na troje nabiti ne ??? To je auto pro poslance senátory a Pražáky jak stvořené !!!!

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  17. 10. 2020 18:15

Těch lidí co jdou v Praze a mají vlastní garáž či garážové stání zase tolik není. Navíc, aby ta garaz měla vlastní trafo na úrovni zbytku toho domu.

Odpovědět  |   | 

Jste voba blbý jak tágo. Vy budete mlejt hlouposti i za 10 let.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  19. 10. 2020 10:54

Hezké, ale jen vzhled auta tyhle kategorie neprodává.

Bude to průměrně drahý EV, který prostě statistiku ojetých vozů zásadně nezmění od nás na západ, na tož zde.

Odpovědět  |   | 

“Na klasickou mřížku chladiče samozřejmě zapomeňte”

Přesně to nepochopili předpotopní dinosauři ve Škodovce a plácli na ní odpornej bakelitovej dekl fejkovýho chladiče.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Parádní dizajn, ale ten předohrab je u EV pěkná kravina, tím to podělali.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord