Parádní dizajn, ale ten předohrab je u EV pěkná kravina, tím to podělali. B-]
“Na klasickou mřížku chladiče samozřejmě zapomeňte”Přesně to nepochopili předpotopní dinosauři ve Škodovce a plácli na ní odpornej bakelitovej dekl fejkovýho chladiče. :-D:-D:-DB-]
Hezké, ale jen vzhled auta tyhle kategorie neprodává.Bude to průměrně drahý EV, který prostě statistiku ojetých vozů zásadně nezmění od nás na západ, na tož zde.
To je i s dodaním nabíjecí stanici doma ???? Kolik kilometrů asi najede v zimě v Praze 300 ??? Na troje nabiti ne ??? To je auto pro poslance senátory a Pražáky jak stvořené !!!!
Těch lidí co jdou v Praze a mají vlastní garáž či garážové stání zase tolik není. Navíc, aby ta garaz měla vlastní trafo na úrovni zbytku toho domu.
Jste voba blbý jak tágo. Vy budete mlejt hlouposti i za 10 let. B-]
co je na tom pekne?Vyzera to prakticky rovnako ako sucasny Scenic..
Bych řekl, že to spíš vyypadá jako Captur než Scenic ale právě proto je to pěkný.
Renault má výhodu. E-formule, KERS a další závodní technologické prvky umožnily odladit řídicí systém pohonného ústrojí. Sám jsem byl při dvoudenním testu Zoe překvapen, že vše funguje přirozeně bez složitostí a jízda je zcela plynulá a současně nečekaně svižná. Má to vše ale jedno ALE: Jak dlouho vyddrží tento systém a celé auto fungovat bezporuchově a bez nutnosti výměny baterií? to je zásadní otázka, protože na elektromobilech si dokážeme opravit tak něco na podvozku a karoserii, ale rozhodně ne na onom systému pohonného ústrojí. proto zůstanu u spolehlivých a snadno pravidtelných benzíňáků, co to jen půjde.
Snadno opravitelných benziňáků? Pokud honíš nějakou Feldu nebo třicet let starou OHV ameriku, tak možná. Moderní spalovací motory jsou všechno možné, jen ne snadno opravitelné. Polovinu závad má na svědomí "něco" v elektronice.
Hele to je těžký... Naši tátové si ještě opravovali pračky, já si před lety ještě opravoval PC (myšleno HW), za chvíli si prostě sám neopravíš nic. Tak proč zrovna to auto by mělo jít opravit doma? Automobilka logicky preferuje rychlost = nižší cenu montáže => integrovaný skupiny komponent atd.Možná by nás do těch e-aut tak netlačili, kdyby např. u nás pořád nejezdily 15+ let starý Octy fdýzlu...
Což o to. Pěkný to je, ale pohon je k ničemu.
Zavři se do garáže a nastartuj.
co je na něm krásnýho? Vypadá jak vyšmatlaná dědouškova papuč.
👍
Hele věc vkusu, za mě jedno z nejhezších e-aut - jak je vidět, ze udělat čumák bez (fejkové) mřížky, aniž by to vypadalo jako delfín (zdravíme Tesly 3&Y) :-D
👎
Kapacita baterky nic moc, ale hlavně je škoda, že to mrdlaj zase jako předohrab. Přitom EV je ideální šance přejít na RWD, protože to nic nestojí.
JJ, baterky mít vpředu, dva motory vzadu, takovej elektrotransaxle ... jen to pak bourat raději bokem :-D
Možná třeba proto, že přední pohon je z hlediska běžného provozu bezpečnější a vcelku nezáludný. A taky neomezuje prostor pro zavazadla, což by elektrický motor nějakým způsobem vždycky udělal. Je to rodinné auto, ne hračka pro zastydlé puboše.
Až na to že praxe ukázala že u EV je to přesně naopak. B-]
Vida, že to jde i bez fejkového kýčového vypíčeného chromovaného prasečího rypáku ala Enyaq. Dobrá práce Renault.
Krásný... 160KW výkonu a 60KWh baterka, to budou za holobyt někde u 1-1.1M. Určite stávají zákazníci, kteří si Megan kupují za ceny 400-500k rádi priplati za hezčí vůz a zelený pocit.
Ale na druhou stranu vypadá o takových 730 tisíc lépe než ta nová electroDacia:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.