Elektrický Range Rover se ukáže do dvou let. Bratranec Jaguaru XJ má zaujmout Čínu

Zatímco Jaguar už své první elektrické SUV má, Range Rover si o něm zatím nechává zdát. Dočkáme se jej do dvou let a elektrický pohon nebude jeho jedinou zvláštností.

Plug-in hybrid byl prozatím nejvyšší formou elektrifikace luxusních modelů značky Land Rover. Čistě elektrická verze automobilu zatím chybí. To se má podle všeho změnit do dvou let, kdy by se do produkce měl dostat vůz s modelovým označením Road Rover, které si automobilka nechala patentovat již v roce 2017.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

„Road“ v názvu má značit, že model bude z větší části zaměřený pro jízdu na silnici. I tak má ale nabídnout více terénních schopností než konkurence. Podle všeho půjde o SUV, které se stane konkurentem například pro nadcházející Audi E-Tron Sportback a čistě elektrickou variantu Porsche Macan, která má dorazit s příští generací.

Velikostně zapadne mezi Velar a Evoque, klasický vzhled SUV má však ustoupit svažující se střeše a elegantnímu profilu po vzoru SUV-kupé. Představte si takový Jaguar I-Pace s karoserií Land Roveru. V útrobách má být nová modulární platforma MLA, na které bude stát i příští elektrifikovaný Jaguar XJ.

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

Od novinky si značka slibuje velké prodeje v Číně, kde trh kombinaci vyšší karoserie a elektrického ústrojí přeje. Po představení nového Defenderu se zástupem žíznivých motorů pod kapotou si ještě navíc pomůže s emisním průměrem. Nový model Range Roveru by se měl objevit do roku 2021.

Galerie obsahuje Range Rover Evoque a Jaguar I-Pace.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků