Stacilo spomenut BN1200 a nielen diskusia, ale aj cely clanok je prec. Pan cenzor, chcete dalsie? Rad Vam prispejem.
Pár detailů navíc od engadgetuhttps://youtu.be/MGFr2TgLAGQ... Rozborka parametrůhttps://youtu.be/0eRCYhPy2Mw... ---
GM neplánuje příštích 20 let vyrábět žádné elektrické pickupy. Pohoda džéz. :-D:-D:-DB-]GM Not Planning All-Electric Truck For At Least 20 Yearshttps://carbuzz.com/news/gm-not-planning-all-... ...
Koukám, že ňůtnmetry dávají místním diskutérům stále zabrat více, než pneumatikám toho auta. Jeden tady přirovnává sčítání Nm na kolech ke sčítání tlaku v pneu, druhý si myslí, že jaký Nm na motoru, takový Nm na kolech... boha jeho.
Pricom je to absolutny nezmysel pretoze bez pana CASU ta debata patri do tretej astralnej dimenzie za rozhranim mikro a makrokozmu, cize takej fyziky, ktora s tou nasou ma spolocne tolko ako koza s hublovym teleskopom.
Papír snese všechno a internet taky. Jenže čísla jsou něco jiného. A tak mám dvě otázky: -Jak může jedno kolo přenést točivý moment 3500Nm, když obyčejný dieselový motor s točivým momentem řádově 10x menším dokáže při rozjezdu spolehlivě protočit dvě kola? Ani použité pneumatiky nevypadají jako ty, které by dokázaly takovou "nálož" přenést na silnici. -Rychlonabíječka,,,,dojezd 640km.... nabití na 320km za 30 minut... kapacita 180kWh.... Tedy příkon nabíječky okolo těch 180kW, při započítání ztrát spíš 200kW. Každý kdo dělá něco s elektřinou ví co to je za příkon a jak musí být dimenzované napájení. Pět takových nabíječek má příkon jeden megawatt, jako menší fabrika. Kde na to chcete tu elektriku brát, když už teď je jí málo a zdražuje?
Zkus si jen tak pro srandu spočítat, kolik Nm na ta kola ve skutečnosti jde. Když vezmu točivý moment nějakého podobného pickupu (Ford 150 pro začátek) s téměř 600 Nm na motoru, přidám převodovku a stálý převod, pak na kolech dostanu kolem 9000 Nm, a to jde jen na jednu nápravu, protože F-150 není stálá čtyřkolka. Tedy 4500 Nm na jedno kolo.Elektřiny je dostatek, zdražování vůbec nemá nic společného s tím, že jí je málo. Přinejmenším ne u nás.
Za posledních 20 jsme z ČR v průměry vyvezli 1/4 až 1/3 elektrický energie do zahraničí a ještě k tomu za pakatel.
20 let
Kolo může přenést moment 3500 Nm (za jinak stejných podmínek) pokud bude dostatečně velké. Hnací síla na jeho obvodu je sice přímo úměrná momentu, ale zároveň klesá s průměrem kolaA co se týká těch tisíců Nm na kolech má je samozřejmě i ten diesel. To akorát redaktoři netuší že je poněkud rozdíl mezi momentem na motoru a momentem na kolech
Bohužel cena jen elektrického pohonu (baterie, elektromotory, absolutně nezbytná rychlonabíječka) vychází na stejné peníze, jako celý nový Ford Raptor 7.0 V8 v maximální výbavě.
Kde jsi kámo viděl Raptora se sedmilitrem?
MY 2019https://www.fordtips.com/2019-ford-f150-raptor-v8/...
dobrý pro burany před kaufem
Držím palce, nech to tej firme vyjde. Pretože jedna vec je vyrobiť 1 prototyp, a úplne iná spustiť sériovú výrobu.Ono je to ako s hamburgerom. Jeden si vie doma urobiť každý. Ale len málo ľudí dokázalo tie hamburgery predávať v miliónových množstvách.
Nejlehčí asi ten pickup nebude.Tak 3-4tuny pohotovostní hmotnost a řidičák C1 v evropě.
Nikoli. 3470 kg užitečná, 2670 kg suchá hmotnost ;)
Takže aspoň C1 jsem trefil.
3470 je celková, takže normální béčko.
"...Točivý moment poté čítá celkových 14.000 Nm. Nejedná se o překlep, 3500 Nm na každém kole...."Tohle je podobný nesmysl jako kdybychom napsali:Tlak v pneumatikách poté čítá celkových 12 barů. Nejedná se o překlep, 3 bary v každém kole.
Čím víc proužků....
Uf, nejsem sám :)
Akdese pag virobý fšecka talektřyna?
v uplne te same elektrarne v jake se vyrabi ta elektrina pro rafinaci paliv, asi? :-D
Budeš šlapat bicyglu z dynamem až zcepeníš B-]:-D
F tvé gebuly, cype... :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.