Jozef Kostelansky
12. listopadu 2023 • 21:55

To si Opel snad dělá srandu. Za stejnou cenu lze koupit Teslu 3 s podstatně větší baterii a výkonem. Kdyby Opel chtěl, aby sa jeho elektrovozy neprodávaly, nemohl by to dělat líp...

Jan Taraba
13. listopadu 2023 • 9:32

Plus Tesly je výkon, u některých verzí nesmyslný, ale Astra s pouhými 115kW je pravý opak.
Druhé plus Tesly je nabíjecí síť. Stellantis není členem aliance, budující Ionity a tedy nemá nárok na výhodné nabíjení v této síti. AQ logicky ani v síti Tesly.
Jinak bych se moc do srovnání s Teslou nepouštěl, přeci jen Stellantis vyrábí relativně poctivě udělaná auta. A dokonce auta s rychloměrem v zorném poli řidiče a se skutečnou páčkou stěračů.

Vojtěch Cozl (joudelin1)
10. listopadu 2023 • 17:06

A tak hlavně, že po kombíku se slehla zem…

Petr Basa
10. listopadu 2023 • 16:11

Baterie 54 kWh a WLTP dojezd 416 km, takže reálně něco přes 300 km, s baterkou vycuclou do nuly. Maximálka 170km/h je v propagačních materiálech vyzdvihována jako výhoda proti elektromobilům, které jezdí 150 km/h?! A to celé za 1,2 mega. Tyhle bídy dělají elektromobilitě medvědí službu.

Jan Taraba
12. listopadu 2023 • 7:30

No.. 115kW za 1,3M.....

Honimir Dlouhý (Honimir Dlouhý)
10. listopadu 2023 • 21:10

Celej Stellantis nic jinýho neumí a u spalováku taky bída.U EV má smysl je koukat tak leda na Teslu, H/K, BMW ... Porsche/Audi.

Jan Taraba
13. listopadu 2023 • 9:39

No on ten výčet kam koukat bude podstatně delší. Sice bych do něj momentálně ještě neřadil technicky i designově se trápící BMW, ale platforma MEB na modelech Q4 a Enyaq ukazuje, že VAG se zčásti vydal na správnou cestu a až pomine prapodivné ekošílenství jeho části "Volkswagen" a začne vozidla "id." dělat s normálními interiéry, kvalitními materiály a technickou výbavou Audi, Škody a některých fosilních VW, bude rozhodně do této společnosti patřit také. Včetně Fordu, který platformu od VW užívá.
No a uvidíme, co Čína, zatím má sice náskok v elektropohonech a bateriích, ale zbylé části vozidel je naprosté zoufalství. Takže tam jsem v klidu.

czepelin
10. listopadu 2023 • 15:25

vypadá jako scala

Doporučujeme

Články odjinud