Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

12 komentářů

OK
21. listopadu • 23:25

Tak naše dodávka ujede denně průměrně tak 50 km po městě. takže by asi bylo na místě si spočítat úsporu na palivu, zaručeně i na servisu a možnost dohody vjíždět elektromobilem i do míst kam auta nesmí. Zejména to poslední by mohlo být zcela rozhodující. A množství nákladu co vozíme? Někdy jen šofér a sotva kdy víc než 200 kg.
Umím si to velice dobře představit jako absolutní trumf, když se podaří domluva ke vjezdu do míst kde je omezena doprava kvůli výfukovým plynům a hluku.

sadfsadsa
19. ledna • 22:22

"V praxi je tím pádem nenaložená e-NV200 ještě uskákanější." Typická hloupost místních redaktorů. Ješte v tom ani nejeli, a už kritizují. Styďte se, Navíc to vyjádření nedává sebemenší smysl. Je to totiž přesně naopak,

Spekulace
26. listopadu • 12:38

Jak se asi projeví to max. zatížení na dojezdu => když to bude jezdit naložené 2 těžkými paletami s celkovou hmotností cca 700kg, tak to bude mít ten reálný dojezd cca 90-120 km anebo méně?

...
26. listopadu • 5:16

tak to je teda lacné a praktické auto:-D

xTom01
25. listopadu • 21:27

100 kusů ročně?! To je vtip?! Tipnul bych si, že 100 kusů neprodají ani těch spalovacích (teď se mi to nechce hledat). Potkat NV200 na silnici je malý zázrak. V NSCEE jsou stále stejně zabednění pitomci.

Jouda
25. listopadu • 18:45

Tak to je vtip dne, dodávka co ujede sotva 100 km a pak doma na 12 hodin do zásuvky a ještě někdo slabomyslný napíše, že to je super pro taxi, hotely, letištní přepravu a poštu. To je auto na dvě věci. Kdyby to ujelo aspoň 300 km bez nabití tak by to bylo možná použitelný pro rodiny, pro firmy by to bylo k něčemu s dojezdem min. 700 km, ale aby to v zimě ujelo kdoví jestli 90 km to je nepoužitelná věc :-(

komik
26. listopadu • 1:58

A kolik si myslíte, že ujede třeba pošťák co rozváží balíky. Takto aspoň tam, kde bude stát, nepojede naprázdno čudící diesel. Rozhodně pokud má pevnou trasu a přes oběd bude dobíjet, tak po městě mu kapacita stačit bude... Aspoň do pěších zón atd by se u nás mohly elektromobily zvýhodnit, radši toto, než diesely...

runner42
26. listopadu • 9:57

Zhruba 30 tisíc ročně. Neuvědomujete si zásadní problém - komerční auto si na sebe musí vidělat! Čím je dražší a čím méně jezdí, tím je to těžší. Mikrododávka co stojí meloun a jezdí 100km denně si na sebe prostě vydělá jen hodně těžko.

runner42
26. listopadu • 9:58

*vydělat :-D

Ka_r_los
25. listopadu • 20:34

700km? Tohle má být určeno do města, tam než člověk natočí 700km tak to chvilku trvá a proč pro hotely?Pokud máte víc vozítek, tak se každé auto dobijí průběžně.A těžko bude jako hlavní dobíjecí zdroj 1f zásuvka 230V/10A...

luke
25. listopadu • 20:45

je pravda že do města je to dobré, protože to v zácpě při stání nežere palivo jako dodávka se spalovacím motorem, nicméně mít jich víc a střídat, se kvuli pořizovací ceně ve srovnání s klasickou dodávkou asi nevyplatí..

Zelí
26. listopadu • 7:05

Pokud k tomu dodávají i norkový kožich a válenky, aby v zimně nezmrznul, když stojí v těch městských zácpách, pak je i ta cena odpovídající.

Doporučujeme

Články odjinud