Elektrický náklaďák Volta Zero už jezdí jako prototyp. Na jedno nabití zvládne až 200 kilometrů

11 komentářů

šofér
23. srpna • 17:36

Užitečná nosnost nákladních elektrožebráků bude tak nízká, že budou vhodná tak na vození polystyrénu! Veškerá jiná nástavba, nedejbože popelářská, překročí povolenou nosnost nápravy 14t. A co teprve náklad!

Gouda
23. srpna • 12:33

Čím těžší vozidlo, tím méně použití existuje pro čistě elektrický pohon. Baterie jsou těžké, což zhoršuje dojezd, což se dohání většími bateriemi, což zvyšuje hmotnost, atd.Takže tohle vozidlo bude velmi obskurní a pro většinu účelů nepoužitelné.

puk123
24. srpna • 8:13

Přesněji čistě bateriový. Jo, je to furt takové tažení postrkem, místo vyhledávat aplikace, kde je použití vhodné a tam na tom zapracovat. Města rostou i hromadná doprava v nich. Nabízí se nacpat baterky do trolej-busů, které by jezdily mimo i pod trolejí s dobíjením nebo se dobíjely v zastávkách.

Adam
23. srpna • 12:32

Toto je zajímavý počin.

Orcan
23. srpna • 10:11
homer
23. srpna • 8:02

Furt nepokrocili dál než k článku 18560? Vlastně jo sériovým zapojením vznikla "vysokonapetova" baterie, pche

Jouda
22. srpna • 21:05

200km, to je teda terno :-D:-D

Komik
23. srpna • 15:12

A kolik si myslíte, že za den najedou třeba popeláři? Nebo pojízdné jeřáby/plošiny dopravního podniku? A kolik se ušetří když nebudou muset kvůli vysypávání popelnic / manipulace s plošinou mít pořád pustěný 10l motor, ale pojedou z baterek...

Xixao
23. srpna • 22:18

A kolik tak najely ty elektrododavky, ktere vyrabela deutsche post? Nektere nic. Na to opravdu staci i tuzkova barerie :-D

šofér
23. srpna • 17:31

Tak 200 km není ani pro popeláře a 10l motor popeláři nemají. Dále vám rád připomenu že ten ekektrožebrák by MUSEL být nastartovaný stejně už kvůli hydraulice lisu!

vzpomínka
23. srpna • 14:05

Tolik měla ujet na baterie i elektrická Avia, která ale asi neměla takovou nosnost.

Doporučujeme

Články odjinud